Ik doe niet aan het sb dieet, ik let op wat ik eet, meerdere beetjes op een dag en vooral geen snoep en koek en chips, haha en dat scheelt voor mij al een hoop!
Ik dacht ook al dat dat niet mocht, maar wist het niet zeker meer. Bedankt voor jullie antwoorden meiden! Ja, goedzo Eliesja! Zo doe ik het ook. Ben nu net een week bezig en was zaterdag 1,3kg kwijt. En we gaan gewoon lekker door! Doe je verder ook aan sport? Ik kijk altijd naar DE WERELD DRAAIT DOOR. Erg leuk programma.
Ik ga dr ook vandoor... Tijn ff op bed leggen en dan lekker voor de buis! Fijne avond allemaal en tot morgen!
Ja ik sport ook, ik doe aan body balance.. Eigelijk de dinsdag en donderdag, nu deze week kan ik al niet en de dinsdag ga ik meestal ook niet, omdat het een rot tijd is, namelijk 19.00 uur, ben pas 18.00 uur thuis van werken en dan wat eten en dan moet ik 18.45 de deur uit om te sporten, dus de dinsdag vervalt dan meestal..
moet alleen nog brood klaar maken, flesjes uitkoken, vuilcontainer voor zetten en dan ben ik ook klaar voor vandaag..
ff vraagje, geven jullie nog steeds gekookt afgekoeld water? En koken jullie ook nog steeds de flesjes uit?
En eh wat een super banners van jullie allemaal, echt heel mooi/leuk/lief! Heb alweer een oude geloof ik.. Wie is er zo crea geweest voor iedereen?
nou idd waar is iedereen, Sam? Ben ikke er een keer zijn jullie er weer niet! ga maar ff wat terug lezen, kijken of er nog iets leuks is gebeurt!
He allemaal! Het is idd best rustig! Waar is Sonnie eigenlijk? Zie dr ook niet op msn Hier is alles goed. Vandaag dus gewerkt en morgen en woensdag weer lekker vrij. Suus en Lin, wat jullie schreven over dat hoesten en niezen, doet Cyenna dus ook haha. Grappig Ik heb (weer) niet zoveel te vertellen Cyenna was weer lief geweest bij oma (wanneer niet haha) En mijn schoonmoeder past 2x op en m'n eigen moeder 1x in de week. Maar dat komt omdat m'n moeder ook al 1x in de week op mn neefje past. Anders werd het een beetje errug druk voor haar. En m'n schoonmoeder is ook helemaal gek van d'r. En andersom hihi, heel leuk om te zien En zij woont ook hier vlakbij, is ook erg handig Ik heb niets te klagen gelukkig..
check mn banner tnx linda ! ben er blij mee! tis hier indd rustig... eliesja wat is body balance pcies wel een rottijd indd. ik ga van tien tot elf, zit kinderopvang bij das wel handig en geen snoepjes en koekjes scheelt indd ook voor de lijn ff stom vraagje maar is paprika ook een koolsoort ? nee toch?
Eliesja, ik geef altijd bar le duc. En ik kook de flesjes niet meer uit. Wel de speentjes 1x in de week. Flesjes doe ik in de vaatwasser. En 1 van de Linda's wil vast wel een banner voor je maken hihi.
de eer gaat naar linda maar hij is indd gaaf. Jullie moeten me toch eens haarfijn uitleggen hoe je dat doet lijkt me ook wel leuk om daarmee te prutsen
oh leuk.. eh lindaaaaa, 1 of 2, wie is wie? Wie zou dr voor mij ook een hele leuke nieuwe banner willen maken? Bodybalance is beetje net zo iets als pilates.. eh wat is pilates..hihi, geen idee, maar bij bodybalance gebruik je zowat alle spieren op een rustige gespannen/ontspannen manier, eh weet niet zo goed hoe je het uitlegt, je wordt er in ieder geval leniger van en je zit er lekkerder van in je vel en op het eind van de les dan gaan we met zijn allen mediteren... dus eerst spannen en dan ontspannen zeg maar.. begrijp best als je er geen bal van snapt heur haha
ben nu dus pas bij pagina 472 om bij te lezen, nog een hoop te gaan, maar ga er helaas alweer vandoor, moet nog wat dingen doen en dan mijn mandje in.. slaap lekker allemaal en hopenlijk weer tot morgen.. doeiiiiiiiiiiiiii