Mamaantje! van harte met je verjaardag! Zag dat je jarig bent! Fijne dag gewenst! Leuk dat jullie luca ook op jullie lijstje hadden staan Het was ook de enigste jongensnaam op ons lijstje (moeilijk zeg jongensnaam!) Ik heb wel twee namen hier gespot die ook op ons meidenlijstje stonden, nl lois en evi Ja gave banner son! Dat tuinbroekje en truitje heeft luca ook H&m he
goed idee trouwens van die schoenen! ik ga meteen ook ff op MP kijken! Miekie je gaat lekker zeg met afvallen! goed zo! Lin, jammer dat je niet naar jim kan! Lastig zeg exceem.. mn broer en nichtje hebben het ook heel erg gehad! echt niet leuk dat !
Goedenavond, tis hier rustig..... Heb vandaag weer hard gewerkt, werk bij de zeeman en gall&Gall van de AH dan he, 4 in 1 winkels. Heb balonnen opgeblazen (met pomp gelukkig) want volgende week is er 60% korting de hele winkel heeft groene ballonnen. * mama van Tijn, wat een leuke rups banner.... * Sonnie leuke banner ook van Dhani, schattig jochie.Had vandaag bij de zeeman nog een mama die zei Dhani tegen haar kindje. Moest meteen aan jou denken. Wow 4 tandjes al, goed hoor!, en de box al omlaag?, hier staat hij nog lekker hoog, Steven heeft nog maar 3x gerold, maar dan is de hoge stand toch nog niet zo gevaarlijk? *Lindaaa ik zou als hij nog geen plasluier heeft gehad, wel even bellen. Volgens mij is dat niet goed hoor. Maar ja ik bel liever 1x teveel als te weinig zeg ik altijd maar. Op onze babyfoon is momenteel een kindje hier uit de buurt, die niet wil slapen, en alles bij elkaar bleert, bha wat vervelend. Zo irri iemand anders op de babyfoon! Zullen die mensen mij ook horen, als ik sávonds een verhaaltje voorlees aan Steven ? Nou nog een weekje en dan gaat Steven voor het eerst op vakantie. xxxx Mar en Steven.
En weet je wie ik als klant had bij de Gall&Gall tussen de middag? Marco Bakker, die kocht Smirnoff Wodka Ik heb hem gewoon geholpen, net of ik hem al jaren kende Hij was wel aardig, ga dat soort mensen niet lastig vallen, met Oh wat leuk bent u Marco Bakker, kijk als Maxima een borrel komt kopen, wil ik wel even met haar op de foto natuurlijk
ahhh arme lois..heeft dhani idd ook gehad..moest toen met spoed 's middags nog bij de huisarts komen..volgens hem drogen ze niet zo heel snel uit..Je kan het merken aan hun luier..als de plas donkerder is.. Probeer tussendoor water aan te bieden en goed in de gaten houden of ze minder levendig wordt..zolang ze goed op jou reageert is het nog goed..wordt ze suffig ff dokter bellen Dit is wat er toen zo ongeveer tegen mij gezegd is.. Knuff voor Lois.. Stoer miekie nieuwe adidasschoentjes Dhani heeft net weer nieuwe..mn zusje zag ze in Eindhoven 15 euro duss kon ze niet laten liggen hihi, dacht bij footlocker.. Senna idd H&M..zulke leuke kleertjes hihi Ahh miranda dus had toch doorgezet dat ronald zich niet zo lekker voelde Mensi zo kom je nog is iemand tegen he haha..ach ja je kan toch ook gewoon normaal doen..zijn ook maar mensen En voor het rollen hoeft hij idd niet omlaag de box, maar aangezien dhani nu beter kan zitten heb ik hem omlaag gedaan zodat ie kan proberen om zichzelf op te trekken want dat probeert hij sinds vanmiddag..en het lukt ze zo ineens zonder dat je er erg in hebt en ik wil niet dat als ik straks in de keuken ben ofzo en hij ineens staat in de box dat hij naar beneden kukelt..dus ook uit voorzorg vast gedaan..en maakt toch niet uit of hij nou laag of hoog is..scheelt mij in ieder geval stoffen op de onderste plank want daar zit hij nu op
Thanx Sonnie, ik zal opletten of ze nog alert reageert. Ze is wel erg hangerig maar nog niet echt heel suf. Ze reageerde nog vrij normaal op alles. Net heb ik een kleine fles gegeven en die dronk ze op, ik blij ... maar 3 minuten later kwam de hele fles er weer uit Ze ligt nu te slapen. Het is zo zielig, ze ligt gewoon te kreunen in haar slaap
achossie arme lois..dit had dhani precies hetzelfde toen..HA dacht toen aan een virus..maar dat kan wel paar dagen duren en ze kunnen daar eigenlijk niks voor geven.. Oja en hij vertelde me toen ook, dat ze wel heel veel uitspugen maar dat ze een soort kanaaltje hebben waar ook veel voeding ingaat, dus houden ze nog best genoeg binnen.. Hmm snap je het nog zoiets was het ongeveer..oja en ff koorts in de gaten houden..ik moest bellen als het boven de veertig kwam.. En 's nachts ben ik tig keer bij hem wezen kijken..vond het ook maar niks dat hij zo weinig dronk en zo hangerig was.. Sterkte
Ja Son, ik snap je helemaal over het kanaaltje. Ze had net 37,9 dus het gaat nog goed met de koorts. Ik ga vannacht denk ik ook wel ieder halfuur kijken. Hoeveel dagen had Dhani er last van ?
