Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

jeetje Iman ook al in de buggy..is ook al zo'n grote meid ;)
    Ja gezellig he om dan zo koffie te drinken..zit ze er echt bij :D

gezellig dat jullie nu toch met zn drietjes op vakantie gaan..gaf hij ook aan waarom hij dit nu wel wil en eerst niet?

Toen ik voor het eerst bij een vriendin in Best kwam vroeg ze hoe laat ik was aangereden..dus ik huh..aangereden..ben helemaal niet aangereden..duurde ff voordat ik daar aan gewent was haha..

2. Niet meer actief

dhani kon trouwens kiezen in de wandelwagen..met zn gezicht naar mij of de andere kant op..drie maal raden welke kant hij op wilde zonder te huilen..juist niet naar zn mama kijken :(

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja idd.. zoals Tinus: die zegt: ik doe een kopje thee
    terwijl je hier gewoon zegt: ik neem een kopje thee

dussssss

lin2... uhhh...vergeten!

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja...was die reis in juni echt maar 90 euro? kost ook geen drol dan!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee daarom wilde hij ook gaan... Maar ja we hadden wat anders afgesproken... En 90 euro is voor ons toch veel geld :oops: ... Daar kan ik nog veeeel andere dingen mee doen hihihi

Maar ik moet weer verder beetje gaan opruimen, ik ben overmorgen namelijk jarig hihi en krijg morgen al bezoek...

Doeiiiiii

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha kleertjes voor Iman kopen Lin :p

Hier is alles goed! Lekker gewerkt weer vandaag ;)

Heb niet zoveel te vertellen eigenlijk... en ben ook weer vergeten wat jullie allemaal hebben geschreven :oops:

ff teruglezen zo hihi

7. MirandaT

Gaat het nu weer een beetje Son?
    Verdoving al uitgewerkt?

En Iman ook alweer in de buggy.. Cyenna ook sinds een paar weekjes en die vindt het ook super.

Jullie nog plannen voor het weekend?
    Zaterdag komen 2 vriendinnen van me uit Noord-Holland, gezelli, want ik zie hun niet zoveel :)

Nou fijne avond nog!

8. Niet meer actief

haha lin SHOPPUHHHH :p

Gezellig Miran zaterdag..komt het door de afstand dat jullie elkaar niet zo vaak zien? hebben hun al kids?

Verdoving is al helemaal uitgewerkt..begon vanmiddag rond half 1 geloof ik en toen deed het wel zeer..nu is het alleen nog gevoelig..had ook hele dikke wang..had ik vorige keer helemaal niet..echt vaag..maar goed..we hebben het gehad :)

hmm plannen voor het weekend..zondagmiddag verjaardag van mn nichtje die vandaag jarig is en verder nog geen plannen

9. Niet meer actief

Fijne avond en welterusten voor straks...

10. MirandaT

Ja de afstand.. Het is anderhalf uur/ 2 uur rijden ongeveer. En hun hebben geen kids hoor.. wel katten :p

Weltrusten ook alvast! Ik ga weer Prison Break kijken zo :)

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hey hey,

Nee nee deze keer niets gekocht! GOED HE?
    Mijn moeder heeft wel speelgoed voor Iman gekocht, en laarzen voor mij, alvast voor mijn verjaardag!

Iman vond het eerst niet leuk in de buggy, ze huilde om mij, maar toen ze eenmaal begreep dat ik erachter liep was het wel ok! hihi

Zo ik ga lekker naar bed!

Welterusten!

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Het is half 10 en ik ben de eerste ? Dat is weer eens wat anders :)

Loïs heeft weer gewoon doorgeslapen, erg fijn. Sonnie, heeft Dhani lekker geslapen offe ... ?

Gisteren hebben we de nieuwe auto van mijn moeder opgehaald, een mooie zwarte Citroen C1, echt een leuk schattig klein autootje ! Loïs was mee en had nog een poepluier ionderweg en die heb ik lekker nog ff in de oude auto verschoond voordat we hem gingen inruilen haha

'S middags had ik visite en gisteravond lekker met mannetje voor de tv gehangen ( Prison Break was weer spannend he Miran )

Taat, Lin en Lin willen best een banner voor je maken hoor ! Zeg maar hoe je em wilt en dan maken we er gewoon allebei 1 en dan kun je afwisselen ;)

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dat is lief van jullie lindaaa!

Ik ben er laat bij vandaag want gijs heeft heerlijk doorgeslapen tot 9.00 uur . Heerlijk

Ik ben dus lekker uitgerust en ga zo even het huis onderhanden nemen is wel nodig

Ik heb nog niet terug gelezen dat ga ik effe doen.

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zal ik gewoon een foto uit je album nemen Taat ? En wil je er ook een stripfiguurtje ofzo in of iets anders ?

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Kan dat dan? Ja graag ik vind het wel leuk en dan kan ik in alle rust zelf proberen of het lukt

Eerst nog dat programma zien te vinden hihi

Zeg maar wat je nodig hebt dan stuur ik je dat toe

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Is er een foto in je album die je mooi vindt ? Dan gebruik ik die maar je mag er ook 1-tje mailen. En van welke kleuren hou je ? En welk stripfiguurtje of ander iets vind je leuk ?

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zal even een foto uitzoeken en dan stuur ik je wel effe een pbtje

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Je hebt mail Taat ;)

19. taatje