en? iedereen al toegevoegd en wel? ik heb het verhaal van druppels en alsnog naar de tandarts gemist... heb nu trouwens wel last van dat gedeelte waar het gevuld is... hoop dat het over gaat en anders waarschijnlijk toch die klote zenuwkanaalbehandeling. maar goed, liever dat dan een kies die gevuld is, maar alsnog zeer doet! ik ga ff lezen waarom lin alsnog naar de tandarts moet maar texel dus mens, eerder geweest? ik alleen toen we mijn moeder uit een vliegtuig lieten springen nou laterzzzzz
Nou Suus ik zit klaar hoor achter MSN voor te PSPen ... De vraag is: waar ben jij BEn je nog pannekoeken aan het eten
Zo ben er ook weer! En weer weekend! Vandaag dus gewerkt Voor de rest niet zoveel te vertellen hihi Jaa iemand heeft onze auto beschadigd zonder een briefje achter te laten En Cyenna heeft vanmiddag ook weer gerold, maar zat aan de telefoon voor de verzekering van de auto en toen ik terugkwam lag ze ineens op dr buik. Dus weer gemist Nu weet ik niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben
ACH Is idd vervelend voor Sonnie..en idd is elk kind anders..alleen frustrerende is dat hij al vanaf dat hij ongeveer 1 maand was al de hele nacht doorsliep tot uurtje of acht, vanaf 7 uur 's avonds en van het ene op het andere moment niet meer, zonder aanwijsbare reden!..DUSSSSSS!
Jeetje joh..heb alles gelezen..maar ik ga proberen op jullie te reageren maar is zooo moeilijk..ben veel alweer vergeten haha..
Heb weer mooie banners voorbij zien komen..goed werk hoor LIN en LIN Gijs was ziek las ik..arm ventje..gaat het nu weer beter Taat? Tijn bezig met zn volgende tandje..yeah..hihi die gaat ook lekker he Mr Q weer goeie cijfertjes op het CB..Toppie uhhhhh Oja..las dat ze geen koolsoorten mogen..maar wat is bloemKOOL dan..en dat kan je toch echt in een potje krijgen hihi En verder ben ik het ff kwijt.. Oja..leuke filmpjes van Cyenna en ze kan omrollen..super Veertje zag ik voorbij komen..leuk dat je weer ffies langs kwam wippen..en wat gaat het snel zeg met charissa..ben benieuwd naar nieuwe foto's.. uhhhhhmmmmmm ik weet het echt niet meer Oww iman die doorsliep..super ben ik er nu?
Owwww vergeet Lin helemaal..Ik hoop echt dat die genezer helpt voor je..je hebt nu al zoveel geprobeerd..duimduim
nou pffff....niet normaal meer... Zal ik is ff vertellen wat die kleine boef hier allemaal uitvreet hihi
Snap trouwens nog steeds niet dat ik online was gisteravond en vanmiddag..was niet eens thuis en waar ik was had ik geen internet..zal is aan steef vragen..
Oke update Dhani slaapt nog steeds niet 's nachts..vanavond voor het eerst forte voeding gegeven( voor hongerige baby's) dus we wachten weer af..hij drinkt overdag ook voor geen meter..als hij 300 cc drinkt op een dag is het veel.. Sinds paar dagen eet hij met de pot mee, voor zover dat kan natuurlijk..vind hij nog lekkerder dan die potjes... Dhani heeft sinds maandag twee tandjes..1 rechtsonder en 1 rechtsboven..maandag had hij er heel veel last van..vuurrode wangetjes, hangerig, opgezet tandvlees..had druppels van vsm gehaald..leek wel beetje te helpen, gelukkig maar want we hadden maandagmiddag begravenis van de vader van mn vriendin, had geen oppas dus hij moest mee..voor het eerst in de trein geweest met hem naar Tiel hihi...hij keek zn ogen uit.. Dhani kruipt nu ook achteruit..en nu zit hij elke keer klem onder de bank of hij ligt ineens onder ons bed .. Dan heeft dhani nog zn eerste ongelukje gehad..afgelopen zondagochtend zijn we wezen zwemmen..we zaten in zo'n kinderlaguna..dhani zat..steef had zn handjes vast en ineens trekt hij zich zo op aan steef zn handen, maar gleed weg met zn voetjes..zo met zn koppie op de rand..helemaal bloeden bij zn oog..schrokken ons echt dood..gelukkig viel het mee..leek natuurlijk zo erg door het water..maar hij had toch best een snee..was wel heel zielig zn oogie was helemaal dik..maar maandag was het gelukkig alweer veel minder.. Hij kan ook al paar tellen los zitten..totdat hij onverwachtse beweging maakt en dan kukelt hij om.. Nou dit was het wel zo'n beetje Nu willen jullie zeker weten waar ik uithing aagies Mn vriendin dr vader is dus begraven maandag..ze heeft het deaar onwijs moeilijk mee..is sinds paar weken ook uit met dr vriend..dus nu ziet ze het helemaal niet meer zitten..daarom heeft ze vanaf zondag hier gelogeerd..haar ouders woonden niet meer samen maar waren nog wel getrouwd, haar vader woondde in een huurhuis wat leeg moest op korte termijn..dus de afgelopen dagen heb ik dat samen met haar gedaan..dhani heeft ook nog geholpen haha..had geen oppas dus ook daar moest hij mee naartoe..maar heeft zich prima gedragen.. Gisteren was de laatste dag in dat huis..de laatste dingetjes doen en vandaag sleuteloverdracht..gisteren had ik gelukkig oppas voor dhani want we konden dus nietmeer met de trein naar huis ..dus hebben we in dat huis geslapen op onze jassen Alles was natuurlijk weg in dat huis..maar goed hebben ondanks situatie met het overlijden van haar vader hebben we ook wel lol gehad vannacht en weinig geslapen..vanavond zijn we met zn tweetjes uit eten geweest en heb haar daarna afgezet bij haar woning..ben net uurtje thuis..maar pfff wat een vermoeiend weekje zeg..steeds op en neer naar Tiel met de trein inclusief dhani is niet zo eenvoudig haha...nou zijn jullie ook weer op de hoogte