Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wanneer zou je evt mogen testen daan?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, ik kom ook even om het hoekje kijken :rolleyes:
    Hier 2 tandjes in aantocht. Mij lukt het ook niet om van 4 naar 3 flessen te gaan, hij vind ze nog veel te lekker, ik wacht er wel even mee, van kant en klare sappies hoeft Steven nog niks te hebben.
    Trouwens dat pyamapapje vond hij ook niks.
    Daan? kan haar bericht niet terug vinden, over dat ze misschien....?
    Zal de zoekfunctie eens proberen.

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi zoek zoek zoek

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Oh lin2, ben je vanavond op msn? dan kunnen we effe kijken welke instellingen ik per ongeluk veranderd heb :) maar ik probeer het eerst wel even met mijn schriftje

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Volgens mij 2 pagina's terug ofzo Mensi ;)

Ik weet niet wanneer ik kan testen eigenlijk, zoals ik het heb uitgerekend na mijn laatste pil zeg maar was gisteren de 28e dag van mijn cyclus, vandaag dus de 29e dag.
    Maar ik wacht het weekend nog wel even af, kan toch wel een paar dag later zijn natuurlijk!

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    en @ lindaaaa ik heb het lettertype ook zag ik. Ik had er helemaal overheen gekeken, thankx!

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja idd, en nu je erop zit te wachten zal je zien dat het dan misschien juist extra lang duurt ;)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha senna die kriebels zijn wel gezond geloof ik..

Als ik er weer allemaal aan denk krijg ik ook zeker de kriebels en denk ik ook ahh leuk zo'n kleintje terwijl die van ons 7 maandjes is haha

Maarja ik ga toch eerst weer naar school en daarna beginnen we pas weer :p

En ook ditmaal zouden we (als alles klopt) weer in verwachting raken van een jongetje ;)

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Nou ik ga even weer aan de slag hier in huis denk ik :) wil even een extra klusje bedenken voor vandaag...hm uhhhhh.... ah ik weet al iets...ik ga de laatjes in de gang uitpluizen...kunnen amper nog dicht en weet niet eens wat er in zit

@ veertje; heb je nog nieuwe foto's van lieve Charissa? ben erg benieuwd...ze heeft altijd zo'n schattig gezichtje

10. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Ja daarom, en het zal niet de eerste keer zijn dat ik wat later ben hoor. Maar goed, is wel ff spannend.

En KeejBie, wat leuk dat je er ook weer bent! Wat is Demien-Sem ook alweer groot zeg, wat gaat het hard he!

11. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey Daan heb het bericht gevonden.
    Nou afwachten dit weekend dan maar, en dan testen.
    Je houd ons op de hoogte he?, ik lees mee....
    Zou wel kunnen van die ene keer.
    Als ik ongi ben, leg ik de nieuwe pilstrip al weer klaar op m'n nachtkastje.Kijk alst gebeurd, gebeurd het, maar wij wachten liever nog een paar jaartjes...Moet hem vannavond weer slikken ;)
    Heb ook al op m'n vakantielijst gezet;PIL ( we gaan over 1,5 week paar dagen weg) als ik zulke dingen niet opschrijf, vergeet ik ze geheid.
    Nou hoe slecht Steven gister tussen de middag wou slapen, hoe goed nu.Ben er blij van....heb je s'middags z'n vervelend jongetje die alleen maar op je arm wil :D
    Ga ff strijken, en oprit vegen, de ramen doe ik volg week wel, die zien me eruit! doei doei. Heeft iemand die topic verschil tussen man en vrouw al gelezen bij de lounge, echt geweldig is die, heb hem naar m'n man gemaild.

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    waar gaan jullie heen mensi?

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jahhhh helaas heb ik nu nog geen betere foto's op deze pc maar zal ik binnenkort wel ff regleen ;)

14. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ja groot gelijk keejbie! dat wil ik eigenlijk ook wel! maarja! Hoest trouwens in je huisje? alles al een beetje op orde?
    Suusje, ja het staat hem eig ook wel ;)
    dus jij propt ook altijd van alles in de laatjes, dat heb ik met het laatje van de keukentafel hahaha zit ook van alles en nog wat in!

Daan, schelen ze 1 dag? wist ik ook niet! Leuk :D
    Mensi, waar woon je in Twente? Woon ook in Twente, enschede !

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Suus ik ben er vanavond!

16. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Mensi; ik was mijn pil niet vergeten maar ik kon er niet mee beginnen omdat ik zo ziek was en moest overgeven enzo ;)
    Maar ik was wel heel even vergeten dat we dus geen bescherming hadden die ene keer :)
    Ik hou jullie op de hoogte hoor, maar duim maar wel voor me dat het niet zo is ;)

Senna; ja, ik zag dat Luca van 25-06 is, en Evi is van 26-06

Suus; ik heb laatst ook mijn kast opgeruimd. En heeeeel veel weggegooid! Lekker is dat dan als je weer klaar bent :D

17. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    wat vinden jullie hier trouwens van?
    Mijn schoonzusje heeft haar dochter ziek, (7 wk ouder als luca) en nu wil ze hier op visite komen. En ach dat haar dochter ziek is,kun je ze meteen bij elkaar zetten, dan wordt luca ook ziek en dan heeft hij het maar meteen ook gehad. (ze heeft waterpokken of rode hond)

18. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wat heeft haar dochter dan?

19. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830