Lekker hihi. Cyenna heeft toch nog anderhalf uur geslapen vanmiddag en ligt nu op de grond op het boxkleed te spelen. En soms gillen om aandacht
Sonnie is echt kwijt.... Toevallig Miran, ik heb vandaag van mijn mama een maxicosi Priori XP gekregen van bij Prenatal hihi... Een rode! Ben zoooo blij ermee... En ik heb ook het fornuis uitgezocht vandaag, morgen wordt het al geleverd! Dan heb ik bijna n hele nieuwe keuken
Haha,, grapjas! Lindaaa hoe waren de cijfers? En hoe gaat het nu met Gijs? Hopelijk knapt hij gauw op! En Tinus, hoe is het nu met jou, nog steeds last?
Die komt vast wel weer boven water. Als alles maar goed is. Jeetje morgen weer flinke storm hoor ik net, lekker dan maar weer. Moet naar de tandarts en boodschappen doen..
SONNIE! waar ben je? Miekie het gaat nog niet beter met gijs hij heeft de hele middag of bij mij op schoot gelegen of in bed. Hij is zo lusteloos heel af en toe lacht hij. Maar bij de dokter was hij zo vrolijk echt heel frustrerend. We kijken het gewoon even aan!
Hahaha gedeeltelijk Ik las bij de bevallingslijst van april 2007 dat iemand afscheid neemt omdat haar kindje overleden is Dat lijkt me zo ongeloofelijk erg...