Ja Tinus had ze ook gezien in de folder... Ga er ook naar toe morgen! Iman slaapt niet meer Sam, ze ligt in de box te spelen... ze is hard aan het proberen om te draaien en ik denk dat het haar binnenkort ook wel een keer lukt... MAar meer per ongeluk dan bewust hihi
Vrolijke kleuren heeft sam op haar kamer! Ik heb geen idee of gijs slaapt hij is vandaag op het kinderdagverblijf!
Vrolijke kleuren heeft sam op haar kamer! Ik heb geen idee of gijs slaapt hij is vandaag op het kinderdagverblijf!
Taatje Taatje... Zo enthousiast Iman heeft ook een lime met aquablauwe slaapkamer... Totaal niet meisjesachtig hihi... Maar de accenten en details maken het toch een meisjeskamer!
wij krijgen nooit een folder van action, misschien morgen ook maar eens gaan. dan kom ik er in de buurt
Sam, op de site kun je je aanmelden voor de mail-brief... Is handig, krijg je die telkens in je mailbox!
Suus hoe was het sushi happen eigenlijk? Heb je daar al over verteld? T zou kunnen, want ik heb totaal mijn dag niet...
Nee de andere juli-mama's ook, maar niet allemaal... ben ook nog voor hun aan de gang Sarah moest eerst een nieuwe foto maken!
morgen naar het cb ben benieuwd hoeveel zwe nu weegt en hoe lang ze is. laatste keer was ze 6970 geloof ik. we zullen ook wel met brood mogen beginnen. ik vraag me alleen af nu ze nog maar drie flessen heeft of ze dan niet ietss anders moet drinken. (wat ze nu dus nog echt niet wil)
@suus volgens mij zijn wij de enige ik heb effe snel gekeken bij de andere mama's maar dat zijn er maar een paar. Alleen de juli mama's komen in de buurt maar ja die kletsen ook hier mee dus ja die tellen niet echt mee haha
En ik met de meeste denk ik Sam hahaha Iman heeft iets nieuws sinds een paar dagen doet ze nephoesten... En als ik er dan op reageer doet ze het extra nog een keer
Omdat dat tijdens de zwangerschappen ook een apart groepje was... De meeste beebs hier zijn in juni geboren of waren in juni uitgerekend... En juli kletste apart... En is gewoon zo gebleven... Alleen ik praat overal hahaha omdat hier altijd wel iemand is en daar niet!