goede morgen dames, Zo het was weer een gezellig weekend hier in het zuiden. We zijn al langzaam bezig hier met caranval. Dus we zijn weer lekker op stap geweest zaterdag. Yanouck naar oma en opa. En papa en mama begonnen al om 8 uur en waren pas om half 4 thuis........... goed zat........Maar ja af en toe..... Nou verder gaat hier alles perfect. De twee tandjes zijn nu echt door. En er langs zit al weer een dikke bobbel.... Heb jullie verhalen allemaal nog niet gelezen., Dat zal ik straks ff doen als Yanouck vanmiddag op bed ligt.
Ik weet echt niet wat we moeten eten vanavond, wil weer eens iets nieuws verzinnen dus kom maar op met die ideeen Lekker hoor Tinus weer eens stappen en ff teveel zuipen ehh drinken moet kunnen dan toch
wel ja het is ook niet weekelijks..... Wij eten vanavond bloemkool met aardappels en groente. Lekker hollands. haha
Ik eet eigenlijk bijna nooit hollands. Klinkt wel lekker alleen hoe maak je bloemkool ? Eh ja, koken maar moet er niet iets van saus ofzo overheen ? Ha ha wat erg nu klink ik echt als een domme bakvis
Ik zou het ook niet weten Lin hihi Volgens mij kook je die gewoon in water maar hoelang? Je zou het niet zeggen he dat ik nooit kook hihi
bloemkool kook je ongeveer. 10/15 min. en dan kun je er een groentesaus overheen doen met een beetje nootmuskaat. Heerlijk.... maar niet hollands is ook lekker
sam heeft net weer bijna een halve boterham met leverpastei op. en klein beetje melk. nu ligt ze lekker te slapen. sam slaapt s'morgens bijna nooit maar na de fles van 12.00 uur slaapt ze meestal tot 16.00
Hoi hoi, hier ben ik ook weer ff in m'n pauze Bloemkool idd koken en ik prik er altijd met een vork in om te kijken of het goed is. Net als bij de aardappelen. En ik doe er meestal een gehaktballetje bij, mjammie hihi. Fijn dat het alweer iets beter gaat met Loïs! En super dat Dhani zo goed heeft geslapen vannacht.
Ik had net toch iets raars! Werd in een keer heel misselijk duizelig begon als een gek te zweten suizende oren. Ik maar even een beetje aanmaak limonade gepakt en wat zoet aangemaakt en nu gaat het weer. Nu twijfel ik alleen of ik niet zwanger ben! ik heb namelijk tijdens mijn zwangerschap vaker van die aanvallen gehad de eerste 3 maanden. Ik ben begonnen met een nieuwe pil ik ben 3 weken ongesteld geweest met de overstap van de oude naar de nieuwe pil. Maar met de oude pil strip ben ik tussen door ziek geweest(spugen) en hebben we het gedaan. en bij de overstap zijn we ook zonder bescherming bezig geweest hihi. Maar nu begin ik toch echt hevig te twijfelen ik had het 2 weken terug ook al. Zo van zou ik zwanger zijn want dat had ik toen ook (een paar simpele kwaaltjes) Nu dit weer. Ik ga toch vanavond maar even testen dan weten we het zeker spannend!
Nou ik zou het niet erg vinden maar het zat eigenlijk nog niet in de planning! maar misschien maak ik me voor niets druk hoor! wat ik toch eigenlijk wel een beetje hoop. Want ik wil eerst rust bij gijs voor dat we aan een tweede willen beginnen. Maar de wens is er zeer zeker hoor. komt hij alleen wat sneller in vervulling.
Absoluut als ik vanavond iets weet komt ik online om jullie te vertellen of het groot feest is of niet! hihi