achossie arme yanouck..wat een gezeik altijd met dat cb..je weet toch zelf wel wat het beste is Gezellig he zo'n dagindeling Tinus..begint wel beetje eentonig te worden vind ik zelf hihi
Haha dat deedie van mij ook Tinus.. Op het moment dat het gebeurde huilen en toen ik um trooste was alles prima! Ik word ook niet goed van die cb Ook altijd maar vragen of die niet te lang slaapt. Die van mij krijgt om 12 uur zijn laatste voeding en komt pas rond 8 uur a 9 uur. Daar begonnen ze toen ook al over te zeiken. Als mijn jongetje lekker slaapt krijgtie wel iets meer als die wakker word. Hij slaapt al niet overdag dus ja laat hem maar lekker sochtends doorslapen Ook heb ik al een hele preek gehad over dattie tot 6 maanden niets mag hebben dan alleen melk. En pas als hij 6 maanden is (wegens zijn allergie) mag die met behulp van een dieetiste wat anders eten. Ik heb zoiets van uiteindelijk moet ik het allemaal zelf proberen met fruithapjes. Dus of ik dit nou al probeer met 4 a 5 maandjes of pas met 6 het komt op hetzelfde neer. En daarbij komt dat het mijn kleine ukkie is Sonnie die foto's zijn erg leuk! Ik stelde het ook uit vanwege het rotweer! Vandaag toch maar gegaan hihi. En het was zo schattig!! Echt van die anne geddes foto's en de prijzen vallen ook nog wel mee! Ik kan ze de 29ste ophalen ben zo benieuwd! Ons boefjuh vond het allemaal wel prima hahaha Als ik aan de einde van de middag nog niets heb gehoord van de goede woning dan gaat ik ff zelf bellen heb ik afgesproken met me hulpverleenster. Ze zei tegen mij hou je er wel rekening mee dat er ook slecht nieuws uit ken komen?!! Ja natuurlijk daarom wil ik het ook zo snel mogelijk weten want dan heb ik nog maar 1 stap om te gaan en dat is via slachtofferhulp. Dus ik hoop echt dat ze ons iets aanbieden
Oja! Ik heb wel een klein beetje gelogen over zijn leeftijd want hun vinden het prima als die 3 maanden is. Ze zei dan worden de foto's echt leuk en staan we elkaars tijd niet te verspillen Dussss heb gelogen over zijn leeftijd Hahaha maar gelukkig kan ons jongetje al zoveel zoals zijn hoofdje omhoog houden, lachen, babbelen enz. Dus werdie gefotografeerd haha Slechte mams he! Maar we hebben nu van mij en Ivo zulke mooie foto's eentje van dat ik zwanger was (van dat boek) en die zijn echt prachtig geworden dus wil ik als we ons huisje hebben onze fotos aan de buitenkant van de dressoir en dan ons boefjuh in het midden
leuk keejbie die foto'ss..en maar voor twee euro he Ik weet alleen niet wati khem aan zal trekken..haha erg he..zijn kast hangt vol..maar kan gewoon niet kiezen..wil wel iets stoers aan trekken..in ieder geval zn spijkerbroekkie.. zou gewoon aan het eind van de dag bellen hoor..(als je nog niks gehoord heb dan)..zal voor je duimen dat ze met goed nieuws komen..
Wel ja sonnie het went wwl snel en verveeld ook snel. Maar ja moet toch iets te doen hebben of niet soms... haha... Zo straks nog ff de nieuwe kleertjes van Yanouck wassen.
Ja tinus idd we moeten wat te doen hebben he haha Owww keejbie..leugenaar Hier mogen ze trouwens vanaf 4 weken op de foto, stond in het foldertje..
Haha wat een gelukkie Sonnie Ik moest ff liegen maarja komt wel goed! Ik had um zijn rompertje aangetrokken van a star is born die kennen jullie vast wel van Prenetal en ik heb hem zijn kleine schattige tuinbroekie aangedaan. Hij zag er zo schattig uit!
hoi allemaal, hier gaat alles z`n gangetje! t gaat steeds beter met Evi. ze drinkt nu nutrilon pepti en ligt bij ieder slaapje ingebakerd! heb echt een heeel ander/ rustiger kind ervoor terug gekregen.... wist niet dat voeding zo veel kon doen voor mn meissie! Keejbie ik ga voor je duimen meid dat je positief nieuws krijgt vanmiddag! en wat een leuke schattige foto`s weer van al jullie kanjertjes zeg! Evi wordt ook heel vaak gefotografeerd heb ook weer een nieuwe in m album gezet van m poppie! He Sonnie; ff een brutale vraag; wanneer heb jij ontslag genomen? toen je al met verlof was of toen dhani geboren was? Ik wil eigenlijk ook stoppen met werken en zit te denken aan ontslag of nog veel minder te gaan werken (ga nu 24 uur werken) maar moet je dan je verlof terug betalen?? of is t gewoon ontslag en je opzegtermijn en klaar?? ben ik heeel benieuwd naar..... bedankt in elk geval. mijn dagindeling is ook net als die van jullie; s`morgens tutten/ in bad hond uitlaten en s`middags als Evi 4 uur achter elkaar slaapt ff op t forum, naar de stad, koken etc. ik kijk bijna geen tv meer... geen tijd voor! wel naar ATWT natuurlijk maar verder niet. ik heb een speciale fles voor evi besteld van dr brown speciaal tegen krampjes en vacuum zuigen van de fles en opgeven van voeding (wat evi allemaal heeft/ doet) kennen jullie die?? http://www.sweetbabyfeet.nl/catalog/ind ... /2a/page/2 doei doei
hmm ik heb net dus gebeld.. Die vrouw is toevallig al weg Kuch kuch en ze heeft morgen een dagje vrij ik hoor dus niet eerder iets dan maandag. Maar die man versprak zich aan de telefoon want ze bleek er gewoon te zijn. Nu vraag ik me dus af wrom ze me telefoontje niet aanneemt. Zal het dus slecht nieuws voor ons zijn?!
