Cyenna 0 haha, dus gelukkig ook nog geen last van knarsen Lijkt me idd echt een irri geluid. Ik deed het geloof ik ook altijd volgens m'n moeder.
BLeh het is weer rustig op het werk! Wordt er echt niet goed van! Ik ga maar eens kijken voor vacatures denk ik want ik ben het echt goed zat!
is toch lekker taat1 kun je met ons kleppen!. nou ff een stukkie ijs laten ontdooien en dan zo cleanen
hihi dat is waar Suus! maar een hele dag niets doen vind ik niet leuk! Heb het graag een beetje druk!
Morguhh.. Ik doe altijd deurtje van de vriezer open..bak eronder en ontdooien maar..zit zo'n soort ijsschepje bij en dan kan ik het er zo uitschapen Nou tandarts weer overleeft..mn verstand is nu echt weg Viel wel mee alleen die verdoving..pfiewwww..tranen liepen over mn wangen..vorige keer viel die prik wel mee omdat ik al verdoofd was vanwege die wortelkanaalbehandeling..maar best gemeen prikje.. hier weer een echte dhani nacht..en ik wordt er zo langzamerhand echt SCHIJTZIEKKKKKK van..hij kwam om half 1 al..om half 2 toch maar een fles gegeven..150 cc zo erin..alsof hij nooit te eten krijgt..toen ging ie pas rond kwart voor drie slapen en om zes uur was hij er alweer..weer fles gegeven en terug gelegd in bed..wilde weer niet slapen..heb hem maar ff bij mij in bed genomen kon ik nog heel ff liggen..was zo koud en had geen zin om om half 7 al beneden te zitten.. We snappen er gewoon niks meer van..cb gebeld vanmorgen maar die weten het ook niet en gooien het op een "periode"..ja ammehoela een periode die al duurt vanaf begin november hier zitten ze nu bij super de boer van bell photo..gaan we morgen ff doen..twee euro kennen we wel leien hihi..
OOOH balen Sonnie... Hopelijk krijgen jullie snel weer wat nachtrust, hier wordt je zo moe van. En overdag, slaapt Dhani dan ook veel ? Bedankt voor de tips... ik ga het proberen met wat melk of kookvocht. Het smaakje vond hij geloof ik wel beter, bij de eerste hapjes vers eten zat hij echt glunderen.. maar daarna liet hij het steeds uit zijn mond vallen. Te droog.. denk ik...
Wat rot zeg Son dat ie zo onrustig blijft in de nacht. Hier was het vannacht ook weer ff feest maar gelukkig pas om 4 uur. Duurde tot 5 en toen heb ik haar maar bij ons in bed genomen. Ik snap nu een beetje hoe jij je moet voelen al die weken het is ECHT irri en ik heb het pas sinds deze week. Ik heb nu koppijn van het niet slapen bah bah. Ik hoop echt dat het nie zo lang duurt hoor. En dat bij jou de 'periode' echt eens snel over is ! Wel fijn dat je nu van de tandarts verlost bent he
Ja, ik kan me voorstellen dat het nu idd erg vervelend aan het worden is Son! Hoe slaapt hij overdag dan? Gaat hij vaste tijden op bed? Tijn slaapt s middags meestal 2 uurtjes van half 2 tot half 4 ongeveer. S morgens en s avonds doet hij vaak nog een hazeslaapje van een klein half uurtje. Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten. Lastig dat het CB je er ook niet echt mee kan helpen zeg, een periode...hmm. Lekker vaag dan en daar moet je het maar mee doen.
Jeetje son dat is erg vervelend. En het is helemaal erg dat het cb ook nog niks weet dat eventueel kan helpen....... Yanouck slaapt s middagook vaak vanaf een uurtje of half een tot een uurtje of drie, half vier. s morgens ff een hazeslaapje 30 min hoog uit 45 min.en savonds rond half zeven gaat ze op bed en dan maak ik haar wakker om half negen voor de laatste fles.
