Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    goeie vraag, paprika, geen idee trouwens...

ga nu echt.

doei

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb die van Senna gemaakt Eliesja hihi... Ik wil er voor jou gerust ook 1 maken!
    Stuur je foto's en wensen maar naar lindamercx@hotmail.com

Mijn ouders zijn gezellig hier op bezoek geweest... Ik heb Iman extra lang op gelaten, ik wil nog een DHANI nacht voorkomen!

SONNIE waar hang je de hele dag uit?

Maar ja is iedereen nu weer weg? :)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Paprika ook niet, las ik in de ouders van nu geloof ik... Ook pas na 1e verjaardag!

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ff pauze bij america's next topmodel

leuke banner senna...goed gedaan Lin2

uh ff denken...eliesja waarom kan je alleen achter de pc als je man er niet is?

ennn.. ik kook flesjes niet meer uit..gaan de vaatwasser in...en ik geef gewoon almeers kraanwater :) vanaf het begin,Dat mag namelijk zolang je het wel meteen verwerkt. En aangezien ik niet van tevoren voeding klaar maak mag dat dus...alleen niet als je in een huis met loden leidingen woont.

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ben er nog :)

6. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    oh dan heb ik de wetten overschreden, heb hem en paprika en en klein stukje ui door de spaghetti gepureerd vorige week.

Het heeft hem wel gesmaakt en hij heeft er niets aan over gehouden, maar wrom mag dat eig niet ?
    Nouja zal me maar eens gaan orienteren op gebied van wat ze nou wel pcies mogen en wat niet, snap er niets meer van, haha.

Wat is een dhani nacht linda?
    ik geloof dat ik het een beetje begrijp eliesja :D maar heeft het ook effect ? (maw wordt je er slanker van? )

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    een dhani nacht is een nacht waarbij je kindje (net als Dhani) vaker en langdurig 's nachts wakker is :)

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Maar Dhani heeft zelf ook wel eens ON-dhani-achtige nachten hoor (ff voor lieve Dhani opkomen) ;)

9. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    ik geef nog wel altijd afgekoeld gekookt water. en de flesjes ook af en toe uit net als de speentjes. zal morgen eens vragen of dat nog nodig is.
    ik ga nu verder met antm en dan lekkker naar bedje morgen al vroeg bij het cb zijn. weltrusten en misschien tot morgen doei xxx

10. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    senna je banner is super mooi. zeker met zo'n mooie foto's

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    truste alvast Cindy

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ga ook slapen!

Weltrusten allemaal en tot morgen!

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    truste miran

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik gebruik over het algemeen gekookt water voor de flesjes, alleen als ik haast heb gebruik ik gewoon kraanwater. De flesjes doe ik gewoon onder de kraan schoonmaken en af en toe in de vaatwasser en even uitkoken.
    Het hoeft niet meer, maar gewoon veiliger idee voor mezelf.

De banner Luca is ook gaaf, ook weer zo'n leuk koppie...

15. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    trusten alvast voor degene die gaan slapen.

en mamaantje tnx. valentino wordt ook al een stoere bink! echt stoer kereltje!

Ach dhani nachten, is vervelend voor sonnie, maar gaat vast wel over, elk kind is anders, de een is daar sneller mee terwijl de ander weer met wat anders sneller is toch ?

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja misschien krijgen we allemaal nog wel van die Dhani nachten.
    Hoewel ik het me nu niet voor kan stellen, ons kind is echt een slaapkop en wordt nooit wakker s nachts....

17. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    nee haha, ik kon het me ook nooit voorstellen, tot drie weken geleden.. hij was nog nooit snachts wakker geweest, maar lag wel ineens te huilen midden en de nacht, daarna ging hij wel weer slapen maar toch. Had ik nooit verwacht van luca, maar sindsdien durf ik dat niet meer te zeggen ;)

18. Niet meer actief

Goedemorgen dames......

Ons Yanouck heeft gister gewoon boerenkool gehad. En vorige week ook al een keer spruiten.....

En ze heeft nergens last van gehad.

Straks ff de dokter bellen. Verlies namelijk al een paar dagen bloed. Terwijl ik rond 31 december ongesteld ben geweest. En gewoon de pil slik zoals het hoort..... ? Johan is bang dat ik straks zwanger ben

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jeeeeeeeeeee ik moet weer veel bijlezen en dat gaat me nu niet lukken.
    Ga nu naar de tandarts bibberrrr vind het ZO eng dus DUIM voor me meiden !

Tot vanmiddag !

20. Niet meer actief

Succes bij de tandarts lin......

Share This Page