Ik heb dit schema: smorgens fles 180/6 fles 150/5 fruithap en diksap smiddags fles 180/6 Groentehap, toetje (paar hapjes fruit hihi) en diksap Voor het naar bed gaan fles 180/6
sweetangel, luca is 6 weken te vroeg, dus dat zou betekenen dat ik pas over 2 weken met potjes zou mogen beginnen, en hij eet het al bijna een maand. Vraag me ook wel eens af hoe het zit, maar volgens cb mag dat gewoon. Oh luca krijgt nu al yoghurt af en toe, of danoontje ofzo. En liga verkruimel ik weleens in zijn fruithapje, dat vindt hij heerlijk! Heb je speciale liga voor. Heel af en toe krijgt hij appelsap, in zo'n tuitbeker, en hij kan het al zelf drinken! Maar meestal doe ik dixsap, maar ook niet elke dag! zo'n bambix starters koekje vinden ze ook lekker! die koekjes knappen ook niet als ze ze vastpakken, dus ook geen kleine stukjes waar ze zich in kunnen verslikken! Ga morgen eens proberen of ik naar 3 flessen kan gaan.. moet alleen ff kijken hoe ik dat uitvogel
Hallo Dames, Ben lange tijd niet online geweest, SORRY! Ik moest zoveel bijlezen dat ik dat maar niet heb gedaan. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en alle lieve kereltjes & meisjes? Met ons gaat alles prima, we zijn vandaag op het cb geweest en Charissa weegt inmiddels 8950 gram en is 70 cm. Hoe gaat het bij iedereen met de tandjes? Charissa heeft er inmiddels 8 (4 onder & 4 boven). Morgen is ze alweer 9 maanden, wat vliegt de tijd. Ben inmiddels ook al een maand tante, op 17 december is mijn nichtje Britney geboren. Ik zal me weer vaker gaan melden. Veel liefs Vera
@ Suusje Valentino is 9,9 kg en 73 cm... Dus niet alleen zwaar maar ook wel lang... hij is ineens echt doorgeschoten. Ik ben met 6 maanden ook overgegaan op 3 flesjes. smorgens flesje 210/7 dan fruithap dan 's middags flesje 180/6 + boterham met beleg dan groentehap 200 gram+ danoontje en voor het naar bed gaan 210/7 of bambix pap of pyjmapapje... alleen als hij weer eens de fles weigert. Tussendoor krijgt hij een beetje siroop met 200 cc water of thee. En sinds kort krijgt hij tussen door ook een klein eierkoekje. Het ligt er maar net aan hoeveel meneer wakker is. Anders slaan we de tussendoortjes over. Valentino heeft pas 2 ondertandjes... maar de bovenkant zit goed te rommelen en gaat denk ik niet lang meer duren.
He Veertje, leuk je weer eens te zien! Hier ook nog een tandloos kindje hoor Senna Ik ben vandaag weer aan het werk, dus het zal rustig rond mij zijn Doeiiiii
Veertje, stuur je foto's en wensen maar naar lindamercx@hotmail.com dan komt de banner eraan Hier ook nog geen tand te ontdekken hihi Zeg zou ik ook naar 3 flessen moeten? Ik ben al blij dat ik van 6 naar 4 ben kunnen gaan Denk dat ze niet kan met minder...
Hooooiii Hier ook nog geen tandjes te bekennen hoor Heb wel iets anders...ahum...Ik ben tussen kerst en oud & nieuw ziek geweest en dat begon op de dag dat ik weer moest beginnen met de pil. Dat had dus geen zin, want alles kwam er van boven en van onder uit. Toen hebben wij heeeeeel stom, een foutje gemaakt Ik had geen idee wanneer ik ongesteld moest worden omdat ik dus gewoon niet met de nieuwe strip ben begonnen maar toen ik dus even goed ging tellen (vanaf de dag dat ik was gestopt met de vorige strip) bleek dat wij ons ongelukje hebben gehad op de 13e dag Nou was gisteren dus de 28e dag, maar nog niks te bekennen hier. Ik hoop niet dat het zo is want wij gaan 14 september trouwen... Maar we hebben ook zoiets van als het wel zo is dan moet het zo zijn. Dan is de samenloop zo geweest dat het bijna geen toeval meer is. Eerst dat ik niet kon beginnen met de pil ivm ziek zijn, dan allebei echt vergeten om iets te gebruiken (wat we daarna wel hebben gedaan) dus als het dan door die ene keer ook nog raak is, tja, dan moet het zo zijn denk ik. We wachten af......
Spannend Daan heey veertje..leuk dat je er weer bent en wat veel tandjes al...en al bijna 9 maanden...vliegt om joh hier ook nog geen tanden! @senna: liga vind mr Q ook erg lekker. en diksapjes laat ik nog even voor wat het is. Was ook niet nodig zij de dame bij het CB. @ mamaantje... valentino scheelt idd een hoop in lengte zeg. wel 6 cm zeg! nou vandaag begonnen met 3 flessen... vanmorgen 210/7 gehad..nu slaapt hij, straks fruithap en dan rond 1400 uur de 2e fles 210/7 dan tegen 1700 uur groente en dan om 18.30 210/7 incl rijstebloem dus dat gaat m worden haha @ Veertje, jij moet idd ook een banner ...zo kaal anders
Hebben jullie dat ook wel eens... Ik haalde Iman vanmorgen (ze heeft van 19 uur tot half 9 geslapen ) uit bed, en het leek net alsof ze vannacht een heleboel bijgeleerd had! Haar geluidjes lijken nu veel meer op echte woorden, met medeklinkers hihi
Ik heb weleens gehoord dat dat kan inderdaad, het schijnt dat als een baby slaapt de hersenen per minuut groeien! Leuk!