Sonnie, mijn meisje kwam om 6 uur. Had de wekker al op 7 uur gezet, ivm die max.10uur!! Toch proberen om de fles rond kwart over 9/ half 10 te geven, komt straks beter uit met het naar school brengen van mijn zoontje en voor als ik straks weer ga werken. Wat een ge-ouwehoer daar Keejbie, is het zo vervelend om jullie een huissie te geven..pff...stelletje grrr! Net heerlijk gewandeld en nu ineens regent ut weer!!! De kinderwagen staat nog buiten. whaaa
hier schijnt de zon nog lekker. Jeetje keejbie wat een gezeur en gezeik.... Daar wordt je toch niet goed van.
Idd maarja we wachten het dus af na maandag. Als ik tot zolang hier nog blijven aangezien ik vandaag erachter ben gekomen dat me ma (bijna zeker te weten) schulden maakt op mijn naam. En als zij het niet is geweest dan issut me zus. 1 van die 2 zitten me te bedonderen en dat kan natuurlijk niet!! Nou en als ik er vanavond achter kom dat wie van de 2 het ook is.. Dan breekt de pleurus hier los hoor.. Ik laat me niet door me eigen familie beflikkeren Echt die mensen weten niet van ophouden me leven te terroriseren!
@Mad.. ik heb ontslag genomen toen Dhani al geboren was..anderhalve week geleden..ik ging uit van mn opzegtermijn, maar ik mocht van hun eerder weg..mijn verlof loopt tot 8 sept en mn laatste werkdag is 10 sept..heb mazzel dat dat op zondag is..dus hoef ik ook geen vrije dag te nemen. weet niet of je het verlof terug moet betalen..ik had een opzegtermijn van twee maanden..mijn werkgever was zo aardig om mij al per 10 sept uit dienst te laten gaan..anders hadik gewoon nog eventjes moeten werken. Beter dat je meissie het nu goed doet met die voeding..ga zo ff op de website kijken die je aangaf..wie weet is dat ook handig voor Dhani Jeetje Keejbie..weet je die vrouw bij die instantie is gewoon bang voor je WAt een klote streek zeg van je moeder of zus..zoek het goed uit he.. VAnavond komt mn zusje gezellig eten..mn ouders zijn met vakantie en anders zou ze maar helemaal in dr uppie moeten eten..we gaan lekker lasanga eten..jammie heb er nu al trek in.. Vanaf welke leeftijd zit er eigenlijk meer tijd tussen de voedingen? overdag als dhani slaapt komt ie om de vier uur..is ie wakker dan komt hij al na drie uur..'s nachts slaapt hij wel gewoon door en kan dan dus wel lange tijd zonder voeding..
Maaruh keejbie is het voor jullie niet mogelijk om in de vrije sector wat te huren?? weet het niet hoor..maar hoor hier wel eens mensen daarover en volgens hun heb je daar geen wachtlijsten voor..
De mijne heeft het net zoals als Dhani ene keer om de 4 uur als die lekker slaapt en als hij wakker is probeer ik ook om de 4 uur maar daar is hij het heel vaak niet mee eens Idd kl*te streek, Maarja ze zullen beiden gaan ontkennen dus ik ben zeer voorbereid. Ik wacht ook tot ivo thuis komt. Alleen kan ik dit niet aan, want ik kook werkelijk van binnen. Gelukkig was het van de Pabo en ben ik daar vaste klant en weten ze dus me rekeningnummer alles. En zagen ze ook dat ik het niet heb besteld. Dus gelukkig hoef ik niets te betalen het gaat hier wel ff om bijna 200 euro!
Jeetje 200 euro..mazzel dat ze daar dan weten dat jij het niet besteld hebt..maar wie dan he.. Succes strakkies..en probeer rustig te blijven he
Idd dat is niet niets En ben ook blij dat de kosten niet voor mij zijn die staan op me ma der naam Maar hoe dan ook wil ik toch echt wel weten wie me dit flikt Maandag mag toch echt wel goed nieuws komen, want ik ga voor de veiligheid van mij gezinnetje en die kan ik ze hier niet bieden ook met zo'n fijne familie Dus, ik ga hoe dan ook weg
Ik hoop echt dat ze maandag goed nieuws voor je hebben Keejbie, want dit kan idd echt niet zo Ik wil ook professionele foto's van m'n meisje, maar bij ons is dat niet In ieder geval niet dat ik weet.. Hier komt ze de laatste dagen ook om de 4 uur met voeden, maar inderdaad als ze wakker is, is het soms ook na 3 uur. Ik moet maandag weer naar het cb, krijgt ze de volgende prikjes alweer. Keejbie, hoeveel weegt jouw mannetje nu? M'n laatste dag zwangerschapsverlof is 19 september en dan heb ik nog 3 weekjes vakantie, dus begin 9 oktober weer. Zal wel weer wennen zijn. Hoe regelen jullie de opvang? Ik kon het gelukkig regelen met m'n ouders en schoonouders, waar ik heel blij om ben