Senna wat een prachtige foto van je mannetje ! Wat een droppie ! Heb je die laten maken of zelf gedaan ? Ik gebruik Fireworks voor die banners.
He Senna, leuk je weer eens te zien! Wel heel toevallig, zat van de week nog aan je te denken dat het zo lang geleden was dat we je hier gezien hadden, maar jullie waren druk bezig dus zo te lezen! Wat een mooie foto van Luca! Echt een schatje! En leuke banners allemaal weer!
taatje ik dacht aan de foto re zien dat ze gelijk opgingen maar das dus niet zo Hij is nml 70 cm en 8600 gram maar dat was ook vorige maand Fireworks ken ik niet kun je dat ergens gratis downloaden? foto heb ik bij een exklasgenootje/collega laten maken, zij heeft nml fotostudio aan huis lief dat je aan me dacht trouwens heel leuk om te zien hoe jullie kindjes gegroeit zijn. Dat zie je bij je eigen niet zo op deze manier
Haaaai Ben k weer... Ben verjaardagsboodschappen gaan doen hihi... Ennnnn we hebben vanmorgen n nieuwe koelkast gekocht! Een hele grote, ben er zooooo blij mee! Dinsdag wordt ie gebracht! Mooie banner Taat Lin, je gaat weer helemaal los he hihi
Jij koopt ook nooit iets he? Gijs slaapt weer lekker hij is zo lief vandaag. Hij kan achteruit kruipen haha
Hahahaha die Gijs... Ja Yasmina, mijn nichtje, kon ook eerst achteruit kruipen en erna pas vooruit... Schoof ze hier telkens onder de bank in Ik heb zolang gezeurd voor ene nieuwe grote ijskast, dat mijn man er nu maar een gekocht heeft, maar ik mag wel niet meer zeuren voor n verjaardagscadeau. hihi
Ja echt wel, ben er ook echt blij mee... Stom he om zo blij te zijn met een ijskast hahaha... Maar ik kreeg dit jaar sowieso wat extra groots, want vorig jaar heb ik niks gekregen, ja en dat gaat natuurlijk niet he hahaha
hai klessebessies Mooie banner Taatje..Doe je leuk Lin Senna wat heeft luca een mooie ogen zeg..leuke foto Lin handig verjaardagskado wanneer ben je jarig? Dhani werd gisteravond kwart over negen wakker..nutrilon goede nacht gegeven..om kwart voor tien weer in bed gelegd..hij sliep pas om half 12..en vanmorgen om half 6 hoorde we hem weer..speen erin gedaan en toen kwam hij uiteindelijk om 7.10.. Maar was hier brand verderop en zoals de meeste van jullie weten ben ik als de dood voor brandweermannen in pak dus ik liep te ijsberen hier door huis..sliep dhani eindelijk kon ik weer niet van die mannen slapen Dhani heeft vandaag voor het eerst een wit broodje gegeten met stroop hihi..hij vond het geweldig..hij heeft iets meer dan de helft van het broodje gegeten en twee korstjes..vond het ook veel gezelliger eten..had hem in zn bumbo op de grote tafel gezet..ik ervoor en zo zaten we samen te eten en hij bleef voor het eerst rustig in de bumbo zitten..dus hij kan het wel zonder dat hij eruit stort hihi
Ik ben morgen jarig Sonnie... Nou het is al beter dan niets, dat Dhani die uurtjes toch geslapen heeft! Waarom ben jij bang voor brandweermannen in pak? Stomme vraag misschien? Geweldig dat Dhani de eerste keer een broodje gehad heeft hihi... En nu heeft ie bewezen dat ie toch niet op z'n snoetje hoeft te vallen als hij in de bumbo zit hahaha
aah kan gijs al achteruit kruipen! goed van hem man! luca begint een klein beetje, maar ik kan het nog niet achteruit kruipen noemen. Maar wij moeten nog ff geduld hebben met alles omdat hij zes weken te vroeg is, en dat merk je echt. sonnie tnx! met dhani gaat het goed zo te zien? hij wordt ook al een grote jongen! zit al in de loopstoel zie ik! gaaf hoor! Dus brood mogen ze al? wist niet zeker of dat al kon, dan ga ik daar denk ik ook maar mee beginnen! Warm eten gaat hier goed, mits het niet uit die potjes is. Gelukkig heb ik geen slapeloze "nachten" meer, luca slaapt van21.00 savonds t/m ongeveer 9.00 smorgens, hij is nooit voor half negen wakker. Dat is wel lekke rhoor!
