Heb ook nog nooit bloemkool gemaakt 8) Oh wat spannend zeg taatje! Moet eerlijk bekennen dat het bij mij soms wel kriebelt, maar tja beter is het om nog ff te wachten voor ons! Maar ik ben benieuwd! wel meteen laten weten he als je de test hebt gedaan ? hoe laat ga je hem doen 8) Ik zou het helemaal niet erg vinden als ik nu weer zwanger zou zijn, t zou niet in de planning zijn, maar ach! haha. dames die nog moeten werken, werk ze! ik heb nog vakantie t/m donderdag (had teveel snipperuren, aangezien ik in de zomer met verlof was
dan zeg je toch dat je iets voor gijsje moet halen bij de drogist. haha wij willen het ook graag weten ik krijg er de kriebels van
nou taatje ben benieuwd. Oh ik dacht afglopen week dat het vloeien over was. Maar nee dus..... jeetje wat een ellende
Hahahaha we wachten af Lin... Het kan toch niet zijn dat ze opeens iets te doen heeft op haar werk tinus wat rot! Heb je de HA niet eens gebeld?
ja cindy ben ook kapster ja...... Ja lin heb de huisarts wel gebeld maar die zei dat het wel eens vaker voor komt. Als ik gewoon de pil heb geslikt en niet tussendoor de pil ben vergeten is er niks aan de hand. En ik ben de pil niet vergeten. Dus ik wacht nog ff een paar dagen af. En anders bel ik als nog ff op. Maar moet ook nog ongetseld worden dus het komt nu mooii samen.
denk dat ik toch maar even aan de gang ga. sam slaapt nu nog kan ik wel lekker door werken. dus misschien tot straks. doei
Ja nog steeds erge diarree maar het blijft nu net binnen de pamper dus het is alweer iets dikker dan dat bruine water van gisteren
Spannend Taat bloemkool: gewoon koken net als je aardappels en zelf doe ik er idd gehakt bij of schnitzeltje ofzo...in ieder geval met aardappels, dus wat je zelf lekker vindt bij je aardappels en saus kan...kaassaus,jus wat je wil wat ik ook erg lekker vindt is een bloemkool-gehaktdagschotel met kerriesaus is met bloemkool,gehakt en aardappelschijfjes moet je allemaal zelf toevoegen alleen de poeder in het doosje zorgt voor de lekkere dikke kerrie basis...is van even denken is het maggi? die groen/gele verpakking in ieder geval... je hebt ook voor in de oven, maar ik vind die voor gewoon in de pan het lekkerst... een echte aanrader!
Hier ben ik weer, ik moest even boodschappen doen en daarna lunchen met mijn collega's. helaas hadden in dit gat geen apotheek of drogist tenminste ik kon er geen vinden. dus ik zal toch echt moeten wachten tot vanavond en jullie dus ook. Hoe laat weet ik niet maar als ik iets weet horen jullie het. hihi
@suusje ik had idd kriebels hihi Maar nu komt het wel heel dicht bij , ik had sowieso gedacht dat als we zouden beginnen dat er dan een maand of 3, 4 overheen zou gaan voor dat het raak zou zijn. Maar misschien is nu 1x genoeg