Oww spannend taatje..hebben we er hier straks misschien wel twee die zwanger zijn..Taat en Daan hihi.. Daan weet je al wat? Wij eten vanavond ciabatta met kip en dan kerry hawaisaus..errug lekker Tinus lekker gefeest dus het weekend..gezellie
oeh sonnie dat klinkt ook wel lkkr! hoe maak je dat? suusje volgens mij indd van maggi? (die is iig groen-geel ) ach wat sneu voor lois, wel fijn dat het beter gaat! Ik zit hier te wachten op de dierenarts, hij wist niet hoe laat het zou worden... (voor mn paard moeten foto's worden gemaakt)
bedankt meiden dat jullie zo met me meeleven! Maar mijn gevoelens zijn zo gemixt op het moment wel leuk niet leuk! ik weet het gewoon niet. Ik denk dat ik vanavond pas weet wat ik er van vind hihi
zo de badkamer is weer schoon, is altijd zo'n rot klus he. nou taat das jammer dat je nog niks weet, had je al wel tegen je mannetje verteld hoe je je voelt?
Ja mijn mannetje kwam op het idee op een test te doen! Hij zei je had pas ook al het gevoel dat je zwanger was nu dit weer jij gaat vanavond gewoon een test halen. Hij wil het ook gewoon weten hihi
o en die arme loisje nog steeds diaree. zijn haar billetjes zeker helemaal rood. sam heeft voor het eerst ook flinke luier uitslag heb al sudocreme bethaden of zoiets babypoeder geprobeerd. maar niks helpt nog. misschien morgen maar ff naar de ha
Owja taat wat ik nog vergat te zeggen..beter dat jullie zijn doorgestuurd met Gijs..duurt nog wel lang zeg half februari pas maar goed hopelijk komen ze er achter wat er met Gijs aan de hand is.. Senna geen idee hoe je het maakt haha..Steef maakt dat altijd..weet wel wat je nodig hebt.. Kipfilet, ciabattabrood, kerry hawaisaus, kip kerriekruiden en kipkruiden voor het vlees, sla, champignons.. Pff dhani wil niet slapen haha..misschien heeft ie gewisseld..is ie nu overdag zo en 's nachts wel slapen haha..
Wij hebben hier een hele week achter de rug met dhani-nachten hihi afgelopen nacht voor het eerst weer doorgeslapen heerlijk! Ik hoop dat dat bij jou ook gaat lukken sonnie. Tja half februari pas het is niet anders ben al blij dat hij eindelijk mag kunnen ze eens echt kijken wat er is. wat dit gejojo is ook niets hoor voor het manneke
Son als ie het omwisselt zou dat wel beter zijn zou er iets in de lucht zitten, Loïs wilde net ook al niet slapen en ze was toch doodmoe. Moest haar echt ff helpen. Gelukkig heeft ze geen rode billen, ik smeer het goed in en zodra ik poep ruik wissel ik de luier om, vannacht ook gedaan. Taat we zitten echt allemaal in spanning hier is dat wat niet vergeten je vanavond te melden hoor De foto in mijn banner is van gisteren, ik vind em erg lief maar je kunt wel aan mijn meissie zien dat ze ziekjes is he ....
Wel fijn als je dan weet wat er met Gijs is. en Lekker dat hij vannacht dan heerlijk door geslapen heeft. helemaal als je de dag erna moet werken pfffff
Die van jou vind ik ook zo leuk Suus met dat bloemeke in Vien dr haar heb je lekker zelf zitten priegelen he
ja..echt leuk om 's avonds even te zitten knutselen aan banners en achtergrondjes Ik stuur al mijn vriendinnetjes ongevraagd achtergrondjes van hun kids of hobbies haha...
ik effe gevraagd wat mijn manneke er van zou vinden als ik idd zwanger blijk dit was zijn antwoord: Als het zo is, dan is het welkom., maar ik wacht liever nog een half jaartje.