haiii lekker weertje koekepeertje wat leuk dat gijs dat achteruit doet hihi en wie is er bijna jarig? jaaaaaaaa lin2 is bijna jarig! veel plezier vanavond alvast... en kon de link niet openen van je vriezer, maar maak maar een foto als ie er is. mooie fot van luca..heel profi uhm verder uhhhh taatje, leuke banner dus lin goed gedaan ! ok nou zo effe boodschappen doen voor de sushi en verder nog ff de was en andere dagelijkse dingen en dan weekend yeahh
Zo flinke eter he senna..boeffie zeg met die appelmoes erdoor.. hier heb ik nog geen spaghetti geprobeerd hoor.. hij krijgt alleen potjes groente en laatst had hij beetje boerenkool van ons gehad..vond hij erg lekker..en fruit geef ik ene keer potje en andere keer pureer ik iets zelf.. Ow dus dat is een dysmatuurtje..nee dan is dhani dat niet 8) dhani zat gewoon normaal op gewicht..
ja hij heeft snel door wat lekker is en wat niet Dus dhani lust ook wel veel zo te lezen beter zo dan andersom toch. Hoe gaat dat in het loopstoeltje? snapt ie dat al echt? suusje eet smakelijk
Zooo en het is weer weekend! Vandaag nogal druk op m'n werk, dus ben eigenlijk wel moe.. Na m'n werk nog snel ff de 2 euro foto van Belph0to gehaald. Ik heb me kunnen ingehouden, ik heb niets genomen hihi. Ik vond ze ook niet echt leuk Dus eigenlijk was het wel makkelijk Ik mocht ze nu nog voor 104 euro hebben, 8 of 9 foto's volgens mij.. Nog duur Dus niets aan me verdiend hihi. Wij hebben net macaroni op, mjammie was lekker. Ben nu 3,5 kilo kwijt, gaat goed gelukkig Iedereen fijn weekend!
Gijs al kruipen, goed zeg! En Luca is ook een flinke jongen al! En dat voor een 6 weken te vroeg geboren babietje En veel plezier Suus vanavond! En Lin2 fijne dag morgen en mooi ding wat je hebt gekregen! Ben ik nu niemand vergeten Dhani nog, hoe kan ik die vergeten jij krijgt een dikke knuffel van Cyenna
Hello! Sonnie, dysmatuur is idd te klein voor de zwangerschapsduur. Daarom ben ik dus ook ingeleidt ... Goed dat je geen gekocht hebt Miran... 104 euro vind ik idd ook duur!
vc cxxvxcx zo, dat was Tijn, ha ha! Alles goed dames? Hier wel! Taatje, wat goed dat Gijs al kan kruipen zeg! Knap hoor! En wat heeft Lindaaa weer een mooie banner gemaakt zeg! Miranda, wat goed van je al 3 en halve kg! Ga zo door meid? Voel jij je nu ook veel energieker? Ik wel, ik mag morgen wegen...ben benieuwd.....spannund! Sonnie, wat lekker dat dHani weer aardig goed heeft doorgeslapen. En al een lekker broodje gegeten, super! Suus, veel plezier met de sushi! Senna, leuk dat je er weer even bent. Succes met de renovatie! Moet er nog veel gebeuren? En wat n ontzettende mooie foto van luca zeg! Echt een mooie ventje! Lin2, mooie grote koelkast hoor! En alvast een hele fijne dag morgen! Bij dze alvast gefeliciteerd! Laat je maar lekker verwennen! Morgenvroeg op visite bij Peter zn opa en oma en morgenavond gaan we borrelen bij vrienden die net verhuisd zijn. Allemaal een fijn weekend!
Senna dhani vind het super in zn loopstoel en snapt het al aardig..hij sjeest de kamer door Weet nu ook dat hij in dat ding bij spullen op de tafel kan dus als hij er in zit moet je echt opletten dat je geen glazen o.i.d laat staan Goed miran van je..maar ja als ze ook niet zo leuk zijn is het een eitje hihi..Cyenna krijgt ook een dikke knuffel van dhani Miekie veel plezier bij opa en oma morgen en borrelse morgenavond Miran veel plezier met je vriendinnen morgen of had ik dat al gezegd naja nog een keer dan Fijn weekend allemaal
oja Lin dat was dus de reden dat je bent ingeleid..heeft iman ook nog tijdje in het ziekenhuis gelegen of niet?
Hihi dank je Son Miekie ook veel plezier morgen! Ja voel me gelijk beter inderdaad. Waarschijnlijk ga ik ook vanaf volgende week weer sporten. Wilde eerst gaan zwemmen met een vriendin (die van die mola-zwangerschap toen), maar zij mag nog niet zwemmen van de arts i.v.m. bacteriën. Het gaat trouwens goed met haar, ze heeft als het goed is inmiddels de laatste chemospuiten gehad. Dus nu moeten we nog ff kijken of we naar de sportschool gaan of zelf iets kunnen verzinnen hihi. Haha Dhani wil alles dus al pakken. Cyenna is helemaal gek van thee/koffie mokken, (staan poesjes op, dat zal het zijn ) Wordt helemaal hyper als ze die ziet hihi. Gaat ze met die armen en benen slaan/schoppen. Is er nog iemand?
Ja Miran ,dat heeft Iman als ze mijn gsm ziet hahaha... Die is roze, dus denk dat dat het is Dan stijgt ze bijna op, zo gaat ze tekeer met armen en benen hahaha Sonnie, Ik ben 2 dagen en 1 nacht met Iman in het ziekenhuis moeten blijven. Ze lag in een warmtebedje de eerste nacht. Ze hadden haar 2300 gram geschat en ze was 2700 gram... Inleiden was dus helemaal niet nodig geweest De KA denkt dat ze daarom ook een huilbaby geweest is, het was voor haar traumatisch om geboren te worden, want zij was er nog helemaal niet klaar voor! Zelf heb ik ook het gevoel dat ze rustig tot 42 weken was blijven zitten als we haar gelaten hadden... Rare gedachte is dat, want dan was ze dus nu 4,5 maand ipv 5,5 maand... Qua ontwikkeling ligt ze ook echt op 4,5 maand, dus het zou goed kunnen... Pfff houden jullie me nog bij
Goh wat is het hier rustiiiiiiig! Suus zit zeker aan de sushi en Miran waar ben jij? Lindaaa? Taatje? Tinus? Sonnie? Anyone? Snik snik, ben heel alleen op deze boze grote wereld.... Snik snik
Ikke ben er weer! Haha ja m'n gsm, ik heb daar zo'n babylachje als ringtone op zitten en als ze die hoort gaat ze ook hard meelachen, zo schattig. Ach arme Iman dan he, had ze idd misschien beter nog ff kunnen blijven zitten bij je.. Maar ja daar kun je helaas nu niets meer aan doen.. Heb je weer een nieuwe banner ? Gaaaf is die! Mooi dat rood!
Ah sweetangel nu weet ik het, jij zat ook in het augustus topic? ik was 3 augustus uitgeteld, jij toch 4? sonnie, das dus een succes zo'n race ding moet ik er ook maar 1 aanschaffen alhoewel kon er misschien eente lenen.. maar ik weet niet of dat wat is.. Ha mieke met de renovatie gaat het goed, er zit een stuk bij aan, nieuwe keuken, nu nog een muurtje en glas in lood deuren renoveren en nieuwe vloer.. Ik zie in je album dat tijn al staat! goed zeg! Wat een mooie banner miranda! wat zit cyenna in een mooie auto