Heel goed Tinus! veel het mee? ze blijven zeggen op het nieuws dat de storm nog meer gaat toenemen! ik hoop het niet hoor moet nog 3 kwartier naar huis vanmiddag en zoals jullie weten is er in Zeeland geen beschutting.
Het is echt niet normaal met de storm... Mijn man werkt in de kassen als schermingsmonteur en daar vliegt het glas om zijn oren. Dus ik zeg zou je niet naar huis gaan, nou als het echt erg wordt. Tja er hoeft maar een plaat op je hooft te vallen en het loopt heel wat minder af.....
De storm viel wel een beejte mee. Maar het wqs niet leuk om er door heen te moeten. Maar ja je moet toch wat eten vanavond. Ja mamaantje, dat geloof ik goed. Komt hij nu ook naar huis? Nou taatje veel succes straks met naar huis rijden. Voelt gijs zich weer een beetje de oude. Ik ga maar ff de boodschappen uitpakken en dan ff stofzuigen nog beneden. Want ons meisje ligt lekker op bed te slapen.
zo hee mamaantje, dat is dan idd wel spannend! suc lin! hee goed zo tinus, je hebt het overleefd! werkse miran, je bent sneller dan het licht
Net effe gebeld naar het kdv en gijs doet het heel goed. Hij heeft lekker geslapen hij heeft zijn fruithap goed gegeten en zijn flessen gaan nog moeizaam maar hij kan niet goed drinken doordat zijn neusje dicht zit en hij geeft wat melk terug. Maar in vergelijking met gisteren veel beter. Pff ben wel opgelucht hoor!
Nee hij vindt het nog niet ernstig genoeg.. dus blijft gewoon werken. HIJ IS GEKKKKK.... ik was allang weggeweest.
Die mannen Mijn man vind de wind wel meevallen en ik moet me niet zo aanstellen pff ik zie hier van alles langswaaien.
Dit hoorde ik net op het nieuws: Ze hebben voor het eerst nu een verkeersalarm afgegeven en iedereen die niet de weg op hoeft wordt geadviseerd niet te gaan. Ik bel mijn ventje op ik zeg heb je het gehoord zegt ie doodleuk je hebt toch geen vleugels op de auto zitten dus het zal wel meevallen grrrrh
mannen wat moet je ermee. Hij hoeft waarschijnlijk dan niet zo ver weg als jij. Maar goed als je lopend moet is het geen pretje nu. Het waait hier steeds harder. dus ben blij dat ik alles heb.
Nee ik ben blij dat ik dan tenminste nog in de auto zit ben je nog een beetje beschermd. Maar ik vind het doodeng om die wind om de auto heen te voelen. Maar ik ben ook een echte schijterd wat dat betrefd hoor.
Ik kom ook net weer binnengwaaid Wat een weer zeg, niet normaal! Ik had het idd ook gehoord op het nieuws Taatje... Mijn man is even wat regelen in Belgie, ik ben blij als hij terug is! Iman lekker in bedje en ik ga zo alvast het eten voorbereiden... Ze hebben vanmorgen mijn nieuwe fornuis gebracht en mijn vader komt het vanavond aansluiten!
Nou ik ga de kids aankleden en dan de auto in richting het CB...laterzz allemaal...ben benieuwd naar mr Q's cijfers deze keer
ja succes op de weg suusje hopelijk waai je niet weg. en ik neem aan dat Q weer goed gekeurd wordt voor de apk. haha
Nou mijn man is toch maar naar huis gegaan, de halve kas stortte in... overal vloog glas. Dus toch wel erg. Bij mijn ouders was de schutting al weggewaaid...en mijn man belt net dat onze schutting ook plat ligt in allemaal stukken. Dus... hopelijk krijgen we het van de verzekering vergoed. @ Suusje.. benieuwd hoor naar de cijfers van MR Q....
Gelukkig dat ie naar huis is gegaan Mamaantje! Mijn vogelhuisje is ook van het balkon gevlogen, boem kapot... Zonde, maar ja, minder erg dan jullie schutting! Hopelijk wordt het vergoedt! Trouwens nu zie ik jou banner wel weer