Ja Lin, ik heb dat idee ook als ze wakker wordt en ineens lijkt het alsof ze meer kan. Loïs zit nu sinds 3 dagen steeds met haar tong te klakken en zo werd ze daar ineens mee wakker van de week Wat heeft Iman lekker lang geslapen zeg ! Heeft je man het nog druk gehad gisteravond ? Vast wel he Daan wat spannend joh Suus ik kreeg alweer een schema op een stencil van het CB en daar staan nog maar 2 flessen op Er staat 1 bord pap voor in de plaats in de ochtend. Ik vind het veel te lekker om die fles in de ochtend in bed te geven. Ga echt niet met een bordje pap in bed zitten kliederen Bij jou gaat het vast in 1 keer goed nu met die 3 flessen
Whaaa nee Lin, zou ik ook niet doen... Anders geef je toch de pap in een flesje... met een papspeen... 2 flessen nog maar... time flies Viel wel mee zei mijn man... Hij is rond 22 uur naar huis gekomen, maar is rond 24 uur wel weer gegaan, op donderdag gaan er veel mensen op stap... Ja Iman zegt nu opeens ook medeklinkers haha... Haar geluidjes zijn heel erg veranderd tegenover gister... Gek he... Grappig Daan, als dat echt zo zou zijn... Dan leren ze veel in hun slaap En spannend trouwens, had er over heen gelezen
Ik geef 's-avonds ook pap in de fles met een papspeen, gaat prima hoor! Sweetangel; ja, ik vind het ook spannend. Ondanks het feit dat ik toch wel blij ben als in ongesteld ben merk ik dat ik ook wel een beetje een positieve spanning heb...Ik weet het niet eigenlijk haha
Ja in hun slaap verwerken ze alles wat ze overdags zien etc... maar leuk dat je dat zo duidelijk hebt waargenomen lin2...en die medeklinkers klinken dan meteen gek he? net als muhhh muhhh dat is Q's lievelingsklank momenteel...klonk eerst ook gek ineens. Zo zie je maar hoe gauw je vergeet eigenlijk, want veel dingen lijken zo nieuw na 4 jaar 2 flessen lin? wauw... kleine lois ...en toch al zo groot! die pap kan toch ook op een ander tijdstip lijkt me..dus smorgens fles en dan bijvoorbeeld smiddags het papje... en toennnnnnnnn wist ik niks meer
Hallo dames! Hier ook ik weer ff! ONS jongetje heeft EINDELIJK zijn eerste tandje hihi Mama is ook zo trots erop! Liga vind ons jongetje ook heeeerlijk! Voor de rest geven we hem potjes en verse groenten en fruit. Drinken kan ik um alleen geven met Nutriton erdoorheen anders spuugtie als nog alles onder! Ons jongetje is al een echte babbelaar Hij blijft papa erg interessant vinden en zodra papa thuis is roeptie dan ook naar hem haha. Echt zo lief om te zien!
ooh daan wat spannend! Moet eerlijk bekennen dat het bij mij wel kriebelt hoor, ik vindt het ontzettend gaaf zo'n kleintje. En aangezien we over luca 3 jaar hebben gedaan.. maar tja als het in 1 x raak is, ahahah dan zitten ze wel erg kort op elkaar Oh nog meer tandlozen dus Zelf was ik ook erg laat met tanden, op mn 18e kreeg ik pas grote mensen kiezen. haha erg he. Probeer vandaag naar 3 flessen, maar kom denk ik echt niet uit! Vanmorgen half negen heeft hij fles gehad, tegen half elf /elf fruit, half 1 fles.. en nu? Dan zou hij tegen half vijf warm eten moeten hebben.. maar weet niet of hij het daarmee redt? wat bedoelen ze met pap? bambix of nutrix? zo lois naar 2 flessen? wow. Wat gaat het allemaal snel he suusje, hier zijn diksapjes/ ander drinken echt nodig, hij heeft echt dorst. kan hem beter wat te drinken geven dan steeds te eten Hij is al niet klein, en dan wordt ie helemaal boedha baby
Wat grappig Senna, dat Luca 1 dag voor Evi is geboren! Wist ik eigenlijk niet eens Bij mij kriebelt het dus eigenlijk helemaal nog niet, maar ik weet nu ook niet echt goed wat ik voel/denk haha Denk toch maar liever niet, moeten we de bruiloft weer gaan verschuiven enzo....Want dan zou ik precies dan zijn uitgeteld. Nou ja, we zien wel. Nog steeds niet ongesteld in ieder geval dus we wachten af....