nou sam slaapt nog steeds, dus heb ik mooi mijn nagels kunnen lakken en alles bij elkaar kunnen zoeken. we hebben een heel schema voor het weekend. 8.30 vertrek ontbijt pakket in de bus 10.30 aankomst in monheim rondrit over terrein 11.00 koffie met gebak welkoms praatje 12.00 vertrek richting bayarena leverkussen voetbalstadion 12.30 lunch 14.30 vertrek richting baykomm 15.00 bezoek aan baykomm rondrit 17.00 vertrek hotel 19.30avond eten in brauhaus
nou cindy lekker druk schema..... Veel plezier in ieder geval. En hopelijk heb je een beetje beter weer dan nu
Lekker hoor Cindy veel plezier! Wat leuk miekie dat diegene jij een pbtje heeft gestuurd! Maar Tijn is natuurlijk ook een schatje Net als de rest van de mei juni juli baby de mooiste van het forum hihi
Ik deze vraag al eerder gesteld maar probeer het nog eens in welk programma kan die banners maken ik wil wel eens kijken of ik dat ook kan!
Psp ofzo en Lindaaa doet het in Fireworks. Maar als het niet lukt ofzo, willen ze vast ook wel een mooie voor Gijs maken. Ik zal mn liefie zo even van bedje halen! Cindy veel pezier en geniet ervan! Leuk hoor even er tussenuit!
ik zal sam wel missen denk ik, ze is al wel vaker gaan logeren. maar nog nooit als wij ook niet thuis slapen. gijsje is ook echt een schatje
ik ben er weer weg van sam is wakker, ga ik even met haar knuffelen en daarna groente geven. voor jullie ook alvast een fijn weekend. tot maandag....
Echt grappig al die verschillende koppies...hihihi en qua ontwikkeling en groei hoe ze kunnen verschillen.....
Ja mooi is dat he! Ik heb een vriendin waarvan de kleine 5 dagen ouder is en dat is ook zo leuk om te zien dat ze toch zo enorm kunnen verschillen in ontwikkeling.
Ja wat een verschil he.... ook qua groei. Nou gaat Valentino wel errug snel, wij hebben geen baby meer, Maar het is wel een schat hoor... een echte boef. We krijgen daar onze handen nog vol aan als die gaat lopen....
Hoii ben ik weer... Ben fijn naar huis gewaaid... Wat een weer Heb even snel bijgelezen... Taatje, ik maak die banners in PSP. En als het niet lukt wil ik tuuuuuurlijk 1 voor je maken, en Lindaaaa ook wel denk ik
helloo ladies.. Cindy druk programma, maar wel gezellig toch>? Heel veel plezier..geniet er ff lekker van..geen luiers en flessies Miekie leuk joh dat je zo'n pbtje kreeg..dat je mannetje zo fotogeniek en lief was wist je natuurlijk al maar altijd leuk om te horen Suus..kom op maar op met die pc..heb nog genoeg planken liggen..dus weet er wel raad mee hihi weet je wat ik zo grappig vind dat we, omdat we toch allemaal uit een andere provincie komen, van die aparte uitspraken hebben..vind ik altijd zo grappig om te lezen..niet dat iedereen het heeft.. Zal ff voorbeeldjes geven als ikze zo een twee drie weet.. BV Cindy, als je weg gaat zeg je: ik ben er weer weg van BV Miekie, als je eten gaat maken zeg je: ik zal ff aan het eten (ofzo iets) en zooooo zijn er nog wel meer uitspraakies maar weet het zo ff niet..hihi Dus dan weten jullie dat dat ik dat leuk en grappig vind Nou heb nog nutricia voedingslijn gebeld vanmiddag..maar hun betwijfelen of dhani echt honger heeft omdat hij ook nachten kan doorslapen..ze zeggen wel dat ik het kan proberen met die forte voeding.. maar nu was ik in de supermarkt en dat pak kost ongeveer 12 euro..en het is de bedoeling dat we dat alleen 's avonds geven..en je kan een geopend pak maar vier weken bewaren..dus zullen we best veel weg moeten gooien denk ik..vind ik eigenlijk wel zonde..oke als het straks toch nodig mocht zijn dan vind ik het geen probleem, maar ik ging ff speuren op internet en vond ergens een stukje op een forum over een meisje wat een jaar lang niet doorsliep..na een jaar kwamen ze erachter dat het te donker was op haar kamertje en nu met zo'n nachtlampje slaapt ze door..jullie raden het al..ik had nog een nijntje nachtlampje en die heb ik nu op zn kamertje gedaan..hij was moe daarstraks na zn groentehap..dus om half 6 onder de douche gedaan in zn bumbo en daarna naar bed..hij ligt nu te slapen..we wachten of tot hij zelf komt en anders maken we hem wakker voor wij naar bed gaan..ik heb nutrilon goede nacht gehaald en gaan dat nog ee nkeer proberen..sorry weer heel verhaal over onze nachtbraker maar dacht vertel het ff.. wij gaan zo eten..steef is lekker aan het koken..alles beetje wat kleiner voor mij..want heb nog wel last maar goed gaat wel weer over..heb vanmiddag trouwens fruithap gegeten van dhani ik had zo'n dorst, maar water drupt met verdoving natuurlijk langs je mond..dus dacht met een lepeltje kan i kvast iets oplepelen en in mn mond doen en ja hoor hihi.. owww en dhani heeft vandaag voor het eerst vers geperste sinaasappelsap met verkruimelde liga gehad..eerste hapje was ff wennen..maar daarna kon het hem niet snel genoeg naar binnen gaan Nou heb jullie genoeg gestalkt nu..eet smakelijk allemaal en fijne avond.. knufff sonnieponnie
Nou, wie weet id dat lampje een idee ja! Heel veel succes iig ermee. Wij zeggen hier ook altijd; waar kom je weg ipv waar kom je vandaan? Dat vinden veel mensen ook gek.
Hopelijk helpt het lampje Son! Bij Iman is het omgekeerd, wij hebben van die raampjes boven de deuren en zo gauw als het licht brand op de gang meent zij dat de dag begonnen is ... Mijn vader gaat daar nu een plank voor maken, zodat ze dat licht niet meer ziet! Zoals ik al zij is dat ei van mij bijgedraaid en zei hij net dat we samen op vakantie gaan naar Marokko in augustus en hij niet in juni gaat... MANNEN! Iman heeft vanmiddag in het winkelcentrum de eerste keer in de buggy gezeten... Zo raar, wat wordt ze groot
Nou LIN2 fijn dat jullie nu alsnog samen op vakantie gaan! Tja mannen....tis wat soms. Ja, raar he als ze ineens in de buggy zitten. Moest ik ook erg aan wennen.
JA Miekie, soms ging Iman huilen haha, volgens mij omdat ze mij niet zag... Moet ze echt aan wennen... Het was wel gezelliger met koffie drinken... Ze zat echt erbij aan tafel hihi