Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Omdat ze niet meer spuugt en wel weer vrolijk is denk ik dat ze aan de beterende hand is. Als het slechter gaat vandaag bel ik de HA en dan kan ik het met haar overleggen tijdens het telefonisch spreekuur.

Dhani had ruim een week diarree Son ?

Ik doe altijd maar kleine beetjes boodschappen als ik de kinderwagen mee heb. En als ik veel moet hebben en dus een winkelwagen nodig heb doe ik Loïs in de draagzak. Maar daar is ze de laatste tijd wel wat zwaar voor :confused: dan voel ik het snel in mijn rug.

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Taat hoe is het nu met Gijs ?

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Linn meid kan me echt voorstellen dat je kapot bent... Als ik al lees dat je haar gister 3 keer hebt moeten douchen :confused: ... Ik hoop echt dat arm klein loisje heeeeel erg snel opknapt!
    Gelukkig geeft ze niet meer over en heeft ze geen koorts meer... En dat ze lacht is natuurlijk een goed teken :D

Welkom terug Sam ;)
    Dhani was degene met het pijnlijke oog :(
    Als ik boodschappen doe met Iman zet ik haar met de maxicosi op de kar, dat gaat prima.
    Als ik de kinderwagen mee heb, dan heb ik een hele grote mand eronder, daar ben ik heel blij mee.
    1 keer bij de AH sprak de bedrijfsleider me aan of ik volgende keer een mandje wilde pakken want onderop de kinderwagen mocht niet.
    Ik zeg tegen hem: ik doe hier al zolang mijn boodschappen, wat ik nodig heb past niet in die kleine rot mandjes van jullie, mag ik het niet meer onderop leggen dan ga ik wel ergens anders mijn boodschappen halen... :(

4. sweetangel100

O ja trouwens mooie banner Lin!

5. Niet meer actief

Morguh meiden..

Hoe is het nu met loïs Lin?

NOu weet je Lin op een gegeven moment leef op een soort van automatische piloot hihi..ben ook af en toe niet te genieten hoor..komt steef uit zn werk en ben ik toch partijtje chagie en helemaal als hij overgewerkt heeft en pas om zeven uur thuis komt..is best zwaar met korte nacht en dan de hele dag zorg voor dhani..maar ja hoort er allemaal bij ;)
    Wel grappig dat je aan me dacht vannacht haha :D

Sam ik doe gewoon boodschappen met de wandelwagen..meestal pak ik de grote wagen ipv de buggy..want met de wagen kan ik meer meenemen..en grote boodschappen of zware boodschappen doen we op vrijdagavond, zaterdag of zondag met de auto :D

Owww haha mamaantje dus morgen pas jarig..naja doen we het morgen nog een keertje jou feliciteren :D
    Wat goed van je dat je die spulletjes weg hebt gegeven..super dat je er iemand anders blij mee hebt kunnen maken..Goeie aktie :thumup:

Miekie ook goed bezig om het te schenken aan pieterburen ;)

Senna raar he dat je je dan gelijk oud voelt..heb ik ook altijd als vrienden van mn zusje bij haar zijn hihi..die gesprekken die ze voeren enzo..vind het altijd wel lachen..

Suus en Lin weer leuke banners :thumup:

Dan heb ik hier een keertje goed nieuws..wanttttttt....

DHANI HEEFT DOORGESLAPEN TOT VANMORGEN TIEN OVER HALF ZEVEN! \:D/

we hadden hem gisteravond na zn groentehap in bed gedaan omdat hij al zo moe was..om half 8 werd hij wakker..hebben we heel even met hem beneden gezeten, toen in bad gedaan en een flesje..hij lag er om half 9 in..om half 12 werd hij ff wakker..naja met zn ogen dicht lag hij beetje gek te doen..lag zn slaapzak helemaal gedraaid..dus hem ff goed gelegd en hij sliep verder..
    Heel stom maar steef ging naar zn werk vanmorgen om half 6 en ik dacht shit dhani hebben we niet gehoord..ik naar zn kamer en ff gecheckt of hij nog wel ademde..pfieuww dat deed hij..stom he..maar moest gewoon ff checken :oops:

Maar goed dat hij nu heeft doorgeslapen zegt niks..heeft hj wel is vaker 1 a 2 nachten gedaan maar we houden de moed erin :D ..gisteren heeft hij hele dag nutrilon forte gehad dus vandaag maar weer..

