Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Morguh ladies..

Leuke foto's Tinus.. ;)

Van Dhani snap ik af en toe niks hoor haha..hij heeft gisteravond geslapen van half 5 tot kwart voor elf..hebben hem toen wakker moeten maken voor zn laatste flesje..die heeft hij om 11 uur gehad en viel daarna weer heerlijk in slaap..tot half 5 vanmorgen..terwijl hij normaal altijd zn laatstee voeding krijgt om half 10 en dan slaapt hij rustig door tot ongeveer zes uur, soms half uurtje eerder en soms komt hij half uurtje later..dus ik dacht nou hij heeft nu anderhalf uur later flesje gehad dus die slaapt wel ff door tot half 8..nou mooi niet dus..half 5 ging het hongeralarm alweer af.. :p

2. Niet meer actief

Dhani krijgt trouwens maandag zn prikjes :(

3. Niet meer actief

weer twee fotootjes in mn album gezet :oops:

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ah lieve foto's weer van jullie beebs!

Hier denken de mensen juist van Cyenna dat ze nog veel jonger is. :)
    Als ik die maten ook lees van 62/68.
    Cyenna kan net in 56 en dan zijn sommige dingen nog veel te groot.

Ik had nog voordat ik bevallen was een rokje met shirtje in maat 62 gekocht voor de zomer, geloof niet dat ze dat nog aan kan deze zomer haha. Of we moeten nog een mooie nazomer krijgen.

Cyenna slaapt ook zo lekker telkens. Gisteravond half 10 laatste fles en ze kwam om 7 uur vanmorgen :D
    En nu slaapt ze nog steeds. Ze zit nu op 5 voedingen per dag. Ik geef 120 water met 4 scheppen per voeding. Soms drinkt ze het niet helemaal op, soms wel en soms wil ze nog meer. Heel verschillend.

Ik hoor ze, dus ga haar snel in badje doen ;)

Keejbie, sterkte met de prikjes,maar het valt heel erg mee hoor.

Wij moeten maandag weer naar het cb. Dan komt het volgende prikje er weer aan.

Ik was trouwens na 10 weken voor het eerst weer ongesteld.

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zoooo

Ons boefjuh heeft zijn prikje gekregen. 2 nog wel hehe. Ze deed maar een dunnere naald erin want ze vond het zo zielig omdattie dunne beentje heeft. Hij moest huilen toen de prik erin ging maar daarna niet meer en nu ligtie uitgebreid te slapen. Wat een kind he :p

Ik geef ons boefjuh nog af en toe 7 voedingen hoor. Van het cb moet ik naar 6 voedingen en dat probeer ik ook telkens (om de 4 uur dus) maar mijn jongetje is zoooo tenger die red dat niet. Soms wel en soms niet dus mams geeft hem lekker nog wel is 7 voedingen en ik doe 120 met 4 scheppen zelfde als Miranda dus ;)

Ik ben echter pas weer ongesteld geworden naar 8 weken (afgelopen week dus) en de eerste keer is echt niet tof! Ik dacht soms dat me weeen weer waren begonnen echt heeeel vreemd!! En het duurde ook heel lang. Normaal als ik aan de pil ben is het na de tweede dag minder 3de dag weg. Nu duurde het de hele week :(

Oja, ik heb me verwijzing gekregen voor zijn voeding dus als Agis een beetje opschiet krijg ik voortaan me voeding gewoon van hun en ken ik het ophalen bij de apotheek. Fijn he ;)

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Mooi dat het zo goed gaat met de voedingen.
    Dus Valentino doet het goed daarop!! :)

Wat wordt Yanouck een grote meid zeg!! :p
    Gaat snel hoor. Mooie foto's!!

Ook weer mooie foto's van Dhani!!
    Lekker bekkie hoor!! ;)

Fijn Keejbie dat het goed ging bij het CB.
    Kan ie d'r weer even tegenaan!

Tijn moet volgende week dinsdag weer heen voor zijn 2e prikje.
    Ben benieuwd wat hij dan weegt. Zit zeker al op 6kg denk ik!

Nog een paar weekjes en dan kunnen wij gaan smeren met fruithapjes!!
    Lijkt me erg leuk!! :D

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Gelukkig keejbie dat het allemaal goed ging.

Pff mijn man is gister weer begonnen met werken en mijn oudste is nog 1 week vrij van school, maar vind het best zwaar zo... zal blij zijn als de scholen weer beginnen! :(

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar denk dat dat komt omdat ik nog steeds bv geef. Ik wilde als voorbehoedsmiddel een spiraaltje nemen, maar nu las ik net dat je eerst ongesteld moet worden??? klopt dat??? :confused:

heb nog wat foto´s van ons meisje in mijn album gezet. :D

8. Niet meer actief

Ik ben een paar weken terug ook naar de huisarts geweest. En die adviseerde mij ook om eerst helemaal van de bv af te zijn voor dat ik met de pil wil gaan beginnen. Dus ik zit ook nog zonder pil. Maar dan knutselen we wel met een condoom. Want ik durf het anders toch niet veel te bang dat ik dadelijk weer zwanger ben. ;)

Fijn om te horen keejbie dat het goed gaat. En ook nog na het prikje. Ben er wel een beetje bang voor. Ben zelf als de dood voor naalden dus hoop niet dat ze dat overneemt. :oops: :(

9. Niet meer actief

Mooie foto's eliesja ;)

Fijn dat alles goed is gegaan Keejbie met je kleine man.. ;)

Oja ik werd trouwens na ongeveer vijf weken weer ongesteld..wel erger en pijnlijker als normaal..maar schijnt altijd de eerste keer te zijn ofzo :(
    ben alweer met mn tweede pilstrip bezig..

