zo wij zijn er ook weer, met sam naar het cb geweest en ze weegt nu 7340gr en 66 cm lang. net ietsje onder het gemiddelde maar ze doet het heel goed. flesjes hoef ik niet meer uit te koken en mag gewoon kraanwater zijn. we mogen ook met brood gaan beginnen dus dat ga ik donderdag doen morgen naar het kdv.
sam wil geen pap, maar dat was geen probleem. en dat ze nog geen sapje wil ook niet, wel iedere dag even proberen. en we konden langzaam aan uit een gewone beker gaan drinken. nou dat zal een klieder boel worden.
Dat zal heel wat kleren uitwassen worden Cindy hihi! Fijn dat alles goed was op het cb ik mag volgende maand weer met gijs.
Ik a.s donderdag. Ben ook wel benieuwd naar de cijfers Lekker lin2 dat het goed ging vannacht. Dat is een stap in de goede richting. hier nog steeds een slaapkop. Quinten slaapt van 18.45/19.00 tot als ik hem niet wakker maak 08.30/9.00 uur lekkerrrrrrrrrrrrr heey Cool, je " Cool"kast is er nu lekker vullen die handel
Zo, ik heb Cyenna net weer op bed gelegd. Vanmiddag heb ik haar brood met jam gegeven en ze heeft 1/4 op, dus het is een begin Als je dat gezicht van haar dan ziet haha. Ik heb het nu gewoon zo gegeven zonder gesop En dat ging goed, 1x gehoest had ze hihi. Sam is ook weer goed gegroeid! Ze is ook nog niet zo groot dan, net als Cyenna , die woog vorige week 7485 en was 67 cm. Bijna even groot en even oud zie ik hihi, 2 daagjes verschil. Was zij ook te vroeg geboren? Ik ga ff speen geven
nee sam is met 40 weken en 2 dagen geboren. maar ik vindt ze al zo groot. dat ik er soms sentimenteel van wordt hihi
ja ik ben ook benieuwd, hoe dat gaat met brood. ze kokhalst nogal snel. maar we zullen zien. ging dat bijn cyenna meteen goed. en drinkt zei wel sapjes?
Nee ze drinkt geen sapjes. Dat wil ze ook niet.. En tegen mij op het CB zeiden ze dat het niet erg was, aangezien ze toch genoeg vocht binnenkrijgt op een dag. En als je het wel wil geven moet je het idd elke dag proberen en op een gegeven moment drinken ze wel wat. Cyenna ging het wel drinken toen, maar echt superlekker vond ze het niet. Dus nu ben ik er maar weer mee gestopt (ook omdat CB zei dat het niet erg was) En brood had ik ook al eerder bij dr geprobeerd maar dat werkte ook niet echt. Maar nu vanmiddag ging dan wel goed
Jaa het gaat hard he! Alweer bijna 8 maandjes Heb zo nog een leuk filmpje, maar hij is nog aan het uploaden.
Hahaha die is leuk! zo lacht Q ook haha....cool man...allemaal andere kindjes en toch ook weer gelijkenissen.. wat zit ze er stoer bij haha, ze ligt helemaal in een deuk!