Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha wel handig zo'n hond die je kind in bad doet ;)

Ik wil ook zo'n badzitje, waar kun je die krijgen?

2. Niet meer actief

jeee iman alweer zes maanden en Cyenna acht maandjes..

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Aah leuke foto!
    Haha gekke hond!

Nou met anoniem, bedoel ik meer met meelezers :p
    Maar ja met een naam als Cyenna ben je ook niet echt anoniem, want zoveel beebs heten er niet zo :)

4. sweetangel100

Ja Iman is t nakomertje van dit topic hihi

5. MirandaT

6. MirandaT

Alleen is Iman er denk ik nu ook nog te klein voor.
    Cyenna wel iig. (heb hem ook)

7. sweetangel100

Oh ok, dat had ik me zelf ook nog kunnen bedenken natuurlijk hihi
    Iman is er nu nog te klein voor, maar voor strakjes is dat leuk!

Son, gaat ie niet meer in de Bumbo?

8. sweetangel100

Jup Miran dacht ik al hihi

9. Niet meer actief

we doen dhani er niet elke dag in hoor..want hij kan wel al beetje zitten, maar nog niet super goed..en handdoek werkt hier ook niet echt..dus we wisselen het af..maar hij vind het geweldig..lekker spetteren..
    Wij hebben hem gekocht bij prenatal..

Hij lijkt er ook geen last van te hebben..overdag is hij ook super vrolijk..deze week was voor hem toch ook rommelig, zn eerste begravenis en heen en weer gereis met de trein en in dat huis moest ie toch aardig zichzelf vermaken..maar ik had echt geen kind aan hem..

10. Niet meer actief

bumbo zit ie af en toe in..maar niet meer onder de douche eigenlijk..we doen hem of gewoon in zn badje of in dat zitje..

11. Niet meer actief

hey zie nu pas dat ik hier ook mail heb haha..had ook nog nie tmn hotmail gecheckt en daar komt het te staan als ik hier berichtje heb haha..yess nog meer te lezen :(

12. MirandaT

Gek he dan, maar wel gelukkig dat ie overdag wel gewoon lief is. Niet dat ie anders niet lief is :p, maar je snapt me wel hihi.

Cyenna zakt nog helemaal weg in die badring. Zit niet echt comfortabel nog voor d'r.

13. MirandaT

haha nog nooit zoveel mail gehad :p

14. sweetangel100

Son je bent populair he hahaha
    Volgens mij heb je ook nog mail op je hotmail hahaha
    Trouwens, het is nu wel duidelijk dat je voor ons onmisbaar bent, niet?

15. Niet meer actief

BEn dr uit..weet waarom ik online was...

Steef heeft grafische programma's op mijn laptop gezet..Sonnie is zooooo verslaafd dat als ik internet opstart hij automatisch de zwp opstart..dus toen steef mijn compu opstartte en op internet ging kreeg hij als eeerste deze pagina..dus zodoende was ik ingelogd ;)

Ik kan nu ook banners maken..snap er nog de ballen van..maar ga het ook maar is proberen denk ik

16. sweetangel100

Ahhh dan is dat ook opgelost... Ik dacht al misschien was Steef hier stiekum aan het lezen :)

Leuk Son, is verslavend dus pas op hihi

17. Niet meer actief

ben wel onmisbaar hoor..maar vind het wel super lief van jullie dat jullie me misten hier en al die lieve mailtjes..jullie zijn schatjes.maar wisten julle al he ;)

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey Sonnie, kom ik ff binnenvallen, wil me nergens mee bemoeien (maar doe het toch) ik zou de ha bellen over die 300cc is toch echt veel ste weinig.Steven heeft laatst ook 2 x s'nachts gehuild, en heel vaak sávonds tegen 23.00 uur, daarna kreeg hij die tandjes ik denk dat hij er gewoon al een tijdje last van had.
    Hij werd dan getroost, en kreeg een klein flesje, en ging dan weer lief slapen. Nu gaat het (even afkloppen) weer goed, en slaapt hij van 18.30 tot 06.30, en daarna tot +-08.30-09.00 uur.
    Lin mooi paard, leuke fot, heb ook 5 jaar paardgereden, maar gewoon manege paardjes, van die tamme.
    Die wilde hield ik niet van, ben niet z'n hero ;)
    Daaag

19. Niet meer actief

ja dat heb ik gemerkt bij jou en andere Lin hihi..nou mijn creaties zien jullie wel verschijnen haha

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Oja had 4x gepost, m'n pc zei niet dat ik m'n bericht succesvol had geplaatst, ik dacht hoe kan dat nou, en was weer te ongeduldig :(

Deel Deze Pagina