Lin is gewoon graag aan het kletsen hihi En nou is het hier toch ook voor juli mama's ! Ik was bijna een juli mama op 1 dag na haha Maar gijs kwam er toch nog in juni uit.
Dat is beter dan te laat zijn hoor geloof mij! langer doorlopen met die buik is geen pretje met een hittegolf hihi
Is ook zo! Op de dag dat ik ingeleidt werd was het buiten 36 graden... Pfff... Na de eerste keer gel inbrengen gingen mijn man en ik even naar buiten, hij wilde een sigaretje roken... Nou je kan dan beter IN het ZH zijn dan ernaast ZO HEET! Ik had het er laatst nog met sarah over... Zat ik dag en nacht achter de computer, ik sliep op de bank met open deur... En at de hele dag door van die invriesijslollie's van de c1000
dat doet mr Q ook al een poos lin2...zo grappig he...dat bekkie wat ze er dan bij trekken bij die kuchjes haha...en ze weten precies dat wij dat leuk vinden, want des te meer kuchjes laten ze horen..wel heel schattig vind je niet?
Ja heel schattig! Vooral als ze mij aan is aan het kijken en dan hoest... Ze wil gewoon mijn reactie zien en hoe overdrevener ik erop reageer, hoe harder zij hoest en lacht...
Vreselijk he! maar gelukkig zijn we er allemaal goed doorheen gekomen en onze kindjes zijn echte zomerkindjes hihi
Ik was op 29 mei uitgerekend, en ging er eigenlijk stiekum vanuit dat hij eerder zou komen.. Maar het werd toch nog 1 juni.... Dus op de valreep kwam ik bij de juni mama's....
Hier nog z'on nephoester als jezelf hoest begint hij hard te lachen te hoesten. Niezen vind hij ook erg lachwekkend hihi maf ventje
Ja Iman ook als ze moet niezen, lacht ze erna altijd... En laatst moest ze niezen en de nies kwam niet... Echt zo'n diepe zucht liet ze hahaha
Geweldig he die kleine mensjes je kan je ook gewoon niet voorstellen dat het voor hun allemaal nieuw is. Ach het wordt volgens mij alleen maar leuker je krijgt steeds meer reactie terug. Gijs begint te gillen als wij hem apie noemen echt geweldig
JA Taatje... van de ene kant vind ik het veeeel te snel gaan, maar ik vind het ook steeds leuker worden... Het is voor mij nog steeds ongeloofelijk dat Iman ook leuk kan zijn... Is echt erg om te zeggen maar doordat zij de eerste tijd alleen maar huilde moest mijn gevoel voor haar echt groeien... Natuurlijk ook door de depressie... Maar ik schaam me er wel voor
ik had voor sam nieuwe fiepjes gekocht vanaf 6mnd. eerst van difrax die wilde ze niet alleen maar kokhalzen. dus vanmorgen had ik die van bibi gekocht die was iets zachter. heb ik haar net gegeven ( want ze is eindelijk wakker geworden) ik denk nou die gaat goed, kijk ik even later heeft ze de oude weer in en de nieuwe in de hand. en ze kijkt me echt aan met zo'n blik van deze is veel fijner en lachen
Je hoeft je daar toch niet voor te schamen! volgens mij zijn er maar weinig die direct als de kleine uit de buik is overspoeld worden met moedergevoelens. Dat heeft bij mij ook moeten groeien. En bij jou spelen er nog meer factoren mee! Meid je kunt nu genieten van iman en dat is het allerbelangrijkste en niet hetgeen wat hiervoor gebeurd is.
je hoeft je er niet voor te schamen, het waren ook hormonen. en ik denk dat iedereen wel eens gedacht heeft pff dit is toch wel zwaar of anders dan je had gedacht. en nu kun je alleen nog maar meer genieten van de schater lachjes