Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Balen sonnie ! ik hoop dat hij de komende nacht weer rustig is dan kunnen jullie weer even bij slapen.

Ik heb vanmorgen een probleem met gijs hij is nu net effe stil maar hij heeft de afgelopen 3 kwartier gehuild met zijn ogen dicht maar hij wilde niet slapen niets was goed. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Hij ligt nu te slapen in ons bed.

Ik hoop dat hij het even vol houd nu maar ben bang bang van niet

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Son het is niet de bedoeling dat Dhani zelf nog Dhani nachten heeft ! Zeg dat maar ff tegen hem ;) Wel rot zeg ik kan me voorstellen dat het ff lekker uitwaaien was vannacht buiten met je honden.

Arme Gijs, gelukkig slaapt ie nu even. Leuke nieuwe foto's trouwens Taatje.

Loïs had doorgeslapen ja, wat een mazzel he !

Ik ga over 20 minuten weg, ik moet de auto nog halen en das een stuk lopen ( staat in een goedkoper gedeelte van de stad ivm parkeerkosten pfff ) Dan moet ik terugrijden naar huis en nog het buggy-bovengedeelte van de kinderwagen ophalen. Ik heb de Maxi Cosi niet in de auto gelaten en dus moet het ff zo. STOM STOM STOM. Ik moet om 11 uur in het ziekenhuis zijn.

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

Wat vervelend Sonnie zeg.
    Hij houdt het idd maar lang vol he?
    En waarom he...? Lastig hoor.
    Hopen dat hij gauw weer goed gaat slapen!

Wel lekker even zo vroeg wandelen met de honden.

Arme Gijs! Mss ook last vd tandjes?
    Slaapt hij nog lekker?

Taatje wat voor sport ga je doen?

Lindaaa nogmaals heel veel succes vandaag!
    Je was er idd lekker vroeg bij vanmorgen.

Lin2 veel plezier vandaag met je make over.
    En we willen strax natuurlijk wel weer foto's zijn he!

Nou, ik ga maar weer even actief doen, ik ga ff sporten. Tot latersss!

4. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Miekie ik doe aan aquarobics ik kan maar weinig sporten doen omdat ik een zeer slechte knie heb waar niets meer aangedaan kan worden.

Gijs was al vrij snel wakker na mijn berichtje dus hebben we net maar een fruithapje en een fles gegeven. Hij ligt nu te spelen in de box maar slapen ho maar.

ik hoop dat hij vandaag nog gaat slapen we zullen zien.

Lin gave stoel hoor voor Iman!

Lindaaa succes in het ziekenhuis.

Miekie wat voor sport doe jij

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Eindelijk slaapt gijs!

Kan ik weer verder met mijn favoriete bezigheid strijken (bleh).

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Lastig ja van je knie, maar aquaaerobics is ook erg lekker! Heb ik ook gedaan.
    Heb je er dan geen last van?

We hebben hier thuis wat apparaten staan;
    roeitrainer, spinningbike, crosstrainer, fitnessbankje. Is wel makkelijk.
    Je kan zelf bepalen wanneer je wat gaat doen en je kan gewoon lekker thuis blijven. Vind dat wel practisch.

En als het goed weer is, loop ik ook veel met Tijn en de honden. Meestal een wandeling van 5km. Maar ja je bent dan wel wat afhankelijk van het weer.

Ben nu 3 dagen bezig met de strijd tegen de kilo's.
    Maar ik voel me nu al stukken beter, heb meer energie, echt heerlijk!

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb wel last van mijn knie maar minder dan met andere sporten. En je moet toch wel in beweging blijven anders wordt het afvallen helemaal een ramp.

Ik heb gisteravond gezondigd heb chocola op! Maar goed ik ben dankzij mijn nieuwe pil nu al 2 weken ongesteld wordt gek van die hormonen in mijn lichaam en mijn man wordt gek van mij hihi.

Hoop dat is snel beter reageer op die nieuwe pil anders stop ik er gewoon mee.

Wel handig dat je thuis kunt sporten wij hebben alleen een hometrainer staan. Mijn man fietst daar nu elke avond op 10km en dan stopt hij. hij wil ook zijn zwangerschapskilo's kwijt hahaha

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje al 2 weken, bleh.
    Das niet fijn!
    Ben t nu ook...vind r nix an, maar ja het hoort er nou eenmaal bij.

Ja, chocola is een goed medicijn, hi, hi.
    En af en toe moet dat ook eens kunnen, toch?

Doe jij nou ook SB?

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat goed van je man zeg, 10km!
    Elke avond?