Haha hallo lieve dames! Ik zag dat Channie ff foto's had neergezet van gisteren! Echt zo schattig. Semmetje pakt alles wat hem in het oog komt SPeentjes zijn zeer in trek hihi Hier nog geen tandjes en geen internet helaas. Eerst maar weer eens opzoek gaan naar een pc en tsja dat ligt niet echt voor me handen dus helaas zal dit wel een hele poos gaan duren. Wilde eigenlijk deze maand al weer terug op het net zijn maar helaas Zeggen jullie babes al iets?! Demiën-Sem zegt dus al papa en gisteren zei die ook mama hihi
Wat een ***CB ze zijn er toch om je te helpen! IK kan je helaas niet helpen Sonnie gijs slaapt niet echt op vaste tijden dat werkt niet echt bij hem. De ene keer slaapt hij 's ochtends 1 uur en 's middags 2 uurtjes maar het kan ook andersom zijn.
He Sonnie wat vervelend zeg.... Ik weet hoe je je voelt hoor, wij zijn er tot afgelopen week ook elke nacht uitgeweest voor Evi. Ze kreeg dan wel geen voeding meer, maar werd zooo vaak 'wakker' voor haar speentje.... Nu hebben we vanaf maandag gezegd dat we dat niet meer doen en dat we ze laten huilen zodat ze zelf weer in slaap leert vallen, zonder speen. Nou, maandagavond heeft ze 3 kwartier liggen huilen (vreeeeselijk....Zat zelf ook te janken beneden...) en toen is ze in slaap gevallen. 's-nachts nog 2 keer 5 minuten liggen jammeren, en dat was het. Nu slaapt ze al 3 nachten hartstikke goed door. Dus misschien ook net als wij, even door de zure appel heen bijten..? Is wel heeeeeel moelijk, ik weet het, maar als het hetzelfde resultaat heeft als bij ons...Toch?
Son wat supervervelend voor je! Ik moet wel zeggen dat er idd van die periodes zijn ik ben deze week ook al weer een aantal keren snachts me bed uitgeweest. Raak van een paar daagjes al erg vermoeid laat staan hoe jij je nu voelt. Vaste tijden kunnen werken, maar ik denk dat je toch wel een btje ritme heb in het slapen?
Hij slaapt standaard 's middags van ongeveer half 12/12 uur tot een uurtje of drie..soms slaapt hij van vier tot half 5 ook nog eventjes..dat gaat eigenlijk ook al heel lang zo(deden we ook toen hij wel doorsliep).. Tussen vijf en half 6 krijgt hij een potje en rond zeven uur papfles.. maar die heeft hij ook wel om half 12 's avonds gehad omdat hij in slaap was gevallen en dan kwam hij evengoed 's nachts dus dat maakt niet uit..eerst konden we ook gewoon wel speen erin doen en was het klaar maar nu lijkt hij echt honger of dorst te hebben..water of sap wil hij niet..wel zn melk.. Thanx voor de tip Daan..maar hebben we ook al aantal keren geprobeerd..maar hij houdt dat gewoon de hele nacht vol.. Ik zat er al aan te denken om voeding voor hongerige baby's te halen en dat alleen 's avonds te geven..kijken of dat helpt..maar weet niet of ik dat zomaar kan gaan geven..en aan het cb hier heb ik ook niet zo veel dus die wil ik eigenlijk niet meer bellen.. zouden het tandjes kunnen zijn die in aantocht zijn? maar ja dan moet hij toch pijn hebben en hij huilt niet echt..is gewoon aan het brabbelen, jengelen en gillen..
NOu miekie..tijdens het opruimen van de zolder is er een plank op de compu gedonderd..dus steef moet ff kijken of hij het nog wel doet maar die zou idd naar Keejbie gaan. Leuke foto's van demien Keejbie..alles pakken he hihi