Jammer Linda dat ze niet mee kon doen..maar goed wie weet helpt de Nan ook dan..wist niet dat die probiotica goed was, weer wat geleerd Ben benieuwd naar de testresultaten van de andere kindjes..hou ons wel op de hoogte he?
Miekie waar in Frankrijk precies zouden jullie naartoe gaan dan?(Plaatsen) Wij willen nl naar frankrijk, maar nog nooit daar geweest..we keken ff in het boekje maar je kan zoveel kanten op..we hebben dus echt geen idee wat nou beetje goeie kant is van Frankrijk.. Of Taatje welke kant zouden jullie op gaan dan in Frankrijk? Wij wilden trouwens eerst in juni..maar vind het niet leuk want dan is dhani zn eerste verjaardag..dan wil ik toch echt thuis zijn
Niet normaal eigenlijk hoe snel het allemaal gaat. Son jij hebt het net over Dhani zijn eerste verjaardag en het is zo alweer Juni ! Gek toch !? Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte ! Zodra ik iets weet val ik jullie er gelijk mee lastig
Goeiemiddag! Wij zijn ook weer thuis! Zijn echt hele leuke foto's geworden! Volgende week heb ik ze als het goed is Lin jammer dat je niet mee kon doen.. En de tijd gaat idd echt superhard.. Ze zijn zo weer 1 jaar... Pff wat balen van Dhani weer vannacht . Raar idd ene nacht wel goed en de andere weer niet Hopelijk heeft ie aankomende nacht weer een goeie.. Ik weet voor de rest niet meer wat jullie geschreven hebben
Jammer Lin... dat lois niet mee mag doen...nou ja, je hebt het geprobeerd! hoe ging het met de foto's van cyenna? balen van die Dhani-nachten zeg! hij houdt het vet lang vol zeg... Ik moest zo lachen... Quinten zijn plaat blijft hangen...hij zegt de hele tijd mummu mummu... maar soms lijkt het op mama...dus Vien meteen heeeey hij zegt mama: quinten kreeg een staande ovatie en heel veel lof van zijn zusje en nu is ze hem aan het leren om VINA te zeggen hahaha.. quinten zeg eens VIIIEEE NNAAA grappig!
ja gaat snel...en een tweede zelfs nog sneller lijkt wel omdat je dagen door alle afleiding voorbij vliegen. Ik moet wel zeggen dat ik het groter worden erg moeilijk vind nu. omdat Quinten hoogstwaarschijnlijk zoals we er nu over denken onze laatste is... dus zoals laatst bijvoorbeeld toen ik zijn babybadje opruimde, had ik ff zo'n moment van....hmm weer een fase die niet meer terugkomt...of met kleertjes...dat piepkleine uitzoeken wat weg kan... komt ook niet meer terug zucht! heel stom, want ik weet uit ervaring dat vanaf een jaar of één het alleen nog maar leuker wordt.... het leren lopen, samen buiten spelen, de schattige gesprekjes... laatst liep ik met vien buiten...loopt ze de hele tijd naar haar voeten te kijken..zegt ze ineens: hoe kan dat nou? ik zeg wat bedoel je? zegt ze: hoe kan het nou dat mijn voeten vanzelf bewegen... hihi uhhhhhhh hmm uhhh haha of toen ze een keer geen zin meer had om te lopen zei ze: ik kan niet meer lopen, mijn batterijen zijn op! dat soort dingen zijn super!
Dat lijkt me ook zo gaaf Suus dat ze echt van die leuke dingen gaan roepen Maar ik denk dat dit mijn enige kindje blijft en ik heb dat dus ook al ... laatste keer de kleine slaapzak, speentjes van 0-6 mnd weg, enz. Misschien wil ik ooit wel een 2e kindje maar ik heb niet zoveel tijd meer. En nu hebben we gewoon de ruimte niet en ik werk ook niet ... ben ook zo beroerd geweest tijdens mijn zwangerschap door dat eczeem ... blijft moeilijk ... Zou het wel weer leuk vinden
selaam iedereenk ik ben weer even online. met tamer gaat het opzich goed, maar ik zit met mijn handen in het haar de laatste tijd. tamer wil maar niet drinken. Ik ben soms een half uur tot 3 kwartier bezig om minstens de helft leeg te krijgen. normaal drinkt hij zijn fles zo leeg en soms wilt hij nog meer drinken. maar de week heeft hij nog geen ene fles leeg gedronken. ik weet het ook niet meer hoor. als ik er pap van maak en met een lepel geef dan wilt hij het wel eten. of hij gaat huilen, of hij duwt de speen met zijn tong uit zijn mond. Hebben jullie advies voor mij? Verder ben ik al begonnen met eten voor tamer uit eigen keuken maar zonder zout en kruiden en tamer lijkt het wel lekker te vinden. Vorige week vrijdag hebben we weer gratis een fotosessie gedaan bij v&d, de foto's zijn volgende week klaar, maar ik neem alleen de gratis foto. Er was een foto gemaakt van tamer dat hij in een soeppan zat en een foto op een koffer maar die krijgen we niet gratis maar ze zijn wel de leukste.