Gaan jullie nog wat doen vandaag?

Ik ga wassen..moet vanmiddag ff naar postkantoor en verder niet zo veel..vanmiddag komt er natte sneeuw he hoorde ik..heb eigenlijk wel beetje zin in wat wits op straat ipv regen en wind hihi..

6. Niet meer actief

owja Sam dhani was het met het zere oog..maar is weer helemaal over gelukkig..je ziet ook niks meer..
    Wat geneest trouwens zoiets snel bij zo'n kleintje..was echt een flinke snee :(

7. Niet meer actief

Dhani ligt trouwens al twintig minuten heel lief te spelen in de box..hij vind het veel leuker in de box sinds ik de bovenste plank eruit heb gehaald..hij ziet nu veel meer..en honden liggen ervoor, nu kan hij hun ook makkelijker aanraken..

8. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    je hebt het vast al verteld, maar wat was er gebeurd

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Gelukkig dat zijn oog weer ok is :) En wat fijn dat ie heeft doorgeslapen YESSSSSSSSSSSS !
    Kan me helemaal voorstellen Son, dat je soms chaggie bent. Ik voel me nu al echt gebroken en ik heb het dan nog niet eens een fractie van jou ! Hier ben je altijd vrolijk dus petje af ! En ja, mijn vriend is altijd lekker vroeg thuis ( half 5 ) en ook nog eens de vrijdagen vrij. EN alle schoolvakanties :) Daar ben ik erg blij mee want als ik me zelf al niet ok voel dan is het best zwaar inderdaad de zorg voor zo'n dreumes.

Lin, stoere actie hoor dat je dat gewoon hebt gezegd bij de supermarkt ! Helemaal goed !

Ow ja Sam, als ik heel veel boodschappen nodig heb doet mijn vriend het hihi. Eigenlijk doet hij veel vaker boodschappen dan ik :oops:

10. sweetangel100

Goed van Dhani zeg!

11. Niet meer actief

we gingen met hem zwemmen en zaten in een kinderlaguna..klein badje met lekker warm water en allemaal verschillende speeldingetjes erin..dhani zat en mn vriend had hem vast bij zn handjes..ineens bedacht dhani dat hij wel ff kon gaan staan..toen gleden zn voetjes weg en viel hij voorover tegen de rand..toen had hij een snee bij zn oog..

12. Niet meer actief

Lin wordt je eczeem al minder?

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Niet echt nee :( Maar het is nu wel zo dat ik weer naar buiten kan zondar dat iedereen me aanstaart :confused: Dus dat is wel fijn. Ik ga vandaag met die vage druppels beginnen, vind het eng hoor want dan kan het ook eerst weer erger worden.

14. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    o sonnie wat zullen jullie geschrokken zijn pff.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Goeiemorgen!

Ben vrijdag weer naar de dokter geweest met Gijs!

Hij mag nu naar de kinderarts toe om verder te worden onderzocht want ook de huisarts is het met mij eens dat dit niet goed is. Gelukkig. We kunnen er pas 19 februari terecht dus we moeten nog even geduld hebben.

Hij heeft nu andere pufjes gehad sterkere met grotere dosis in de hoop dat dit helpt.

Kortom we moeten afwachten. Het gaat met gijs redelijk maar het is wel heel erg op en af hoor!.

16. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @sonnie: fijn dat je er weer bent en wat lief dat je je vriendin zo hebt geholpen. Gaat het al beter met het oog van dhani.

@lindaa ik hoop dat lois snel opknapt wat als ze ziek zijn is het niks hoor

Verder weet ik het niet meer ik zal eens bij gaan lezen pffh

17. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    waar zijn jullie?

18. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    idd waar is iedereen ben al weer een uur aan het wachten ;)

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    de ochtend is alweer bijna om....gaat snel vandaag! wat gaan jullie eten vanavond?

20. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    sam heeft gister voor de 1e keer een boterhammetje gegeten. en dat ging eigenlijk best goed ze heeft een halve op. dus boven verwachting. als de foto's verkleind zijn zal ik ze plaatsen.

Share This Page