Mn buurmeisje had net dr hondje voor de lol aan het hek opgehangen :confused: Spoor je tcoh ook niet..kind is jaar of zeven en die ouders staan maar te lachen :evil:
    Ben maar even demonstratief het hondje van het hek gaan halen en heb gezegd dat als ik dit nog 1x zie ik de dierenbescherming bel..ouders vonden het belachelijk dat ik zo deed :evil:

10. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ach, meen je niet, wat een rare lui zeg, spoor je idd niet helemaal...

Mischien dat het nog wel ff kan duren dan, eer ik een spiraal kan gebruiken.
    Wil nog wel ff doorgaan met de bv. Wij klussen ook al, maar niet met condoom, vind het rot dingen. Wel stom maar zo hebben we het altijd gedaan en er is nooit wat gebeurt, totdat we ervoor gingen toen was het 1 x raak.
    Mijn huisarts is pas 21 augustus terug.

11. Niet meer actief

Hihi jij durft eliesja :p

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    had laatst es een x in mijn fotoalbum gekeken met foto´s van toen ik baby was en er is een foto bij waar zij echt sprekend op mij lijkt, als 2 druppels..

Hebben jullie dat ook?

13. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    ja weet het, vind het ook wel idd keer doodeng...
    zit er ook nog niet op te wachten om nu al zwanger te raken. we doen het ook nog niet zo vaak...

14. Niet meer actief

nee wij ook niet maar dan nog. Het zal je maar gebeuren en je zal niet de eerste zijn. Een overbuurvrouw van mijn schoonzus had een kleine van 2 maand en toen was ze weer zwanger.

Dus ja en zo gebeurde het ook bij mijn ouders. Mijn broertjes is maar 13 maanden jonger dan mijn zusje. Dus ja tel maar uit.

Wat een rare fam. sonnie is toch niet normaal. Je hondje aan een hekje op te hangen. En dat ouders dan ook nog staan te lachen is helemaal te gek voor woorden.

Maar goed er zijn soms van die mensen.

15. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Heb net het verhaal van petra gelezen... :(
    Ben er echt stil van en zit hier gewoon te janken... het idee dat je kleintje er niet meer is.. ben gelijk naar boven gegaan en naar mijn meisje gaan kijken. Moet er niet aan denken om haar te missen...
    vreselijk zeg... :confused:

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Wat gemeen Sonnie van dat hondje!! :evil:
    Dat had ik ook niet moeten zien, als ik ergens niet tegen kan...
    En dan de ouders er ook nog bij te lachen!! Waanzin!!

Ja Eliesja, jij durft idd. ;)
    Ik was al bang dat de pil al niet optimaal beschermde bij de 2e strip.
    Laat staan zonder voorbehoedsmiddelen.

Heb ook niet altijd postieve berichten over de mirena spiraal gehoord.
    Een kennis en mijn moeder hadden m ook, maar die zijn m alletwee zomaar verloren!! :confused: Nou dan hoef ik t al niet meer!
    Doe mij de pil maar!!

Volgens mij begint Tijn ook last van zijn tandvlees te krijgen en begint er misschien ook wel wat te komen. Hij kwijlt de laatste tijd overmatig en stopt zijn handen veel in zijn mond. Zal mij benieuwen!

17. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Oke op die fiets :)
    Tja ik doe ook de ene keer om de drie uur, en soms zit er vier uur tussen, ik laat hem het eig zelf bepalen, :) Er zit altijd minstens drie uur tussen.

Hebben jullie ook dat je gewoon versteld staat van hoe hard ze groeien? :confused: Was vandaag foto's aan het kijken van toen hij er net was, en toen foto's van nu.. en tjeee wat ie hij gegroeit! Net viel me ook al op (en dan aan zijn hoofd ;) dat hij weer gegroeit is.

Maatje 56 is luca ook bijna te klein. Ligt er maar net aan hoe het uitvalt. :)
    Wanneer gingen jullie baby's lachen?
    Ik maak me er een klein beetje zorgen over, hij is nu 7 weken, lacht denk ik 2 keer per dag, en ik vraag me echt af of het gericht naar mij toe is zeg maar...
    Hij is zes weken te vroeg geboren, dus misschien dat het nog komt? dat echte lachen? of is dat dit?

18. Niet meer actief

Yanouck doet ook haar jandjes veel in haar mondje stoppen en kwijlt ook erg veel. Heb gister gekeken en er staken twee witte puntjes door het tandvlees.

Maar zal donderdag wel ff vragen aan het cb of het ook al kan en of het ook echt tandjes zijn. Want ik kan het ook mis hebben.

Wow wat een regen net een enorme wolkbreuk. Halve tuin staat achter blank......

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Als het volgens het boekje moet gaan, gaan ze met 2 maanden echt gericht lachen en kijken..

En dat is natuurlijk per baby weer verschillend. Ik zou me als ik jou was echt geen zorgen maken. Onze meid lacht ook pas sinds 2 weken en kijkt nu ook echt naar je en volgt ze je met haar ogen.

20. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Die wolkbreuk hebben we gister een hele ochtend gehad, vandaag eindelijk de zon weer geregeld.

Wat snel zeg die tandjes!!??? Moet er nog niet aan denken, geef nog bv..anders AUwie

Share This Page