thanx Miekie.. we vinden het wel leuk als we ook naar de zee kunnen..hopelijk kan dhani al lopen dan..maar hoge golven is dan ook weer niks We gaan weer ff spitten op internet
He miran Mooie foto's zeg.... echt gaaf........ Wij gaan lekker dit jaar in nederland om vakantie. Op de camping hahaha.... Ik ben vanaf klein kind bijna opgegroeid op de camping heb er leren lopen enz. Dus ja en we vinden het gewoon gezellig lekker 2 of 3 weekejs lekker primitief doen. Met de mindere dingen die je hebt. Alleen is het allemaal lang niet meer zo primitief als vroeger. Maar goed gaat om de gezellig heid
Ja, leuk he kamperen! Dat deden/doen wij ook altijd. Waar gaan jullie dan ook alweer naar toe? Lekker vooruitzicht alweer he?
Wij gaan naar Ommen. Dat ligt vlakbij hardenberg/zwolle. Dus in het noorden. Maar dat is een mooie omgeving. We gaan zaterdag boeken want dan weet ik mijn dagen.... Spannend. We gaan ook samen met mijn ouders. Als ik dat geregeld ga krijgen met mijn werk. Samen op hetzelfde veldje is ook leuk voor Yanouck ziet ze opa en oma 2/ 3 weken.
Kamperen deden wij ook altijd, alleen wil m'n man dat niet Die heeft dat nooit gedaan... Wij gaan 2 weekjes naar Fuerteventura, maar dat had ik al verteld geloof ik hihi. Ja leuk he die foto's, alleen had ze niet zo'n zin om te lachen
wij willen oook camperen..maar wel in een stacaravan of zo'n tent van eurocamp ofzo.. We wilden eerst caravan huren..maar is zo duur
Ow, ja Ommen is wel leuk hebben ze leuke campings. Toch ook zo'n sprookjescamping en een camping met iets van Wolf in de naam. Misschien ken je het?
Mijn man had het tot ruim 4 jaar terug ook nog nooit gedaan. Maar toen hebben we eerst een sta caravan gehuurd. Dus dan he je toch nog privacie. Dat beviel hem wel. Toen zijn we ook nog een paar dagen bij mijn ouders geweest. En vervolgens hebben we eerst een vouwwagen gekocht voor 300 euro. Een super grote. Het jaar erop hebben we die weer verkocht. Voor een caravan. Wel een kleintje maar met een super grote voortent. En daar zijn nu al 2 jaar mee weg geweest. En we hebben ook al zitten kijken voor een grotere caravn maar deze bevalt nog goed.
Ja klopt camping de kleine wolf, sprookjes camping en wij gaan als het goed is naar de zandstuve. Dat zijn inderdaad allemaal kindergerelateerde campings.
Wij zouden niet eens een caravan ofzo kunnen kopen, want daar hebben we beide geen rijbewijs voor... Moet toch tegenwoordig? Maar volgend jaar wil ik ook een keer gaan kamperen, idd met Eurocamp ofzo.
Geeft niet hoor lin.... daar kun je niks aan doen. Dat meot je trekken en anders lukt het ook niet omdat leuk te gaan vinden.
Ja dat klopt, alleen als je een auto hebt die zwaarder is dan het ledig gewicht+ laadvermogen van de caravan mag je hem trekken met rijbewijs B. En dat hebben wij. Onze caravan mag maar tot 750 kilo geladen worden. En onze auto weegt bijna 1000 kilo. Dus geen probleem.