Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lin wat rot voor je met die pillen :(
    Ik weet hoe het voelt, ik voel me ook megaslecht door die pillen... En waar kies je dan voor? Het is zo moeilijk... Want allebei de kwalen zijn 3 x niks!

Ben je al eens bij een paranormaal therapeute geweest? Anders zou ik je dat wel aanraden... Baadt het niet dan schaadt t niet...

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja Lin, ik ga vaak naar zo iemand in Amersfoort en ik heb daar wel baat bij maar het lijkt wel of de laatste tijd niets meer helpt :(

Is het bij jou ook nog steeds niet lekker met die medicatie ? Rot hoor.

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Fijn lindaaa dat je niets had bij de tandarts

Balen van het ziekenhuis hopen dat die alternatieve genezer je kan helpen

Met Gijs was alles volgens de dokter in orde gewoon een verkoudheidje! Het was een invaller en ik heb gewoon het gevoel dat die man mij niet serieus neemt heb het al eerder bij hem gehad met gijs. Toen bleek een week later dat Gijs het RS virus had. Ik kijk het gewoon nog even een paar dagen aan met gijs en als het zo blijft ga ik gewoon naar mijn eigen dokter toe.

Ik heb alleen een zalfje voor zijn oortje meegekregen want ik kwam er gisteren achter dat hij die had opengekrabd.

Dus nog geen verbeteringen hierzo. gijs ligt nu lekker te slapen.

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ahhh arme gijs...zielig!

heey lin, klote zeg! Maar wel super dat je geen gaatjes had bij de tandarts.
    Ik moest vandaag een gat laten vullen. Ben trots op mezelf haha... ik durfde nooit zo goed, en toen ik verhuisde Almere, en ik een andere tandarts moest zoeken schoof ik het steeds vooruit, maar nu zet ik braaf door...Ook voor Davina natuurlijk, want die moet het ook leren he. Maar goed, mijn gebit is gelukkig verder wel mooi, maar je kunt natuurlijk niet met een gat in je kies blijven lopen haha. Nou ik moet volgende week woensdag als het goed is voor het laatst terug. Vandaag heb ik er niks van gevoeld! en mijn verdoving werkt nu uit en voel geen enkele pijn. Lijkt net of er niks gedaan is haha... Maar ja, nu ben ik stoer, maar volgende week woensdag piep ik weer anders :)

heey lin welk lettertype heb je gebruikt in lois dr banner? En wat vind je van de mijne?

x

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heey wat grappig...als je klote typt, dan komt er vanzelf een sterretje in klote...geinig!

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goeiemiddag!

Aah wat zielig van Gijs :( Heel veel sterkte en knuff voor hem. Rot als je je dan niet serieus voelt genomen :( Hopelijk is het ook niets ernstigs.

Lin, wat een gedoe allemaal :(. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt.. Hopelijk kan idd een alternatief genezer iets voor je betekenen...
    En fijn dat alles ok was bij de tandarts!

En Suus ook super dat je er niets van gevoelt hebt bij de tandarts! Ik laat het ook altijd verdoven, alleen is het daarna wel ff irritant, maar je voelt iig niets van het boren en vullen.

Nou ik heb een autostoel hoor! Een Maxi Cosi Priori XP, een zwarte.
    Hij was van 209 voor 104 euro, dus dat was lekker!
    Ik zal zo nog ff een foto in m'n album zetten.

Zo ff kijken of Cyenna slaapt... De laatste dagen slaapt ze heel slecht overdag :(

7. MirandaT

Oh je banner is gaaf Suus!

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    thankx miran...

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  10. MirandaT

Whahahah Suus :)

Foto staat in mn album!

Ik had Sonnie al mailtje gestuurd, maar nog niets gehoord :(

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi, wat zit ze er stoer in...kleine koningin...leuk man!

12. MirandaT

Pff en ik hoor ze alweer op de babyfoon... Half uurtje geslapen nu :(

M'n katten zijn trouwens ook erg onrustig, kan merken dat er storm op komst is ;)
    Doen allemaal dingen die niet mogen :p

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    waar is iedereen? is het nationale huisvrouwenklusjes dag? want dan moet ik even gauw aan de slag hihi... weet je wat? ik ga sowieso even aan de slag

Mr Q kan nu echt steeds beter en langer zitten... leuk joh.. mijn moeder was hier vandaag (om mijn handje vast te houden bij de tandarts) en mijn schonouders bleven bij de kids..en ik liet hen zien hoe Q nu kon zitten en ze waren helemaal verbaasd hoe goed hij zat.. en toen kwam opa aangelopen en moest Q helemaalnaar boven kijken om hem aan te kijken en toen kukelde hij langzaam achterover, maar daar zat ik dus hij botste niet, maar iedereen moest heel erg lachen omdat het er zo grappig uit zag, nou toen zag je zijn gezichtje langzaam vertrekken en toen...WEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHH huilen joh haha...echt pissed dat hij werd uitgelachen haha... nee denk dat hij schrok van dat gebulder ineens ;)

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heey lin2... je moet mij maar eens die banner mailen of msn-nen die je tegelijkertijd maakte...kijken of we een beetje hetzelfde hadden, want jij hoorde natuurlijk wel wat ik deed, maar kon het niet zien :)

15. MirandaT

Hahah arme Quinten, wordt ie door jullie uitgelachen :)
    Leuk he als ie zo kan zitten!
    Kan hij ook al uit zichzelf gaan zitten of zet jij hem dan in de zitstand neer?

Cyenna kan nog steeds heel ff blijven zitten als ik dr zo neerzet. Meestal valt ze ook snel om hihi.

Ze slaapt trouwens toch weer :D

Haha ja iedereen is bezig volgens mij. Ik heb al gestofzuigd vandaag :p

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik zet hem neer :)... nou en dan blijft ie zitten en kan zo dan met zijn speeltjes spelen of met z'n zusje... leuk hoor..

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Sonnie is echt kwijt!... hoe kan dat nou?

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo, daar waren we weer even..

Arme Gijs....zielig hoor.
    Ik hoop dat hij gauw opknapt.

Lindaaa, wat vervelend voor je meid!
    Ik hoop echt dat die alternatief genezer wat voor je kan betekenen. Kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje gek van wordt!
    Maar wat goed van je dat je niets had verder bij de tandarts! Ja, dat tandsteen krabben is zeker geen pretje. Succes op het cb!

En Suus ook, goed gedaan hoor!
    Ik moet morgen weer heen.
    Mn tandvlees ligt op sommige plekken een beetje los, dat willen ze nu gaan dicht laseren zeg maar.
    Lekker weer hoor....heb ik weer, pff

Miranda, mooie autostoel hoor!
    Leuk prijsje ook, is nog n x te doen he?!

Tinus, coole banner zeg!
    Knap van Johan ja!

Lin2 de autostoel bevalt prima!
    Echt wel een goed ding hoor en hij kan ook zo lekker achterover liggen als hij slaapt.

Roos, jouw banner is ook mooi geworden!

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Suus, ook een mooie banner weer!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat is het hier toch rustig de laatste tijd.
    En ja waar is Sonnie?

Deel Deze Pagina