Jee je hebt wat meegemaakt deze week Ah zielig van Dhani z'n oogje, zou me ook rot geschrokken zijn Gelukkig viel het mee. Sterkte voor jullie allemaal. Echt erg voor je vriendin.. Knuffie!
Nou Son, zijn we weer op de hoogte... Wat een week heb je achter de rug zeg Wel super dat je je vriendin zo geholpen hebt! En nog gekampeerd ook Heel veel sterkte voor je vriendin! En wat zielig van Dhani's oog, lijkt idd door water altijd erger he bloed! Gelukkig viel het mee! Kom dames, ik heb meegedaan: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=32026
Leuke foto Sonnie van Dhani in zijn stoel! En ik wilde nog zeggen dat ik hoop dat het helpt, die forte voeding! Maar hoe kan het dat hij maar zo weinig wil drinken, is zooo weinig maar 300 cc!
hij wil gewoon niet meer drinken..hij drinkt ook zo onrustig..vandaag bij mn moeder heef thij ook weer zo weinig gedronken.. Dit gaat al weken zo..maar als ik het cb bel krijg ik als antwoord..hoort erbij..is een periode
Goh meen je niet... Wat raar... Als het al zolang duurt kan het toch geen 'periode' zijn... CB is soms ook niet alles... Anders eens aan de HA vragen?
Jaa mooie kinderstoel hihi. Leuke foto's! Whaha nee ik doe niet mee aan dat topic Wil nog een beetje anoniem blijven 8) Ik hoop ook voor je dat de Forte voeding helpt Son! Je hebt nou al zoveel gedaan, er zal toch wel iets zijn wat helpt... Ohja en ook al weer 2 tandjes! Goed zeg! Kan het niet zijn dat ie daar 's nachts last van heeft?
70 cm al..gaat zo hard.. zondag is hij al zeven maanden..de meeste vinden het volgens mij super als hun kindje zeven maanden is maar ik niet hoor..nou is hij dichter bij de 1..dus zondag mag heel lang duren hihi
misschien is het wel geval op geval zeg maar..dus eeerst zn sprongetje..vervolgens was hij ziekies in december en nu dan misschien al tijdje die tandjes..ik weet het echt niet
Hey Miran, hoe ga je dan anoniem blijven als we meeten hihihi grapje! Sonnie, ik vind ook elke dag dat Iman ouder wordt vreselijk hahaha... Zij wordt vrijdag 6 maanden!
sorry nog 1 foto van dhani in zn badzitje ..dat halve figuur wat je ook zit is onze hond bodhi..die vind het reuze interessant en komt elke keer naar boven als we dhani in bad gaan doen
Ja Sonnie, hij heeft er niet echt last van he, van het weinig drinken, de slapeloze nachten enz... Gekke Dhani... Ik duim voor je dat die voeding helpt!