@ suusje.. valentino en mr q schelen echt aardig wat in cm... maar qua gewicht niet..hihih... Wie weet schiet hij ook ineens de groei in.. had Valentino ook
hoe groot is valentino nu dan (zal het vast gemist hebben ) Jee sonnie, drukke/nare week dus! maar fijn dat je terug bent! wie is er nu lin1 en lin2? sweetangel lin2? Maar sweetangel zag je foto in het topic! knappe meid ben je zeg!
weltrusten lin! Leuk dat je paard rijdt! ik heb ook twee paardjes! eentje staat al in het rusthuis, en die andere mag ik op het moment niets mee... waarsch ocd'tje moet foto's maken.. mooi k*^&*% Ah das toch mooie lengte met mooi gewicht van valentino? volgens mij perfect in verhouding ! Sonnie, heb ff terug gelezen, maar jeetje kan me voorstellen dat het frustrerend is. Misschien indd door de tandjes? Maar ik ga ook stoppen, filmpje kijken met mn mannetje Trusten alvast!
Ja gewicht en lengte zjn ook goed.... maar hij is voor 7,5 maand wel errug groot als ik heb vergelijk met vrienden en zijn neefje die waren die lengte met 11 maanden. Hoe lang en zwaar is jou mannetje ?
hij was begin november 69 cm en 8600 gram moet volgende week, maar ik schat ongeveer hetzelfde als valentino.
Wij hadden de naam Luca trouwens ook op ons lijstje staan... Leuke naam ook.. en wat een mooi ventje zeg... Ja hij ziet er ook wel groot uit...
ja mamaantje had ik ook geprobeerd bambix en nutrix..helpt ook niet..sterker nog toen we dat gaven kwam hij al om half 12, vervolgens om drie uur en weer om half 6..dus daar zijn we ook meegestopt.. Hey miekie..veel plezier het weekend he
Ja Luca is een leuke naam! Wij hadden niet echt een naam voor een jongen, omdat we wisten dat het een meisje zou worden. Maar Luca zat wel altijd in m'n gedachten met een jongen. Hihi flinke jongens hebben jullie hoor! Cyenna is nog maar 7485 gram haha.
Ja maar ik bedoel ook niet alleen voor het doorslapen, maar ook als alternatief voor de fles... omdat hij zo weinig drinkt.. Of wil hij het ook niet van een lepel... Valentino at alleen als we het hem meteen lepel geven, en je moet wat als je niet aan genoeg cc melk komt...
's morgens krijgt hij bambix pap van een bordje..voor de rest niet..maar lijkt me ook niet goed om hem de hele dag door pap te geven
Nee maar omdat hij nu zo weinig melk naar binnen krijgt.. bij het cb zeiden ze.. dat het minstens 500 cc moest zijn, vandaar. En ik doe ook meestal de helft pap en de andere helft fles.. dan doet hij het wel.... Als zijn tandjes door zijn stap ik ook meteen weer over. Was onder ook zo.. was maar een paar dagen.
Volgens de arts kan het geen kwaad als hij tijdelijk zo weinig drinkt..moet ook geen weken aanhouden..vanavond had hij voor het eerst ook weer 200 cc naar binnen..dus dat is al een hele vooruitgang vonden wij..
Nou dat dan weer mooi toch.... drinkt hij ook niets anders buiten de melk? Thee , water of sapje ? Valentino heeft altijd toch aardig dorst.