Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hey suus..wat een droppie is vien ook haha..scheetje ;)

Nee miran was niet meer naar de hema geweest..zulk klote weer en had de auto niet..mis. ga ik zaterdag wel ff..
    Dus ging goed met de foto's..ben benieuwd..wel ff showen hier he :p

Haha Tinus..grappig zeg van dat jochie..handig zo'n webcam, zo kom je nog ergens achter..

Linda waarom ga jij ook niet alleen op vakantie saampies met Iman.. ;) Maar hij wist toch van te voren dat sommige dingen wat lastiger zouden worden met een kleintje..vind het wel lullig om dan te zeggen dat hij liever alleen gaat, ongeacht of jij wel of geen zin hebt..
    En is je haar leuk geworden?

sjee wat was er nog meer geschreven..mn hoofd is echt een vergiet :rolleyes:

dhani ligt alweer uurtje op bed..ik hoop tot morgenochtend acht uur ofzo [-o<

om 9.50 moet ik bij de tandarts zijn..daar gaat mn verstand :-s

2. Niet meer actief

weten jullie trouwens of vanille yoghurt kwaad kan bij baby's? heb dat dhani twee dagen gegeven na het eten..waren maar paar lepels..maar toch..weet niet eens of het wel mag..zit natuurlijk wel suiker in..

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh lekker dan.. Nu kan jij dan niet op vakantie.. :(

Kan je morgen dan misschien die nieuwe medicijnen ophalen Lin?

Veel plezier met GTST :p

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hey hey
    Mijn haar is hetzelfde als eerst, maar het was wel hoognodig, mijn pony was bijgegroeid haha en mijn kleur was dof ;)

Ja Sonnie ik ben ook van plan om iets alleen te gaan doen met Iman. Ja ik vind het ook lullig dat hij zegt dat ik een belemmering ben... Dat zeg je gewoon niet... MAar ik heb geen zin in slaande ruzie weer... Ik heb mijn servies lief ;)
    En ik begrijp wel dat he tzijn familie is, en hij heeft ze vorig jaar ook niet gezien, maar we hadden afgesproken 2 weken, 1 week familie en 1 week samen aan zee... Maar ja...

5. sweetangel100

O ja, miran, misschien ga ik de medicijnen halen, maar ik wil even proberen of de keelpijn weggaat, want die andere moet ik zo vaak per dag aan denken, en dat is niet mijn beste eigenschap :oops:

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Weet eigenlijk niet of dat mag Sonnie.. Lijkt me op zich niet echt erg toch?

Morgen weer weeralarm en dan vooral aan de kustprovincies.. hier dus.. Lekker dan..

Ik ga ff Cyenna halen. Ze slaapt alweer heel de avond en moet nog de laatste fles...

Doeii

7. Niet meer actief

ownee he weeralarm :(

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Oke, ff denken of ik alles nog weet...pfff ehh..

Lin2 wat vervelend, hoezo zou jij een belemmering zijn.
    Vind het wat raar, jullie zijn nu een gezin en jullie zijn ook getrouwd.
    Dus dan lijkt mij dat je toch samen bent en gaat?

Beterschap met je keelpijn trouwens!

Sonnie, heel veel succes morgen!

Suus, ja gek he, dat dit wrs dan de laatste xen zijn van bepaalde dingen. Gaat erg snel hoor, vind ik ook. En wat is die Vina lief zeggg!

Lindaaa, je doet net of je niet lang meer te leven hebt! "Ik heb niet zoveel tijd meer" Grapjas!

Miran, leuk van die foto's, ben benieuwd!

Tinus, wat flauw ja van dat jochie.
    Maar iig mooi betrapt!

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, windkracht g met flinke rukwinden...lekker dan maar weer. En de hele dag regen!
    Kl#tenweer.......dus.

10. sweetangel100

Ja Miekie, ik rouw er niet om dat ik thuis blijf, maar wel dat hij zonder mij wil gaan... Je hoort toch liever: schat ik wil nergens gaan zonder jou... Maar ja, zo is hij niet ...

11. sweetangel100

Sonnie kun je ff op msn komen?

12. Niet meer actief

thanx miekie..zal wel goedkomen morgen ;) wortelkanaal was erger :)

Ja dat hoor je idd liever linda..pff zou daar niet tegen kunnen hoor als steef zoiets zou zeggen..maar jij bent het mis al gewend dat hij zo reageert..

13. sweetangel100

Ja precies, zo is hij nu eenmaal, zo ben ik m getrouwd... Maar ja... Leuk is anders en het raakt toch hoor... Mja... Kom je f op msn son?

14. Niet meer actief

uhhh ja dat kan wel..moet je iets geheimzinnigs bespreken hihi :p

15. Niet meer actief

ja lin ik kom haha..moet ff snel plassen..w8 ff

16. sweetangel100

Whahahahahaha kom op msn en je zal het weten hahahaha

17. sweetangel100

Goh Son jij plast lang hahaha

18. sweetangel100

Voor de andere: t is niet geheim hoor, het zijn foto's van Iman in de bumbo, van onder de douche... En ik zet liever geen naaktfoto's op internet... Er zijn zoveel zieke mensen op vandaag :( ... Dus als jullie het ook willen zien, voeg me dan toe op msn hiihihi...

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja, Son, je had het over Frankrijk he.
    We gingen altijd naar de streek Les Landes, onder de plaats Mimizan. Het dorpje heet Lit-et-Mixe.

Maar de zee is daar niet super kindvriendelijk.
    Je hebt daar enorme hoge golven!
    Dat vind ik echt helemaal super om te zien en om in te zitten. Tis wat meer voor surfers ed.
    Maar ik ben er vanaf dat ik nog geen jaar was tot aan mn 16 e geweest. We gingen elk jaar 4 weken.
    Er kwamen elk jaar vaak dezelfde mensen weer terug, erg leuk.

Peter en ik zijn er nog 2 x geweest en mn zus gaat nog elk jaar.
    Tis ook een stukje geschiedenis voor ons, zeg maar.
    Als we niet gingen verhuizen, zouden we er dit jaar weer heen gaan.

De meeste mensen met kinderen gaan toch vaak naar de Middellandse Zee, dan naar de Atlantische oceaan. Ook wel logisch hoor, de zee is kalm en veel warmer. Dus dat is meer het zuid-oosten.

Maarja, tis net wat je wilt/verwacht en gewend bent.
    Dus iig veel succes ermee, met een vakantieplek kiezen

Deel Deze Pagina