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Voor zolang hij het volhoudt wel ja!

Ik doe niet aan SB ik let gewoon op met wat ik eet ! en probeer gezonde tussendoortjes te nemen ipv chocolade enzv.

Het lukt vrij goed behalve gisteren dan hihi

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, zo doe ik het ook idd en veel water drinken en veel bewegen.

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dan moet het wel lukken toch! gaat misschien niet zo heel snel maar dat schijnt juist goed te zijn want alles wat er snel af gaat is er ook weer snel aan.

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo ben ik voor mn zwangerschap ook 10 kg kwijt geraakt!
    Heb nou al zin in voorjaar/zomer.
    Lekker veel buiten wandelen en skaten ed.

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Het lijkt me straks zo leuk als de kleintjes lopen! lekker met een bal spelen etc.

Wij gaan dit jaar ook kindvriendelijk op vakantie waarschijnlijk in een caravan zodat hij veel andere kindjes kan leren kennen leuk!

Ik ga me was opruimen spreek jullie later weer

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, apart eigenlijk dat ze strax al gaan lopen...gaat sneeeel! Kan t me nog niet echt voorstellen, die kleine ukkepukjes.

Leuk Taatje strax lekker op vakantie.
    Weet je al waar jullie heen willen?

Wij dit jaar dus niet ivm verhuizen.
    Mss wel eekje of weekendje even.
    We zien wel. Anders waren we naar zuidwest Frankrijk gegaan aan de kust.

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wij zitten ook hard aan Frankrijk te denken! we zijn er nog niet helemaal uit maar dat komt nog wel.

Maar verhuizen heeft ook wel iets een mooi nieuw huis straks.

Gijs heeft een uurtje geslapen en zit nu naast me in zijn wippertje te spelen. Misschien vanmiddag meer geluk hihi

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

We zijn terug vant ziekenhuis :)

Een uur binnengeweest, hele leuke vrouw die heeft haar onderzocht en de plekjes in haar nek bekeken. Conclusie : Loïs kwam in aanmerking voor het onderzoek. Vragenlijst samen ingevuld, afspraak gemaakt voor vrijdag a.s. om poep in te leveren en paar druppies bloed van Loïs en we konden starten. En 3 maanden Pepti konden we meenemen met die extra probiotica er in. TOTDAT ze ineens aan het einde vroeg : o ja, wat voor voeding gebruik je nu ? Ik zeg : NAN van Nestle. Toen hield het op want dat is 1 van de weinige voedingen waar die probiotica (goede bacterien) al in zitten :( Daarom is die voeding natuurlijk zo duur ! :) Ik was wel goed bezig door haar die voeding al te geven, zei ze.

Juist die probiotica willen ze dus gaan testen op de 95 eczeemkindjes omdat daar goede resultaten mee geboekt zijn in het buitenland. Probiotica zit ook in Yakult en Actimel enzo en dat blijkt dus ook heel goed te zijn voor babies. Niet die drankjes zelf maar de bacterien die daar in zitten.

Ze heeft wel 20 x sorry gezegd dat ze dat niet gelijk had gevraagd :)
    Ik vond het wel erg jammer want ik ben erg benieuwd naar de resultaten van dit onderzoek. Ze houdt me wel per e-mail op de hoogte en als er een vervolg onderzoek komt dan nemen ze weer contact op.

Toen ik klaar was ben ik gelijk even langsgegaan bij de dames van de lichttherapie waar ik toen 3x per week kwam met mijn zwangere buik. Ze vonden het super om Loïs weer ff te zien, waren helemaal gek met dr haha

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Oww, wat jammer ja!
    Hmm, dus dat zit al in die voeding...
    Ben benieuwd dan of het wat werkt dan.

Leuk dat je die dames nog even hebt gezien van de lichttherapie. Vond Lois zeker ook wel leuk!

Ik ga ff aan de schoonmaak.

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lindaaa zonde dat ze niet aanmerking kwam nu! hopen dat de voeding die je nu geeft dan wel gaat helpen.

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zij denkt wel dat het werkt maar het is nog niet wetenschappelijk aangetoond. Het zou dus kunnen dat Loïs nu maar een klein beetje eczeem heeft (alleen op haar borst ) omdat ik die voeding al geef. Maar dat is dus moeilijk vergelijken want ik weet niet hoe erg ze dat eczeem dan wel zou hebben als ik die NAN niet zou geven.

Dat gaan ze nu testen bij die kindjes, over een maandje of 5 weet ik meer :)

Deel Deze Pagina