O jee, wat erg...bah! Taatje beterschap voor de kleine Gijs, geef hem maar van ons een dikke knuffel!
Hallo dames, Ja miekie ik vloei nog steeds. Niet zo heftig maar als ik af veeg na een toilet bezoek is het toilet papier nog wat rood. Dus ja.... Maar de huisarts zegt dat het wel vaker voor komt. Dus het zal wel goed zijn. Wat een klote weer vandaag.... Trouwens ben ook weer 3 kilo afgevallen.... joepie...
Ook dus best veel van de prijs af Lin.. Oh wat erg voor die april mamma . Wat vreselijk Tinus jij gaat ook lekker! Ik bijn nu bijna 4 kilo kwijt.
Ja Miran, hoeveel had jij ook weer betaald? Op deze staat dat ie eerst 210 euro kostte... Jij bent toch ook bij Prenatal gegaan? Hier is pas een nieuwe geopend, hij is verhuisd, zooooo mooi en groot, 2 verdiepingen, baby-walhalla! En ik heb NIETS gekocht, goed he Van die aanbieding van het mailtje van gister hadden ze hier nog maar 3 stoelen... MAar ik denk dat dat komt omdat hun al 30-50% korting hadden voordat hun gingen verhuizen... Toen hebben ze er natuurlijk al veel verkocht.
Ik heb er 104,50 voor betaald en hij was eigenlijk 209,--. Maar die rode zag ik volgens mij ook staan en die was idd 159 euro, dat was weer een andere aanbieding volgens die verkoopster. Wauw super zo'n grote Prenatal! Hihi hier is het maar een kleintje.
Miekie sterkte bij de tandarts .... taat, beterschap voor kleine gijs en nu even dat lezen van die april mama...lijkt me vreselijk!
Dankje dames, heb er totaal geen zin in, maar goed. Ik hoop dat het meevalt. Ik sluit af voor vandaag, tot morgen meiden!