O ja, ik kan ook foto's uit je album gebruiken Cindy... Maar dan moet je me wel je mailadres PB'en want anders kan ik m niet naar je toesturen!
ik weet wat mijn extra taakje gaat worden.. het raam in vina dr kamer. en morgen wordt mijn extra taakje het caviahok..en woensdag ben ik te zielig voor een extra taak, want dan moet ik smorgens naar de tandarts.. donderdag naar het CB,...ik was het vorige week dinsdag gewoon vergeten. Ik dacht er maandagavond aan en op di ochtend lag ik op ons bed te spelen met Q en dacht ik, oh ja moet naar het CB..hm even kijken hoe laat. dus in het boekje stond 9.15 uur en het was precies 9.15 uur op dat moment... dus nu a.s donderdag. voor alle mama's met 7 maanden kindjes. Hoe ziet jullie voedingsschema eruit? Van jullie kindje dan he dus kom niet aan met: smorgens een bak yoghurt met muesli een cracker en een kopje thee haha
hmmm ik ga zo maar even naar onze slaapkamer...daar zit een leuk behang op de muur...ga ik daar wel tegenaan staan praten, want ik kan net zo goed tegen een muur praten zo stil is het hier!
Hahaha Suus... Ik mag geen antwoord geven want heb nog lang geen 9 maanden kindje Sta je nu boven op je slaapkamer? Of zit je nog achter de pc? Ik ga nu beginnen aan de banner van Cindy... Je gelooft nooit welke kleuren ze mooi vind Suus!
neeeeeee dat worden mijn kleuruhhhhhhhh grrrrrrrrrrrrrrrrrr maar 9 maanden? hoe kom je nou weer op 9 maanden?
Ja serieus Suus, het komt wel echt door de Dhani nacht... Ben ik niet meer gewend man... En je moet goed nachtrust nemen met de ziekte van Graves... Dat moet de internist even tegen Iman komen vertellen Trouwens over dhani nachten gesproken, waar is Sonnie?
Hahaha Idd gespot en gepost... Leuk leuk Het is hier maar stil en het weekend is toch echt om... T waait vandaag helemaal niet suus haha, dus dat kan niet
oh nou net was er hier in almere een hele harde windhoos ...en ik hoorde wat gillends boven mijn hoofd voorbij komen.