Ja Lin maak voor taatje is een nieuwe banner hihi..deze is alweer verouderd haha.. Leuke banner weer Lin en idd je ziet wel dat ze niet helemaal lekker is .. Dhani ligt nu op de grond te spelen..hij is wel moe hoor maar wil niet slapen..heb hem net voor het eerst peer gegeven..was in de aanbieding bij AH dus dacht nou probeer ik is ff..had er liga doorheen gedaan..ing er wel in hoor Owja en idd overdag kan hij beter wakker zijn..vind het niet erg..hij is verder gezellig nu..stom he en toch loopt hij steeds te gapen..ach ja..zo maar ff wandelen..is wel koud aan het worden he..lijkt wel of het steeds kouder wordt nu..las net op internet al dat het weer gaat vriezen..verkeer moet er rekening mee houden Steef is met de motor..hopelijk gebeurd het pas als hij thuis is
Haha jaaa gaat goed Vroeg me eigenlijk iets af he. Over de bevallingen nog. Is 1 van jullie kindje geboren terwijl hij nog in het "zakje" zat?
Hmm nouja dat heet met de helm opgeboren.. Was gewoon nieuwschierig of dat bij een van jullie is gebeurd
aah sonnie handig een mannetje dat lkkr kan koken! Wil ik oooooohk! haha Taatje heb het denk ik gemist, maar wat heeft gijs dan? Je kan indd zien dat lois ziekjes is! zielig... hahah moet ff lachen om luca, ben hem fruithapje aan het geven en het duurde hem te lang, (Was ff berichtje aan het typen) pakt meneer zelf de lepel uit het schaaltje en stopt hem in zijn mond, ik kijk hem aan, hij kijkt mij aan en begint te lachen. hahahaha was heel leuk , echt zo van, ja jij bent bezig doe ik het zelf wel ff.
Gijs is al vanaf eind september ziekjes hij heeft last van zijn luchtwegen (zware ademhaling, benauwd etc) hij is constant verkouden spuugt veel en heeft regelmatig diaree en dit is dus al vanaf eind september op en aan. Nu mag hij eindelijk door naar de kinderarts zodat ze eens kunnen onderzoeken wat het nou eigelijk is.
Aah benauwd, das eng! kan me voorstellen dat hij dan eindelijk eens naar de kinderarts mag! Ja hij is vreselijk eigenwijs, maar dat zijn zn papa en mama ook
Oke hihi ben benieuwd of nog iemand het wel heeft gehad Ik hoor het wel ik ga nu ff boodschappies doen
taatje dat benauwde is eng ja, sam heeft rs virus gehad. wel fijn dat je nu eindelijk naar het zh mag. ben benieuwd wat daar uit komt. voor kindjes die het vaak benauwd hebben is dat kwakkel weer van de afgelopen tijd ook niet erg fijn. sam had er ook steeds last van sinds de rs heeft ze ook puffjes flixotide en ventolin heeft gijsje die ook?
Ja die heeft gijs ook gekregen 2x per dag 2 pufjes! De huisarts dacht in oktober ook dat gijs het RS virus had maar nu twijfelt hij omdat het aanblijft. Ze gaan nu kijken voor bronchitus en astma. Maar ook het spugen en diaree moet worden onderzocht is ook niet goed. Ik heb zelf als baby 2 weken in het ziekenhuis gelegen voor diaree dus ja het is wel belangrijk dat ze er op letten.