Linda, GEFELICITEERD! Een hele fijne verjaardag en laat je maar lekker verwennen vandaag! Mooie banner trouwens weer! Miranda, fijn dat je je ook idd veel fitter voelt. Lekker hoor strax sporten! Nou, vandaag was mijn weegdag.... en ik ben 1,3kg afgevallen! Ben afgelopen maandag begonnen, dus ben best tevreden. Het begin is er! JOEPIE! Tis idd lekker rustig hier... Senna, Tijn kan nog niet uit zichzelf staan hoor. Ik had m even laten staan en hij leunt tegen de box aan op die foto, haha. Hij kruipt ook nog niet hoor. Maar sjezen in die loopkar vindt hij GEWELDIG! Dus dat is wel een aanrader hoor.
Loïs gaat dus sinds gisteren echt helemaal zelf staan in de box. Echt doodeng want als ze moe is gaat ze wankelen en stort ze neer. Het is wel een bikkel want ze huilt niet als ze dan valt. En dat is soms best hard. Lekker hoor Miekie, bijna anderhalve kilo in een week Son, hoe heeft Dhani geslapen vannacht ? Hier hebben we weer een nacht mogen doorslapen. Suus was het gezellig gisteren met de sushi ?
Wat kanp van dr Lindaaa. Ze gaat ook maar snel he?! Ow, ja dat vallen is minder.... Maar wat n bikkel zeg! Wel ff foto laten zien he als ze weer staat?! Ja Suus hoe was de Sushi? En idd hoe gaat het met Mr. Dhani?
jeetje wat gaat lois snel zeg..knap hoor en leuke foto Lijkt me ook wel eng ja als ze ineens zo omkukelt Wat goed miekie dat je al wat afgevallen bent We hadden dhani gisteravond wakker gemaakt om kwart over 11 voor een fles..maar hij lag zo lekker te slapen..dilemma dilemma..maar toch wakker gemaakt want hij moest nog wel zn laatste fles hebben.. Nou hij heeft net aan 50 cc gedronken..dus dat schiet ook niet echt op hoor..daarna duurde het ruim een uur voordat meneertje weer sliep..vervolgens kwam hij om zes uur vanmorgen speen gegeven en hebben we het nog weten te rekken tot ff over zevenen..dus het gaat de goede kant op.. Hij ligt nu net op bed..hij heeft zn laatste fles al gehad, pyamapapje dit keer dus we wachten het weer af..nu hoeft hij dus ook niet wakker gemaakt te worden vanavond..dus we hopen dat hij het weer red tot in ieder geval zes uur [-o< Vandaag kinderstoel voor hem gekocht..we werden helemaal gek van hem in zn bumbo en wipper..alles zat onder elke keer..hij is zooo onwijs beweeglijk..hij vind het helemaal geweldig in de kinderstoel..en eten ging ook veel beter..hij eet tenminste rustig nu zonder alle kanten op te kunnen..dus we zijn allemaal helemaal happy met de nieuwe kinderstoel We hebben ook zo'n badstoeltje gekocht..want de bumbo onder de douche was niet echt veilig meer..en dit wel..werkt super..vanavond natuurlijk meteen uitgeprobeerd..hij ging helemaal schaterlachen en spetteren..dus ook goede aankoop.. Nou zijn jullie weer ff op de hoogte hoe het in huize van den brandt gaat Fijne avond
Hoi hier ben ik weer! De hele dag bezoek gehad en pfff nu ben ik moe! Miekie, goed gedaan joh, nu al afgevallen! Lin, wat gaat Lois snel Leuk om die foto te zien! En mooie nieuwe banner heb je! Sonnie, we willen natuurlijk wel een foto zien van het badstoeltje (of is het zo'n die suus ook heeft?) en natuurlijk ook van de eetstoel! Ik ben ook nog altijd heel happy met de eetstoel, echt heerlijk!
Hee! Zeker rustig hier! En leuke cadeautjes gehad Lin? Vanmorgen en vanmiddag dus 2 vriendinnen langs geweest, was weer gezellig en Cyenna vond ze ook lief gelukkig hihi. Toen nog even naar het winkelcentrum geweest voor nieuwe speentjes, sokjes en rompertjes. Bij de Zeeman had je rompertjes voor 1 euro Ik was nu Xfactor aan het kijken, maar eerlijk gezegd vind ik er niet veel aan.. Dus dan maar forummen Welke kinderstoel heb je nu Sonnie? Ik heb die van mij volgens mij ook nog niet laten zien trouwens.. Super dat Dhani die badring leuk vindt! Wauw die Loïs toch! Ze gaat echt zooo hard! Zij kon ook al los zitten? Hihi zal wel als ze ook al kan kruipen En leuke banner heb je weer! Leuke muts heeft ze op!
Ohh nee Miran, ik wil je kinderstoel ook zien! Ja hele leuke cadeautjes! Van mijn schoonzusje heb ik een zilvere ring met steentjes gekregen, echt heel mooi... En oorbellen 2 paar, een cadeaubon van ici paris xl altijd welkom hihi... een ovenschaal, bodylotion enz... En van mijn ouders krijg ik een nieuw fornuis met oven... Heb nu geen oven en wil een oven! ... Mijn oma legt ook bij, het geld 70 euro heeft ze me al gegeven... Volgende week gaan mam en ik ervoor kijken! Heb bij mediamarkt 1 gezien die ik wil hebben!
Leuke cadeautjes! Ja oven is makkelijk hoor, zou ook niet zonder kunnen. Dit is onze kinderstoel: http://www.babypaleis.com/ProdImages/chi-G67000.jpg Alleen die van ons is rood Zal morgen nog wel ff foto maken.
Nee, dat was een andere volgens mij. Foto heeft ze al uit dr album gehaald, dus kan niet checken . Lindaaaa laat nog eens je rode kinderstoel zien!
Suuuuus je bent gespot door Miran en mij in the lounge... Dus eigenlijk voelen we ons een beetje 2e plaats... Daar wel posten en hier niet