Mooie foto's van Tamer! En een mooie banner, leuk met dat autootje. En fijn dat het weer beter met m gaat!
Inderdaad lief van je Mamaantje. Altijd goed om iemand ermee te helpen. Ik geef bijna alle kleertjes van Loïs aan de werkster van mijn moeder, zij is Pools en ze neemt het dan mee naar Polen voor familie en kennissen daar. Komt ook goed terecht. Dat van de handdoeken voor de zeehondjes is ook goed idee Miek ! Net zat Loïs even in de wipper en ik hoorde haar weer borrelen. Heeft ze zichzelf en de hele wipper weer ondergepoept met zuur-bruine water diarree blehhhh. Heb de wipper helemaal uitelkaar gehaald en onder de douche schoongemaakt. Was al de 3e keer vandaag dat we Loïs ook helemaal moesten afdouchen en omkleden. Het is echt zo zielig. Ik zie er wel een beetje tegenop morgen als mijn vriend weer moet werken. Het lijkt me erg lastig om alleen te doen, je mist dan echt een paar handen. Ik de afgelopen 2 dagen 8 wassen gedraaid omdat alles steeds onder de poep en kots zat Wat een weekend, we zijn gesloopt.
Ik heb het de laatste tijd nogal druk en dan is het soms wat lastig om en juli mamsa's en dit topic door te lezen Als het straks weer wat rustiger is als mijn man uit het ziekenhuis is zal ik proberen ook in dit topic wat actiever mee te lezen
Dat vrouwtje belde me net om te bedanken voor alle spulletjes, ze was zo verrast en blij. Ik ken haar nauwelijks persoonlijk alleen wel eens op een verjaardag bij mijn zusje gezien. Daarom vond zij het ook zo bijzonder. En ik ben blij dat het zo goed terrecht is gekomen. Valentino weigerde weer de fles vandaag, dus ik ging maar even op inspectie in zijn mondje... en ja hoor. Rechtsonderin weer een tandje naast de andere twee en ik maar smeren op zijn bovenkaakje. @Linda... nou jij hebt zeker een lekker weekend achter de rug.. Lijkt me ook zo zielig voor je meisje.. die snapt er niets van dat ze zich zo ellendig voelt. Hopelijk gaat het snel beter. Polen is zeker ook een goed doel... ik geef daar mijn eigen kleding altijd aan mee. @ Miekie... ook pieterburen is een goed doel... @ Layla... wat een mooi mannetje is het zeg...
Wat zielig voor Loïs zeg! ze moet wel snel opknappen hoor... knufff Leuke foto's van Tamer @ Miekie: Dus wel gezellie geweest! en niet gerookt TOPPIE! @ Mamaantje...niet jarig hihi, nou dan uhhh ongefeliciteerd... maar over een paar daagjes wellllllllll
Ja en ik ben ook zo blij dat ik weer een jaartje ouder wordt, not.... Maar ja.. je bent zo oud als dat je je eigen voelt toch?
Miekie ik had op tv gezien dat het storm loopt bij Pieterburen dus goede actie van je! Mamaantje ik zeg ook elke maand op de 13e tegen mijn moeder dat ik jarig ben... Helaas krijg ik maar 1 keer per jaar wat hahaha
Ja kadootjes zijn altijd leuk... maar ik vind de jaren steeds sneller gaan. Kijk nou naar onze kleintjes.. Valentino is al bijna een peuter...
Suus dat is ook leuk gedaan zo met die zwart wit foto Mamaantje het gaat zeker snel, voor je het weet ben je 37 en sta je bij school Valentino op te wachten Valentino gaat hard met de tandjes, wel handig dat ie het op zijn manier aangeeft Loïs werd net ff wakker en stonk weer heel erg zuur, maarrr het was ditkeer allemaal netjes binnen de luier gebleven. Ik schrok al dat we ook nog een bed moesten afhalen maar gelukkig, dat was dus niet nodig [-o< Ik ga slapen want we zijn echt bekaf van die 2 dagen, arme kind moet snel beter worden hoor Welterusten en tot morgen allemaal !
Ja lin... gaat zeker snel hoor. Ik zal heel hard duimen dat Lois snel weer beter is... Klinkt wel zielig voor haar....blijft ze wel goed drinken ?
Oh haha ik wel, heb met mn stomme kop weer eens te snel gepost ipv van gelezen. Als je op de hoofdpagina komt, dan zie je daaronder de jarigen staan! en daar staat jou naam ook bij! (nog steeds) maar daarvoor staat wie de komende 7 dagen jarig zijn, hahaha en dat had ik niet gezien! ah wat zielig al die zieke kindjes Beterschap, hoop dat ze zich snel weer wat beter voelen! Lois klinkt indd behoorlijk ziek! wat sneu zeg, en kan me voorstellen dat je gesloopt bent linda! Sonnie wat een gave foto collage~! Echt leuk gedaan zeg! En ja het gaat echt hard, de kids, maar wij ook, hahaha mijn broertje is vandaag 16 geworden , waren op zijn verjaardag, en er waren ook een boel vrienden en vriendinnen van hem, nou hahah dan voel je je echt oud! tja en wat er verder geschreven is? geen idee! hahah ga wel ff teruglezen, zo of morgen! Doei doei!
Ze drinkt wel gewoon haar flesjes Mamaantje maar door die diarree denk ik dan toch dat ze weinig vocht binnenhoudt zegmaar. Vannacht is ze 5x wakker geweest waarvan 2x voor een diarree luier. Om half 3 weer fles gegeven en vanmorgen begon ze zowaar weer een beetje te lachen naar me. Ze had gisteravond 38.2 en nu is de koorts weer weg. Ze heeft wel steeds steenkoude handjes en voetjes. Jemig Son, dat jij geen zombie bent na al die gebroken nachten ! Heb jij geen wallen onder je ogen van hier tot Almere dan ? Ik moest vannacht ineens aan je denken, dat jij dit dus al maanden hebt zo. Kun je nagaan dat ik snachts met kind op schoot aan jou denk hihi, moet echt niet gekker worden
Hey Senna wat leuk Bill's Bar, daar kwam ik vroeger ook zeer vaak (elke week ) en heb daar m'n man 10 jaar geleden leren kennen. Dus dat is erg leuk, kom je ook hier uit de buurt? Ga even aankleden, en m'n mannetje eruit halen als hij wakker is, en dan een bult boodschappen doen. Daaaaag.
o zielig voor lois en jouw natuurlijk, ja dat breekt je he die nachten. zal ze wel zijn afgevallen zeker nu ze zo ziek is. anders misschien even naar het inloop spreek uur van het cb... ik was er ff niet we hadden geen virus scanner en mijn vriend is als de dood dat er iets mee gebeurd. dus nu is alles weer veilig. heb nog niet alles terug gelezen is weer zoveel, ik weet niet eens waar ik was gebleven haha
mag ik vragen hoe je dat doet boodschappen doen met zo'n kleine. ik vind het lastig want met de kinderwagen kan ik te weinig meenemen en in de winkelwagen zitten gaat nog niet. dus ik vroeg het me af hoe jullie dat doen
en wat een leuke collage sonnie. echt leuk om te zien alle beebs op een rij en ik had ook nog gelezen dat er iemand een zeer oog had, maar kon zo snel niet terug vinden welke beeb dat was. in iedergeval beterschap ermee