Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @mamaantje wat een gave banner trouwens hihi handig he die lin's hhihi

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja he Taatje... Lin's zijn heeeeeeeeel handig om te hebben :)

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
  4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja.... ik vind mijn banner geweldig....
    Echt leuk al die nieuwe banners en foto's van onze kleine schatten.

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb er 4 gekregen van lin dus ik kan nog wisselen de komende weken. hihi

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    HAHAHA je kan dan idd flink afwisselen,

geeft niet Lin2, ik had je msnberichtje gelezen hoor, was alleen te laat om te antwoorden :)

ander keertje weer verder..no problem!

nou ik ga even opruimen.... en ik wil vandaag iets extra's doen... van de week deed ik de vriezer..dit weekend het voorraam...of nou ja de buitenkant doet de glazenwasser dus alleen binnen hoeven doen
    dus nu...hm..uhhhh... eerst maar de dagelijkse zooi

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Die Suus heeft het schoonmaken te pakken het is nog geen voorjaar hoor hahaha ;)

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wij zijn hiet net pas wakker ! Lekker hoor ! Vanmorgen om half 8 fles gegeven en papa uitgezwaaid naar zijn werk en ze is weer lekker gaan pitten tot net :p

Gisteravond dronk ze maar 80 cc op om 7 uur dus we dachten dat ze wel wakker zou worden vannacht voor een fles maar heeft ze niet gedaan :)
    Had ik wel ff nodig want ik had erge koppijn weer, zal wel van de hoge bloeddruk komen nog steeds :( Morgen weer naar het ziekenhuis op controle. EN : morgen naar de tandarts voor controle en ik ben ECHT bang na jullie verhalen brrrrrr

Loïs slaapt vanavond bij mijn moeder omdat ik vroeg naar de tandarts moet en dan kan ze in de middag oppassen als ik naar het ziekenhuis moet. Ze komt vanmiddag hier en dan gaan we samen met kind naar haar huis en dan rij ik weer terug naar Amsterdam in haar nieuwe C1. Snappen jullie het nog haha nou boeit ook niet echt eigenlijk :)

Suus het is moeilijk joh die banner ! Maarrr het zal me lukken ! Heb alleen nog ff fotootje van Vientje nodig :)

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

En Taat ik duim dat ze je niet bellen vandaag. Wel zielig hoor voor je kleine man, zoveel spugen en poepen. Gelukkig gaat het nu weer beter !

Banner voor Valentino is mooi Lin !

10. sweetangel100

Hey hey hey Lin.. suus krijg nu priveles PSP over msn hahahaha

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja lin, fotootje van vien moet ik je straks idd nog even mailen...doe ik vanmiddag als Q ligt te slapen goed?

en ja krijg les haha, lastige leerling ben ik he lin2 hihi... uhhh waar? hoe? wat?

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hee meiden wat zijn jullie rustig ?
    Allemaal lekker wandelen, moet nog even wat plaatsen dan kan ik mijn banner weer SHOWEN>>Hihihihih... :)

13. sweetangel100

Hihi die mamaantje... Blij dat je m mooi vind... Zijn wel precies jou kleuren he ;) hihi

Suus je valt wel mee hoor hihihi Je bent een brave leerling ;)

14. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hij is gaaaf Mamaantje!

Ach en Gijs ziek geweest :(. Hopelijk gaat het idd vandaag goed!

Oh Suus wat een leuke foto's van mr. Q en Vien! Echt leuk! Samen spelen :D
    En succes met schoonmaken ;)

Ik ben aan het werk.. Lekker druk, dus tijd gaat snel. Alleen nu ff pauze :)

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    wij zijn net weer terug van de wandel meteen ff potjes ingeslagen want die gaan toch wel hard nu. heb kruitvat merk gaat erg goed. sam was zo moe fles en meteen nok out. haha... ik ga zo maar eens hier aan de gang heb de deur lekker open. het is echt heerlijk buiten.

16. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    o'ja ze hadden bij de kruidtvat ook nog een heel leuk gebreide poncho met mutsje, er zat geen verpakking meer om. dus zei de kassa juffrouw, die is 75% korting dus voor maa 1.25 haha da's echt voor niks he. is nu nog wel te groot maar dadelijk in het voorjaar leuk over een spijkerjasje....

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lekker geshopt dus cindy hihi!

Ik ga vrijdag maar eens de stad in met gijs! woensdag gaat niet omdat ik allemaal bezoek krijg met kids dus ook wel leuk voor Gijs! hopen dat het dan ook mooi weer is.

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb mijn banner weer effe gewisseld deze is mijn favoriete banner lin!

19. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    hij is leuk, de nieuwe banner. nou ga ik echt stofzuigen enz want met de zon die binnen schijnt zie je toch wel weer alles. misschien tot later doei

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Sammmm jij moet ook een banner hoor!

Deel Deze Pagina