Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Linda ik mocht toen alleen maar melk geven..dat is wat ze nodig hebben en ik moest dhani gewoon steeds kleine beetjes aanbieden..hun maagje is al van slag en als je dan andere dingen gaat geven wordt het alleen maar erger..maar goed dat is wat mij is geadviseerd toen ;)

Niet alle juli baby's staan erop mensi omdat ik eigenlijk alleen ff degene heb gepakt die in dit topic elke dag posten..maar wil jou mannetje er ook bij zetten hoor ;)

2. Niet meer actief

owja wat ik nog ff wilde vertellen..
    Dhani is vandaag zeven maandjes :( :( :( :( vind het echt niet leuk..gaat zo snel :cry:

3. Niet meer actief

hihi mvjanelle, maar de meeste die hier kletsen zijn juni beebjes..drie van mei en 2 van juli..
    Maar waarom komen jullie dan niet gezellig hier kletsen? Jullie horen toch ook bij dit topic :D

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat gaaf Son wat je hebt gemaakt :)
    En Gefeli met Dhani ! Gaat echt veeeeeeel te snel he .. zucht ...

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Haai!

Miranda, beterschap met je mannetje en hopen dat hij jullie niet aansteekt!

Lindaaa, wat zielig voor je meissie!
    Ook beterschap en hopelijk is ze gauw weer beter!

Mamaantje, gefeliciteeeeerd!

Suus en Son, wat een leuke banners weer!
    En wat een geweldige leuke collage zeg!

Lin2 er zijn van Bambix rijstewafels vanaf 6mnd zitten in een zakje, geel met paars, succes met zoeken hi, hi.

Heb lekker geslapen tot 1 uur!
    Was ook pas 5.15 uur thuis vannacht, dus weer ff bijgetankt! Heb weer enorm gelachen en genoten.
    Had een paar zwakken momenten, maaarrrrrr.......
    ik heb NIET gerookt! Vind dat echt heel goed van mezelf, want dit is nog nooit gelukt in combinatie met bier. In mn zwangerschap dronk ik natuurlijk geen bier, dus ging dat heel makkelijk.
    Ben blij dat ik mezelf niet heb laten verleiden.

Layla, fijn dat het met Tamer weer beter gaat.

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ow ja Daantje, gefeliciteeeerd met je 7 maandjes!

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat knap van je Miek ! Minder koppijn vanmorgen ook dan denk ik :)
    Ik heb vaak een ergere kater als ik een paar sigretjes heb gerookt dan van de drank ... maar ik rook dan ook alleen soms met uitgaan.

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, de koppijn is te doen vandaag.
    Heb gelukkig ook geen last van mn strot vh roken, alleen wel een betje schor, maar dat komt van het harde lachen en zingen ha ha.

Hoe gaat het nu met Loisje?

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lekker he nu heb je geen asfaltkeel in de ochtend :)

Ze slaapt nu weer en heeft net een flesje op van 150 cc en het zit er nog in. Mini plasluier had ze net dus het lijkt beter te gaan. Nog wel beetje verhoging en ze is zo lamlendig als wat, ze is niet aan het lachen te krijgen :confused: Voor het eerst dat ze eens 10 minuten stil op mijn schoot zit hihi

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Och, arm meissie!
    Zielig dan he?
    Gelukkig gaat het weer wat beter met haar!

Ja, lekker hoor geen asfaltkeel!
    Bevalt prima!

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Je hebt dus een gezellige nacht gehad Miekie! :)
    En wat goed van je dat niet gerookt hebt!

Wat superleuk gemaakt Sonnie!

Arme Loïs he :( Hopelijk blijft dit flesje er wel in..

Sonnie, je had gelijk met de wind, hihi het waaide hier toch ook harder dan dat ik dacht. Dus we hebben maar een klein rondje gewandeld ;)

Mensi, leuk he dan weer van die kleine babies, lijkt dan alweer zolang geleden hihi.

M'n man ligt ook nog steeds op bed, hij had nu weer 39,1 graden koorts. Weten jullie of je daar iets tegen kan doen?

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miran, tegen koorts kun je weinig, uitzweten geloof ik ;) wel zielig voor hem want mannen kunnen niet zo goed tegen ziek zijn als wij ;)

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello!

Miekie super zeg dat je niet gerookt hebt!
    En thanks, ik ga op zoek! Is al makkelijker nu ik het merk en de kleuren weet :)

Miranda, koorts is niets tegen te doen, hij moet het goed uitzieken!
    Beterschap!

Sonnie, proficiat met Dhani! Niet leuk he? Iman is komende vrijdag ook alweer 6 maanden, heeeeel snel :( ;)

Lin, gelukkig gaat het beter met Lois!
    Arm meisje :)

Sonnie, leuk gemaakt joh!
    Ik heb voor dat andere topic toen ook een collage gemaakt hihi

Ik lees en klets bij allebei de topics mee, maar daar is het af en toe een beetje stil en hier is altijd wel iemand, dus dat vind ik wel gezellig!

