Vannacht is Loïs paar keer wakker geweest van de honger maar als we flesje gaven kwam het er binnen 5 minuten weer helemaal uit, het is echt zo naar om te zien Vanmorgen om half 8 heeft ze weer 150 cc gekregen en dat zit er nog steeds in, ik hoop dat ze het binnen houdt [-o< Vannacht had ze 38.7 koorts en nu was het weer gezakt naar 37.9 Loïs is nog nooit ziek geweest en heeft ook nog nooit gespuugd, ik moet er echt nog mee leren omgaan want ik zat gewoon met haar mee te janken. Als ik dan lees van die mama's die maandenlang spuugbaby's hebben heb ik wel echt met ze te doen hoor pff Lin, weer actief aan de praat hihi ja dat krijg je als je een keer vroeg naar bed gaat, dan moet je het in de ochtend maar van je afschrijven Suus en Son jullie banners zijn weer zo mooi ! Ik kan wel stoppen en het aan 1 van jullie uitbesteden Lin, we gaan met banner-pensioen Miran beterschap voor je mannetje !
Ohh Lin ik hoop echt dat Lois het binnenhoudt! En zielig he dat ze honger had maar het niet binnen kon houden We gaan met de banner-vut hahaha We dragen ons werk over aan Son en Suus
morguhh wat een weer weer pffffffffffff gaat goed tekeer dit was dus de banner waarbij ik de letters niet groot kreeg lin2, maar heb even zitten klikken en had een instelling anders staan, dus nu ging het goed! Vien is bij opa en oma slapen...wilde ze graag, dus ze mocht bellen en afspreken. En gisteren zijn we dus daar geweest, dus was ook pas laat online hoor, Hoe voel je je nu?
Hij is heel leuk Suus! Heb je mooi gedaan! Hoe heb je die witte wazige rand erom heen gedaan? Ik ben wel nog erg moe, maar ik wilde net terug naar bed gaan en Iman was al wakker... Dus ze ligt nu in de box te spelen, dus even wachten totdat ze weer moe wordt hihi
Hahaha mijn bannerbril heb ik wel op... Die rand met die doorzichte witte rondjes die over de witte lijn loopt... Snappie? Trouwens hoe zit het nu met die rijstwafeltjes? Heb je die vanaf 6 maanden of wat? hahaha
Of bedoel je het witte fotolijstje? kun je vinden bij de fotolijsten en dan kun je ook de transparantie kleur veranderen. hm ik heb kleine rijstewafels,die extra vast zijn van structuur. Maar staat geen leeftijd op. zijn van sesamstraat maar die brokkelen niet als de echte grote snappez vous
mmm toch nog maar een loeren in de winkel... Ze hadden alleen vanaf 12 maanden... Tsja dat vind ik een beetje voorbarig om die te kopen
Goeiemorgen! Hier ook nog steeds een zieke man Gelukkig is Loïs dr koorts gezakt! En heeft ze dr flesje nog binnengehouden? Ik heb gelukkig ook nog nooit een zieke baby gehad, zou het zelfde hebben als jou hoor Lin1. Nog gefeliciteerd Mamaantje! En ik weet ook niet meer wat jullie geschreven hebben hihi.
Tis rustig hier op het forum.. Cyenna ligt op bed en als ze wakker en gegeten heeft ga ik een stuk met haar wandelen. Daar is het wel lekker weer voor
hoi hoi Mamaantje ook vanuit hier nog gefeliciteerd Miranda beterschap voor je mannetje.. Knuff aan Loïs..goed dat ze dr eten van vanmorgen erin heeft gehouden.. Suus mooie banner ook..flitsend Hier gaat alles zn gangetje..weer een wakkere nacht gehad hihi..vanmorgen uurtje wezen zwemmen met Dhani..hij ligt nu heerlijk te slapen..net met zn tweetjes ff de honden uitgelaten en nu allebei achter de laptop..hihi ikke hier ff checken en steef is bezig met onze website..komen weer nieuwe foto's op en steef gaat achtergrond beetje veranderen..
T is wel lekker weer Miran, maar hier waait het best wel hoor.. De drol van Bodhi( onze hond) waaide zo een beetje weg toen ie eruit kwam haha
Gisteravond had ik ff niks te doen dus dacht ga wat met de kids van dit topic doen hihi..hoop niet dat jullie het erg vinden, maar heb wat fotootjes uit jullie album gebruikt
Is het niet een idee om dit topic te sluiten en een nieuwe te openen..deze heeft al zoveel pagina's.. Misschien is het dan leuk dat degene die het topic opent zoiets als wat ik net heb gemaakt of anders, maakt me niet uit, neerzet.. Heb je altijd overzichtje op de eerste pagina met de mei-juni-juli 2006 kinderen..of zeg ik nu iets stoms haha
Ha ha Son, ik zie het voor me een drol die zo uit zijn kont waait Wanneer heb jij Dhani weer vaste voeding gegeven ? Loïs heeft echt honger en die flessen drinkt ze steeds maar een beetje. Zou ik misschien een half potje peer kunnen geven ? Ze had net weer een hele erge dairree luier, echt bruin water tot aan haar nek dus weer onder de douche gezet en weer een romper wegegooid. Die lucht is zo bizar zuur ! Die lucht krijg je er toch niet uit en ik koop dan wel nieuwe rompers bij Zeeman Gelukkig is de koorts weg. Ze is wel erg sloom en kijkt zo afwezig. Papa gaat zo ff in de stad ORS halen dat schijnt wel goed te zijn.
Hey Sonnie, ja dat idee is wel leuk, dit forum gaat ook sneller dan het julymama forum. Maarreeehhh... mag mijn knulletje ook bij op je collage? Grappig van die bijna weggewaaide drol Wij gaan vanmiddag nog even in het bos wandelen, met het hondje en het kindje, en het mannetje Als het niet regent. Vanmorgen bij m'n schoonzus geweest, ze heeft een jochie van 2, en tweelingmeisjes van 4 weken, aaahhhhhh ik mocht de kleinste vasthouden, wat een drollie........ Heb hem ook even aan m'n man gegeven......... kan hij zien hoe schattig dat ook al weer was M'n schoonzus zei al, heerlijk die tweeling,ik wou eigenlijk 3 of 4 kids m'n man's broer wou eigenlijk 2 kids, en nu hebben ze er al 3 Nou doei x Mar en Steven.
@ mensi: Logisch dat het sneller gaat je zit hier met 3 maanden in 1 ,, ik probeer vaak wel mee te lezen maar het is wat lastig want ik loop steeds een heleboel pagina's achter hahaha ,, @ Sonnie: Leuk gemaakt zeg @ Lindaaa: las ze honger heeft zou ik haar gewoon wat geven, peer is idd niet zo zwaar en vaak knappen ze wel weer wat op als ze wat gegeten hebben! Gelukkig is de koorts weg.