Gelukkig heeft dhani een goede nacht gehad! Lindaaa ik heb de banner weer aangepast! bedankt Wij willen van de week gaan beginnen met brood ben benieuwd wat hij ervan vind. Hij eet nu heel veel hij heeft vandaag al 2 flessen op 180/6 een hele banaan en een hele peer hihi en straks nog 2 flessen 180/6 en een 6 maanden potje die helemaal opgaat. klein vreetzakje hihi
Iman drinkt sinds gister eindelijk ook 180 cc en 6 schepjes... Daaraan merk je echt dat ze te vroeg geboren is... Ik heb een eeuwigheid 150 cc gegeven haha... Nu kan 1 fles vervallen!
Gijs was te laat maar het is en blijft een vreetzak we hebben eindelijk op 4 flessen maar dat heeft lang geduurd.
sweetangel hoe veel is iman te vroeg dan? qua eten merken wij aan niks dat ie te vroeg is (behalve de eerste 4 weken) , hij drinkt 4 x 210 al vanaf dat ie 4 maanden is Dus hier ook een klein vreetzakje hahaha, je moet hem eens zien als je er met de fles aan komt of zelf wat aan het eten bent, echt erg!
Senna, Ik ben ingeleidt met 38 weken, Iman was dysmatuur... Zelf heb ik het gevoel dat zij rustig tot 42 weken was blijven zitten haha Wow 210 cc haha netjes!
Ahh deze banner is ook leuk Taat Wat goed van Iman zeg..grote meid hihi..waarom ben je ook alweer ingeleid met 38 weken? Maar dan is het toch geen dysmatuur? dhani is ook geboren met 38 weken..was hij het dan ook? Lin ik heb geen idee waarom ik er bang voor ben..volgens mn ouders heb ik dit al vanaf dat ik een jaar of zes was..vind die pakken gewoon onwijs eng..ik hoef maar een sirene te horen en ik ga flippen..ik wil zowiezo altijd mn huis uit als ik de brandweer hoor..ach ja ben gewoon gek haha.. senna je mag ongeveer met zeven maanden beginnen met brood..het cb had mij verteld dat je ze het beste eerst een korstje brood kan geven en als dat goed gaat een broodje met margarine en bv smeerleverkaas erop..maar ja had ik niet in huis en dacht dat stroop ook geen kwaad kon.. ben idd ook wel blij dat dhani weer redelijk geslapen had..maarik wil weer terug naar het rond zeven uur in bed liggen en slapen tot uurtje of acht 's morgens of ben ik verpest haha..nee dit was een aardig goeie nacht..maar dit hebben we van de week al eerder gehad en het kan zo vannacht weer anders zijn..met dhani weetje het nooit..BÖEFFIE haha
210 hebben we hier ook tijdje gehad totdat meneer 's nachts niet meer sliep toen ging hij ook ineens slechter drinken Hij zit nu op 180 cc maar drinkt niet altijd alles op.. Senna hoe vind luca groente en fruit?
dysmatuur is als het geboorte gewicht te laag is voor de zwangerschapsduur toch? Ik had juist het tegenovergestelde, luca is met 34 weken geboren en woog 3160 gram. haahah hij is nu ook een grote jongen (70 cm geweest en gok zo'n kleine 9 kilo) dus dat verklaart ook wel dat hij zo goed eet Hij eet liever fruit dan groente spaghetti vindt ie wel lekker, en gister heeft ie snitzel met aardappeltjes gehad, en wat paprika etc er door heen (pureer he tdan zelf) vanavond eens rode kool proberen groente gaat nog niet altijd geweldig, beetje appelmoes doet wel wonderen. en hoe gaat het daar met fruit en groente?