Welkom Saraah, nou ik baal ook nog steeds dat ik nog niet op gewicht ben, moet nog zeker 6 kilo kwijt om mijn oude kleding weer aan te kunnen, pas nu nog steeds niks en vind het eingelijk zonde om er een nieuwe broek voor te kopen!! Ik heb 30 augustus pas weer een afspraak bij het cb en dan krijgt ze haar eerste prikje pas, vind het wel erg laat, die van jullie hebben de eerste al gehad lees ik... Vind deze cb ook helemaal niks, ga in ieder geval een andere arts vragen. Heb gister best pittig gegeten en heb Alyssa niet gehoord. Moet wel zeggen dat ze echt heel weinig krampjes heeft gehad, hopen dat het zo blijft, dacht dat het na 3 maanden minder wordt, dus waarschijnlijk blijft het zo. Het is zeker lekker wandelweer, alleen ligt Alyssa lekker te snurken en vind het zo zielig om haar uit haar slaap te halen. Ben bang dat ze voor 4 niet wakker wordt...
Wat een schatje Eliesja!! Echt een mooi poppie! ja Tinus en als het goed weer is even op het terras bij de grote griet of de drie gezusters!! 8) Wat toevallig Suusje, ga je ook shoppen of ga je op visite o.i.d. Helemaal niet nieuwsgierig hoor!! Vanmiddag lekker aan de wandel geweest. Heel veel bekenden gezien zelfs 3 x kennisen die de auto langs de weg zette om Tijn te kunnen zien!! En hij maar sjanzen met iedereen, haha lekker ding! Nou ik ga lekker verse spinazie eten, mjammie! Tot later!!
Idd een schatje!!! Sonnie alles is lekker verlopen onze kleine man heeft heerlijk geslapen! En op dit moment issie weer een dutje aan het doen Gelukkig! Is af en toe wel erg vermoeiend hoor je kindje de hele dag entertainen Morgen is de grote dag, dan komt de comissie bij elkaar en gaan ze onze situatie bespreken. Ben bang dat ik morgen niet meteen hoor of het doorgaat of niet maar tot na het weekend moet wachten. Ik ben ook zo bang dat ze me afwijzen en weet me dan echt geen raad meer hoe ik hier ooit nog weg moet komen. Weet dat ik natuurlijk ff positief moet blijven denken tot ik de uitslag heb. Maar toch denk ik er wel over na. STEL je voor dat het hele feest niet doorgaat. Hoelang moet ik hier dan nog blijven en hoelang hou ik dat nog vol? Word niet goed van alle bemoeienissen enz. En ook maak ik telkens het huis schoon voor niets, Begin me steeds meer te irriteren hiero en ja dat krijgt ivo natuurlijk ook voor zijn bord ook al is dat niet me bedoeling toch gebeurd het Baal er wel van!!!
thanx eliesja voor het meedenken..zet het erbij op mn lijstje Lieve foto weer van je meisje Fijn keejbie dat alles goed is gegaan met je mannetje.. Idd is ook wel vermoeiend hoor zo'n hele dat entertainen hihi..ik ben af en toe ook blij hoor als hij slaapt..kan ik ook ff mn dingetjes doen.. Hopelijk hoor je morgen positief nieuws..situatie wordt zo steeds erger he thuis en het is natuurlijk niet de bedoeling dat het tussen jou en je man in komt te staan..sterkte..nog ff vol houden he
Hoi dames, Steven slaapt s'nachts 7 uur achter elkaar, de laatste fles krijgt hij rond 22.00 22.30 anders is mama veelste moe. Ik moet er ook nog steeds 10 kilo af, die eerste 10 waren er zo af, deze 10 niet, maar ik ga op de roeitrainer, en snoep alleen gezonde dingen. groetjes Mensi.
Alyssa heeft nu om kwart voor 9 haar laatste fles gehad, ben nu wel benieuwd hoe laat ze morgen komt!! Ga er zelf ook maar x vroeg in..