Hoi ik wou even inbreken hier, Keejb was vanmiddag bij mij en ze mist jullie heel erg en ze baalt als een stekker dat ze dus nog geen internet heeft. Maar wou jullie eventjes een foto van haar mannetje laten zien.
Channie, wat een leuke foto's van jouw meiske en Demien Sem Doe je Keejbie de groeten van ons als je haar weer spreekt ? Wat zielig voor Tamer, ik heb helaas geen advies ... behalve dan misschien wat water met diksap extra aanbieden i.p.v. melk ? Dan krijgt ie tenminste wat extra vocht binnen.
Zo zo dames, Nou net ff wat grappigs beleefd. Er had zich iemand op mijn msn toegevoegd. Ik kende die persoon niet maar goed. Misschien een oud schoolvriendin. Want de voornaam kende ik wel. Dus ging ik net online was die persoon er ook. Dus ik vraag meteen wie zij was. Typte de persoon terug ik heet Frans...... en hij voreg zich af wat ik op het msn adres van zijn vader deed. en daarna zat ik op de msn van zijn zus..... (lekker vaag typte iki terug.) En hij wou graag dat ik op de webcam kwam. Dus zie ik als jij het doet doe ik het ook(deed ik natuurlijk niet). Hij wel was het een snot neus van een jaar of 13/14..... Dus toen zei ik ja nu heb ik je jongen(tje) denk je dat ik daar intrap..... Sprong meteen van de webcam en ging meteen ff-line...... HAHA Dus we hebben ons lolletje hier vandaag weer gehad
Leuke foto's! Oh haha Tinus, lekker ventje dan Hihi Suus, Vien lijkt me echt een superleuke meid. Echt lieff hoe ze met haar broertje omgaat! Son, ben je nog bij de Hema geweest? Volgende week krijg ik de foto's als het goed is, maar ze zijn wel leuk geworden hoor
En hier ben ik weer! En welkom periode van eenkennigheid hahaha Iman begint sinds gister al te huilen als ook maar iemand anders dan mijn man of ik naar haar kijkt hahaha... Ik dacht gister bij mijn vriendin dat het was omdat ze moe was, maar net was mijn schoonzusje hier en daar deed ze het ook bij... En als andere haar oppakken gaat ze schreeuwen, en niet normaal schreeuwen, maar met adem in houden en alles Jammer Lin, van het onderzoek! Tinus, wat een ventje hahaha
Aah die Iman, alleen mama of papa goed hihi. Gelukkig heeft Cyenna daar nog geen last van gehad. Vandaag nog bij iemand geweest die ze nooit gezien had en grote lol had ze met haar gelukkig
Yanouck heeft er ook wel eens last van. Niet altijd. Maar als we bij mijn opa en oma zijn doet ze ook veel huilen. Want die ziet ze o0ok bijna nooit. Maar goed. Mijn oma kan haar niet op de arm hebben want dan zet ze het op een krijsen..... Maar gister kwam er iemand bij ons thuis. En daar deed ze echt ontzettend tegen lachen. Dus het is weer ff een fase denk ik. Ga nu ff gtst kijken....
Ben ook GTST aan het kijken hihi maar nu reclame... Iman ligt te brabbelen in bed, zoooo lief... Ik had toch vorige week nieuwe medicatie gekregen omdat ik zo'n keelpijn had... Nou die nieuwe medicatie moest ik 3 x per dag pakken ipv 1 x per dag... Maar ik kon het recept pas gister ophalen, en had gister geen keelpijn meer. Dus de internist gebeld en ik mocht gewoon doorgaan met de oude medicatie van 1 x per dag omdat de keelpijn weg was... Jullie raden het al, ik vrek nu weer van de keelpijn O ja weer strubbelingen in paradise.... Mijn man wil alleen naar Marokko gaan in de zomer, en daarna nog een keer met mij Want ik zal een belemmering zijn in het bezoeken van zijn familieleden in de bergen enz... Nou ik heb het gelijk opgelost, hij gaat alleen en IK GA HELEMAAL NIET... Ik had toch al geen zin, allemaal die vreemde mensen aan mijn prinsesje... Blijf ik fijn thuis... Sukkel is hij af en toe ... Stiekum heeft ie wel gelijk, zit er echt niet op te wachten om de bergen in te trekken, maar hij boort mij nu wel de vakantie door de neus.... Hij wilde in Juni alleen gaan en in Augustus met mij... Want de vlucht in juni kost 'maar' 90 euro... Nou ja daar eten we 2 weken van... En dan moet ie de vlucht in augustus nog boeken... Hij sopt het zich maar op hahaha Ff gtst-en...