Dhani had toen anderhalve dag ongeveer bijna niet gedronken en wat hij dronk kwam er weer uit..diarree heeft volgens mij bijna een week geduurd toen..
Arme Lois...beterschap! en knufff @ miekie Toppie, gaat goed met je lijn meissie! doorzetten! Gelukkig vind je sporten leuk
selam mama's met onze tamer gaat het eindelijk goed. ik was dinsdag over gegaan op friso comfort 2 omdat tamer 6 mnd is geworden. nou dat was echt een ramp. tamer kreeg diarree. echt zielig. ik ben naar de huisarts gegaan en hij zei dat comfort te zwaar was voor hem en dat hij gewoon standaard moet hebbben en dat heb ik gedaan. mar zondag avond heeft hij 2 x gespuugt
Oh arme Loïs Heel veel sterkte en dikke knuff voor jullie. Wat ben je dan ongerust he als je meisje ziek is Ik zou het idd wel goed in de gaten houden... En goed zo Miekie! Je gaat lekker! Ja, m'n ventje ligt al sinds 4 uur ofzo op bed.. En had ook koorts... Hopelijk heeft ie Cyenna ook niet aangestoken.. (en mij ) Hebben jullie Xfactor gezien? Wauw die Sharon is echt supergoed! Kreeg gewoon kippenvel!
Ja sharon is goed he?! @ Layla, fijn dat het weer beter gaat met Tamer @ miran...mondkapjes op hihi...hoop dat je man snel beter wordt en jullie niet aangestoken heeft!
Goeiemorgen! Suus sorry dat ik gister niet meer op msn ben gekomen, maar ik lag al om 20 uur in bed... Ik voelde me helemaal niet lekker, duizelig enz... Ik dacht pak ik Iman lekker bij me, wilde die niet bij me slapen hahaha... Ze ging pas weer slapen toen ze in haar eigen bedje lag... Ze begreep er niets van hihi.. Suus mooie banner! Wanneer heb je die gemaakt? Son super banner! Je hebt de smaak te pakken he Lin, hoe is het nu met Lois? (sorry ik krijg nog steeds geen puntjes op de i hahaha) Hoe is het vannacht gegaan? Uitdrogen kun je trouwens ook merken aan de fontanel. Als deze helemaal ingedeukt is dan is het niet goed. De arts zei toen tegen me: fontanel, kwijlen, plasluiers. Daar moest ik opletten. Zolang ze nog kwijlen en plasluiers hebben is t goed. Arme Lois, heeeeeeeel veel beterschap en een dikke knuffel voor het kleine prinsesje! Mamaantje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Voor de rest ben ik t weer even kwijt Duik nog even terug mijn bedje in, Iman ligt er ook weer in na de eerste fles. Netjes om half 8, beter dan 6 uur
Goh weten jullie trouwens wat ik vannacht gedroomd heb? Dat ik aan Iman haar tandvlees voelde en dat ik daardoor voor 2 tandjes vrij maakte... Snappen jullie t nog... Alsof er een dun laagje tandvlees nog over t tandje zat en ik dat erdoor duwde hahaha... Iman had nergens last van gehad en opeens 2 tandjes... En Suus... Ik heb echt een babyrijstwafelzoekbril nodig... Vandaag bij de supermarkt hadden ze er alleen vanaf 12 maanden? Heb nu liga gepakt vanaf 4 maanden... Pfff ik raak weer niet uitgeluld, is als ik een avond niet geweest ben haha Nu toch echt nog maar even terug naar bed! Tot straks!