Dhani heeft ook om kwart voor negen zn flesje gehad..daarna is hij gelijk in slaap gevallen.. Ben ook wel benieuwd hoe laat hij morgen komt
nou die van mij ligt nu met grote ogen te kijken in haar bedje, ach valt vanzelf wel in slaap, moet alleen wel 5x naar boven om haar speen dr in te doen haha
Zo net weer lekker twee uur gesport.... heerlijk na al die tijd. En zondag gaan we weer een uurtje zwemmen. Zo spannend morgen prikje..... laat jullie wel weer weten hoe het bij het cb was. Het is alleen te hopen dat het stuk sjagarijn van de vorige keer weer wat vrolijker is nu.... haha weltrusten allemaal en tot morgen
succes morgen tinus... ik moet ook zeker weer es gaan sporten, maar ben op het moment erug lui... gaat ook maar es onder de wol.. trusten dames
aa wat een schatje!! en saraah jij hebt ook een mooie meid gekregen zeg! Dan zal dat lachen vanzelf wel komen denk ik! iets meer geduld hebben! Van mij mag luca nu wel snachts doorslapen zeg.. pfff kan het nu goed merken..afgelopen nacht ook.. 1 uur fles, (hij sliep ineens van 21.00 tot 1.00) normaal is 00.00 de laatste fles.. en toen om vijf uur weer.. en toen om acht uur weer, en daarna wou hij nietmeer slapen.. nu heeft hij om negen uur de fles gehad... viel in slaap, en de laatse 50 ml om ongeveer 22.00 gehad.. ben benieuwd hoe het vanacht gaat.. :S Wat mijn gewicht betreft, ben dunner dan voor de zwangerschap Maja ben ook misselijk geweest tot aan het eind.. dus denk ook dat dat er mee te maken heeft.. val nog steeds in record tempo af.. denk dat dat komt door snachts in de weer te zijn.. (en natuurlijk overdags ook) kunnen jullie nog een beetje genieten van jullie zwangerschapsverlof? wat doen jullie zoal om de dag door te komen???
Mogge Senna, Ik heb nog verlof tot 26 oktober Zit veel achter deze pagina en de tv. Ook ga ik wel met m'n zoon de hot op, wandelen of boodschappen doen, of op visite. Toch lijkt het me best weer leuk om te werken, ga straks 12 uur werken 2 dagen van 8.00-13.30. Dat vond ik ook wel genoeg. Ga nu fles maken, Steven is wakker.
Idd Sonnie dat vind ik ook fijn om toch ff dingetjes voor mezelf te doen ook al issut maar ff lekker zitten met een goed boek erbij! Het kan zo ook gewoon echt niet meer.. Het duurd niet lang voor de bom barst. Jullie weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om eindelijk al me spulletjes bij elkaar te krijgen voor de kleine! En nu worden ze allemaal verneukt door die kutkatten van der. Onze katten durven niet in de buurt te komen van de box. Ze weten gewoon dat het niet mag. Vandaag lag die van haar er weer in. IK heb echt enorme last van die haren niezen, rode ogen benauwd je kent het wel.. En de kleine begint er ook last van te krijgen. Ik doe de moeite die katten uit de buurt te houden en nu kwam ik vanochtend beneden. Me ma zit achter de pc, me box staat er nog geen 5 meter vandaan.. En haar kutkat lag gewoon weer in me box Grrr!! Ze moeten na dit gesprekkie van vandaag me echt een huis aanbieden anders word ik nog is knettergek. Zodra moeders na het werk is, loopt het hier soepeltjes is ze er.. Dan voel ik me kut en ben ik echt niet in me sas btje de dingen toen ik zwanger was; huilerig, verdrietig, kwaad enz.. Oja hier bij de ah kun je foto's maken van je kleintje. Ik denk dat ik er vandaag eens langs ga
Nou dhani kwam om kwart over zes vanmorgen Eliesja..en jou ukkie?? Succes Tinus op het cb..hopelijk vallen haar prikjes mee.. Senna ik kom de dag door met het huishouden..kletsen op het forum..boodschappen doen..wandelen met dhani en de honden.. Mijn verlof zou eigenlijk tot 8 sept duren..maar ik heb ontslag genomen..dus ben voorlopig fulltime moeder Weet nog niet of ik dat zo heel leuk vind hoor..mis mn werk nu al.. Hier kan je ook foto's laten maken bij AH..t/m morgen..denk dat ik morgen ga..stel het al de hele week uit omdat het zulk vies weer is.. ga de was ff in de droger stoppen..latersssss
Nou de prikjes vielen niet mee. Ze zette haar keeltje toch open niet normaal. Maar daar na lekker getroost en toen was het goed. Maar altijd weer commentaar dat k*t cb. Ik geef Yanouck dus nu gewoon om de 5 uur voeding. En hoeveel krijgt ze... En slaapt ze s'nachts niet langer dan 12 uur want dat is niet goed..... Ze groeit wel boven het gemiddelde hoor...... Ze moeten ophouden want ik voel zelf wel aan of ze tevreden is of niet. Maar goed we waren lekker naar het cb wezen lopen ( 25 min heen en 25 min terug) En toen ik thuis kwam sliep ze al weer.... Hopelijk krijg je vandaag goed neiuws keejbie ik zal voor je duimen... Ik heb precies net zo'n dag als jou sonnie. Het huishouden wassen koken en stofzuigen en dan Yanouck even lekker vertroetelen... haha