Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sorry kom ik weer... waar kun je zien of ze binnenkort bij ons in de buurt zijn?

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goedemorgen !

Shit ik ben net te laat om Son sterkte te wensen, ze is nu vast onderweg naar de tandarts :(

Miekie, ik bedoelde niet dat ik niet lang meer te leven heb hoor haha maar als ik wil nadenken over een 2e heb ik niet zo lang meer snappie :)
    Na je 40 ste is het moeilijker om zwanger te worden en het brengt risico's met zich mee. Dat zou voor mij een reden zijn om het maar bij 1-tje te houden. De meeste mama's hier hebben wat meer tijd daarin nog. Jullie broekies zijn nog allemaal beneden de 30 :p

Miran, de foto's zijn ECHT heel mooi ! En ook veel leuker dan die van PP en betaalbaarder ook !

Mamaantje, leuk een 'echte' foto sessie. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Gaat het nog steeds goed met eten ?

Ik ben ook geen fan van kamperen, toen ik 17 was ging ik voor het eerst alleen met een vriendin op vakantie en gingen we kamperen in Nederland. Totaal verregend natuurlijk haha dus ik was er klaar mee.

3. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Foto's van een fotograaf zijn toch meestal iets mooier dan dat je ze zelf maakt... Hopelijk wil hij een beetje meewerken, normaal vindt hij het wel leuk. De prijs voor een hele sessie was 89,95 ... als ze leuk zijn vindt ik dat wel te doen.

Zoals ik het zag kon je zonder afspraak bij de fotograaf terecht.. er zit ook meteen een wedstrijd aanvast.. WIE is de mooiste spruit...
    Daar doe je automatisch aan mee.

Eten gaat redelijk... Hij vindt de prakkies niet alles... het is ook een stuk droger dan een potje... Hebben jullie een tip om het smeuiger te maken. Ik wil er geen fruithap of appelmoes door doen, anders went hij weer aan dat smaakje. Vers fruit gaat nu wel helemaal goed...

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @mamaantje je zou er een beetje van zijn melk doorheen kunnen doen om het smeuiger te maken.

Ik heb een kookboek voor baby's waar dat ook vaak in staat.

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen trouwens!

Veel last van de wind gehad vandaag?

Ik was blij dat ik er was vanmorgen de hele auto ging heen en weer onderweg. Vanmiddag moet ik nog een keer 3 kwartier terug dus ik hoop dat de wind dan weer iets gaat liggen.

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Lin2, moet je bij planning kijken ;)

Lin1, die foto's die ik gister liet zien heeft een vriendin van me gemaakt ;) en die foto's in m'n album waar Cyenna in een ei zit, die waren van Pixies.
    En morgen krijg ik weer andere foto's van Bellphoto whaha. Beetje verslaafd aan foto's :oops: :)

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh bij de Pixie kan ook de planning ook niet vinden :(
    Anders misschien ff mailen?

Hier staat het dan vaak in het plaatstelijke krantje als ze er zijn. Zo wist ik het ook.

Ik zit veilig op m'n werk hihi, dus geen last van de wind, maar het moet idd wel erg zijn. Kan het hiervandaan niet zien :p

8. Niet meer actief

Ja of gewoon een beetje kook vocht. Dat doe ik ook nog wel eens.

goede morgen trouwens
    Yanouck heeft iets nieuws ontdekt. Die ligt soms heerlijk te knarsen tanden.......
    En daar kan ik nu net niet tegen..... vreselijk

9. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Hihi die kinderen toch!

Gijs steekt heel de dag zijn tong uit hahaha hij vind het zo leuk

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi tandeknarsen...nu al lastige trekjes..;)

het is vet donker hier in huis zeg! mijn sfeerlampjes heb ik aan en wat kaarsjes.

wasmachine draait, droger ook, bedden opgemaakt, zometeen beneden effe strak trekken

verderrrrrrrrrrrrr uhhhhhhhh oh ja ik weet het weer Ik ga de koelkast/vriezer ontdooien.

doet mijn vriend eigenlijk altijd als ik eens uit logeren ben, dus ik weet niet zo goed hoe het moet, maar wilde hem verassen haha Suprise! keuken ondergelopen!

maar hoe pak ik het aan? we hebben alles expres haast leeggegeten. dan spulletjes in koelbox? en diepvries overblijfsel naar de buurvrouw en dan? uitzetten? ik heb ergens gelezen dat een laatjes vullen met heet water het versnelt, maar er zitten volgens mij gaten in die laatjes . expres...
    maar wat ik me afvraag...dat gaat dan toch druipen? dus dat valt dan toch uit de vriezer op de grond? en er past geen bak onder ofzo
    dusssss wat te doen?

11. Niet meer actief

Je zet het deurtje open. En als het goed is zit er ergens in de vriezer een knopje met ontdooien. ten minste bij ons wel. Alle laatjes haal je eruit en doet in de onderste la opening zet ik dan altijd een afwas teil met kokend water. En dan leg je een voor tegen de vriezer aan. Alle water wat er uit loopt loopt daar eerst in.

En af en toen kun je ook je ijs er een beetje afsteken. maar wel uit kijken dat je niks kapot steekt.

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Geen idee suus mijn ventje doet dat altijd ! Wij zetten er een bak onder dat weet ik wel maar weet niet of dat bij jullie kan.

13. Niet meer actief

wat een luxe hebben jullie ik moet het altijd zelf doen.... Maar de vriezer zit nog stamp vol. Dus moet nog ff wachten.

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hm...ik ga ff kijken...dank je tinus! ;)

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Suc6 Suus, wij hebben een ienieminie vriezer bij de koelkast in en dat is zo gedaan, ik zet er ook heet water in en steek wat ijs weg en doeken op de grond :) Bah, rotklusje :(

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Moggu,

Hmm, ontdooien moeten wij eigenlijk ook, maar wij hebben in de garage zo'n diepvrieskist staan en die is nog lange niet leeg. Dus kan nog wel ff duren.
    En die hier in de koelkast kan ik natuurlijk wel ff doen.
    Succes Suus, wat ben je lekker actief vandaag!

Fijn Mamaantje dat het fruit iig al wel wil!

Ik ga boven ff stofzuigen, tot strax!

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Die Yanouck, knarst al met die 5 tanden die ze heeft hihi dat wordt nog wat, Tinus :) Of waren het er nou 4 ? Loïs heeft net pas de 2e door.

18. Niet meer actief

het zijn er 4

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs 2 maar volgens ons komt er nog meer aan want hebben weer veel poepbroeken en huilbuien.

we wachten af!

20. Niet meer actief

zo ga ook nog ff in huis romelen..... kan ik vanmiddag nog ff strijken bah

Share This Page