ja dat duurt wel ff. Want er zitten zoveel stokken in. Krijgen be altijd bijna een echtelijke ruzie.... haha als zovelen. Maar ik ben ook wel blij als dat ding altijd staat.
ik ben 1 keer met mn ex wezen kamperen in oostenrijk met een tent..pff..relatie is natuurlijk niet voor niks over gegaan haha..maar echt een drama..ruzie joh..na zo'n lange rit nog dat ding opzetten in die hitte..
wij mochten nooit helpen omdat het dan sneller ging..we werden meteen naar het water gestuurd mazzelllll hihi
Haha hadden jullie geluk Bij ons moest altijd de voortent opgezet worden, 1 tentje voor m'n broer, 1 tentje voor mij en 1 voor m'n zusje
ga zo ook stoppen..je weet bij ons nooit wat voor nacht het gaat worden en morgen een spannende ochtend voor sonnie..maar heb versterking..mn kleine boeffie gaat mee en heeft beloofd dat ik mocht knijpen in zn hand als ik pijn had haha..schatje he trustennnnn
suc6 morgen son nou heb alles bijgelezen ennnn nu zijn jullie weg hihi..morgen weer een dag truste allemaal
Ik denk ik lees nog even wat er de afgelopen 2 dagen is gebeurd...nou ben ik dus ruim een uur verder.... en weet niet meer wat er allemaal geschreven is..hihih.. Gave banners en fotos weer ..... die van Cyenna geweldig... Ook van Sam en Demien natuurlijk en die van Iman, Gijs en de rest. Volgende week is de fotograaf hier bij de AH... dus dan gaan we eindelijk een foto bij een echte fotograaf maken... hihih... Nou trusten... en tot morgen...
Goedemorgen! De biologische klok van Iman werkte vanmorgen eindelijk een keer goed en ze kwam pas om 8 uur voor de 1e fles ipv om 6 uur! ... Ik keek op de klok en dacht dat ik me vergiste haha, grappig is dat! Sonnie, sterkte vandaag! Hoe was je nacht? Een Dhani-nacht, of niet? Mamaantje, zag laatst bij een AH hier in de buurt id ook een fotograaf... Weet jij waar je kan zien wanneer er waar een fotograaf komt? ... Heb al op de site gespiekt, maar niks... Of als er een fotograaf is, kun je er dan gewoon naar toe, zonder afspraak?
Goeiemorgen! Je kan op www.bellphoto.be kijken of bij http://www.pixiefotografie.nl Bij de laatste link betaal je 50 euro voor alle foto's en bij de eerste 180 ofzo Ik kan morgen de foto's van Bellphoto ophalen, dus ben benieuwd... Ik probeer er maar 1 extra te kopen hihi.