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja idd Miran, is je man ook heeeel ziek... Mijn man gaat ongeveer dood als ie iets heeft :)

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha ja, hij is eigenlijk ook nog nooit echt ziek geweest, heb het iig nog nooit meegemaakt :)
    Hij heeft net een asperientje genomen.. misschien brengt dat iets verlichting.

Cyenna was ook op van de slaap, dus ook maar ff op bed gelegd, alhoewel ze eigenlijk zo moest eten :p. Maar ja dan wat later maar. Kan ik ook rustig eten ;)

Jaa Dhani gefeliciteerd met je 7 maanden! Nog een weekje en Cyenna is alweer 8 maandjes :confused: En dan nog 4 maandjes en ze is alweer 1 jaar, pffff hihi.

16. Niet meer actief

Mieke goed van je joh dat je van de sigaretjes af kon blijven ;)
    En lekker uitgeslapen hihi..naja uitslapen..je lag er natuurlijk laat in haha..

Paracetamol helpt toch vaak tegen koort? tenminste neem ik wel altijd en zakt dan meestal wel..of het is gewoon toeval :(

Gelukkig dat Loïs weer wat binnenhoudt..vannacht nog ff lekker slapen en hopelijk is ze morgen alweer wat meer de oude vrolijke loïs...knuff voor Loís ;)

Zei het toch Miran van de wind :p

dhani heeft vandaag voor het eerst weer is meer gedronken..daar zijn we best wel blij mee :D ..vannacht flesje van 200 gehad..had ie 150 van gedronken..voor zijn doen netjes..vanmorgen en vanmiddag heeft hij twee keer fles van 200 leeggedronken..tussendoor nog fruithap en liga gehad en vanavond nog groente en toetje..hij ligt nu te slapen..over uurtje maken we hem wakker, doen we hem in bad en dan weer een flesje..Vandaag hebben we alle flesjes trouwens met nutrilon forte gegeven ipv standaard..laatste dagen deden we dat alleen bij de laatste fles..

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Suus en Sonnie.. gave banners hebben jullie weer..
    En die collage van alle kindjes.. super !

@ Linda.. heeeeeeeel veel beterschap voor lois en een dikke knuffel

Allemaal bedankt met de felicitaties voor mijn verjaardag, maar ik ben helemaal nog niet jarig ? Ik weet niet waar je dat vandaan hebt Senna.
    Wel bijna dinsdag 23 januar wordt ik 33....

18. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Mijn zusje kwam met een heel triest verhaal... haar vriendin had een baby gekregen maar ze hebben helemaal geen geld om spulletjes te kopen. Ze was op kraamvisite geweest en ze had heel weinig.

Ik vond dat zo triest dat ik de zolder maar opgegaan ben en kleding van Valentino heb uitgezocht. Had toch een flinke doos met spulletjes die ik wel kon missen, je kan tenslotte niet alles bewaren en als er een tweede komt wil je toch ook niet alles hetzelfde aandoen.
    Dus had een hele doos met rompertjes, pyjama's, truitjes, broekjes, schoentjes, spenen, speeltjes etc.
    Je krijgt ook altijd kleding die je eigenlijk zelf nooit zo kopen, en op deze manier kon ik er iemand heel blij mee maken. Dus weer een goede daad...

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam mamas

ik ben weer even online

met onze tamer gaat het nu goed. Tamer heeft een week geleden een hele week lang diarree gehad. ik was over gegaan van friso comfort 1 naar friso comfort 2 omdat tamer nu al 6 mnd is. nou meiden dat was echt een ramp. tamer kreeg diarree. moest elk uur zijn luier verschonen.

ben naar de huisarts gegaan en die zei dat comfort te zwaar was voor hem en dat hij gewoon stantaard moest drinken. dat heb ik dus gedaan maar na een dag had hij nog steeds diarree en hij wilde verder niets eten dan de fles. heb de huis arstenpost gebelt en die zeiden dat ik hem ORS moet geven als het slechter gaat, voor de uitdroging.

zondag had de kleine 2 x over gegeven. ik vond het echt zielig. Heb toen gelijk de huisarstenpost gebelt en ze zeiden dat ik hem water moest geven en niet gelijk de fles. tamer wilde ook niet meer drinken, hij zag ook wat bleekjes. heb hem om 02.00 uur snachts de fles gegeven zodat hij toch nog wat vocht binnen kreeg.

Vanaf die heb ik hem ook elke dag een hele banaan gegeven en het gaat nu weer beter, hij eet en drinkt alles weer.

verder hebben we weer fotos gemaakt bij de vend, we hebben alleen de gratis foto genomen. zie de fotoalbum.

Heb maar ook gelijk weer een nieuwe banner gemaakt met zijn mooie nieuwe auto.

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hahaha, Mamaantje, dan feliciteren we je overmorgen nog een x!

Wat lief van je dat je zoveel hebt weggegeven.
    Is ze vast wel blij mee!
    Geeft altijd een goed gevoel he,
    om een ander te helpen.

Ik heb vd week 2 tassen vol handdoeken, fleecedekens etc weggegeven aan een collega.
    Die brengt het naar Pieterburen
    voor de zeehondjes! Is ook een goed doel.

Deel Deze Pagina