Het staat echt leuk vind ik al die verschillende banners Wij hebben echt wel het leukste forumpie zo met de mei-juni-juli mama's
Ja hij valt lekker op En volgens mij is dit ook het enige topic waar bij bijna iedereen een banner heeft nu. Die andere banner is ook geweldig
Hallo dames, Hier weer eens een berichte na een hele lange tijd Druk bezig met een renovatie van ons huis, dus geen internet Ik zag al aan de banners dat jullie kindjes super zijn gegroeit! Hier gaat het ook goed! luca groeit als kool. hij is nu een koekje aan het eten, wat een gesmeer Hopelijk gaat bij jullie ook alles goed! Groetjes Senna & Luca
Hey Senna ! Leuk dat je er weer ff bent en fijn dat het zo goed gaat met Luca. Heb je nieuwe foto's van hem ? Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet Ik heb ook maar weer even een nieuwe banner voor mezelf gemaakt Nu even douchen want Loïsje slaapt. Waar is iedereen trouwens
hi tnx! ja kheb wel foto's! zal ze wel ff opzoeken ! lois is ook gegroeit zeg! Maar moeten jullie toch eens uitleggen hoe je banners maakt ziet er nml leuk uit!
@senna ben wel benieuwd naar de foto's van de kleine Gaat alles goed met jullie? Ik ga Gijs even zijn fruithapje geven ben straks weer terug
Nou hier vasr een voorproefje moet ze allemaal verkleinen, ze waren nml te groot om up te loaden welk programma gebruiken jullie voor die banners ? ben ook zo terug, ff luca ander kleertjes aan doen