Taat, wat spannend! Succes met testen! We horen het wel... Grappig van Luca, zelfredzaamheid! Suus, Lin en Taat, mooie banners weer hoor! Lindaaa, sterkte met Lois, hopelijk knapt ze gauw op! En succes met die druppels, ik hoop voor je dat het gaat werken! Sonnie, wat fijn dat Dhani heeft doorgeslapen! Hopen dat hij dit vasthoudt! En wat leuk, buiten in de loopkar! Ja, t gaat idd vriezen, ze hebben het al over -8! We eten lekker chinees wat we nog over hebben van gister, lekker makkelijk!
Dokter heeft teruggebeld en ik moet per uur 80 cc water met ORS geven en paracetamol. We hebben net de eerste 80 cc erin zitten en ze ligt nu op bed. Als het vannacht heel slecht gaat mag ik weer bellen en anders morgen overdag weer even. Als ze 48 uur achter elkaar spuugt en poept willen ze haar zien. Omdat ze gisteren wel gewoon alles binnenhield moet ik weer die 48 uur tellen vanaf vandaag. En als het echt slecht gaat mag ik natuurlijk eerder bellen of komen. Deze man was wel ok en nam de tijd om alles uit te leggen. Maarja, het komt er toch op neer dat ze hier gewoon doorheen moeten
Eliesja, wel fijn dat Alyssa haar longen en oren ok zijn maar wel sneu dat ze toch wat ziekjes is. Lekker chinees Miek ! Wij filmen wel vaak, moeten jullie echt doen hoor ! Is zo leuk om terug te zien !
Aah toch niet Taat.. Lin, heel veel sterke met Loïs! Dikke knuffel voor jullie! Wij filmen ook best vaak, zo leuk idd om terug te zien, alleen hebben we er pas 1 sinds ze 3 maanden is, dus de 1e 3 maanden missen we op film En leuke banners hebben jullie weer! Lekker Son dat Dhani vannacht zo goed heeft geslapen! Hopelijk doet ie het aankomende nacht weer! Ik ga ff Lotte kijken! Doeii
Nou taat weet je dat ook weer...... Wij doen ook veel filmen maar we maken ook veel foto's. Nou dat doet Johan allemaal. Maar wel leuk. Is mooi om allemaal terug tezien. Ga nog ff tv kijken.
ja inderdaad dan weet je het tenminste en wij ook hihi... o en die lois, ik hoop dat je toch een rustiger nacht hebt.
ik kwam alleen ff kijken of taatje er al was geweest. ben nu weer weg ga sammetje knuffelen en in bedje leggen fijne avond allemaal. misschien tot morgen kuss
Nou Taat, dat was idd ff spannend. Nu ben je er iig wel achter! Fijn trouwens dat jullie met Gijs verder naar de kinderarts kunnen! Lois, gauw beter worden meissie!
Hoi dames, Ik lees al de hele avond mee en het spijt me dat ik nu pas reageer. Ik voel me zo ontzettend klote... Na de zoveelste ruzie gister is mijn man weggegaan... Hij zei dat hij nooit meer terug komt, maar dat heeft ie wel vaker gezegd. Ik maakte me er dus ook niet druk om... Vannacht na zijn werk is hij idd gewoon thuis gekomen, maar vanmiddag toen ik thuiskwam stond hij net op het punt om weg te gaan. Hij deed heel kortaf en ging gewoon weg. Ik heb hem erna nog gesproken bij zijn moeder en ik geloof dat ie echt niet meer terug komt... Hij kijkt me niet aan en doet heel bot... Mijn schoonzusje zegt dat ie moet afkoelen... Maar ja, vandaar dat ik zo stil ben... Taatje, jammer van de test
O jee Lin, das niet zo mooi! Ik zou hem maar lekker even met rust laten. Dan draait hij vast wel weer bij. Kop op he!
Jee linda wat naar zeg, weet ff niet wat ik erop moet zeggen, hoop dat het allemaal goed komt. Jammer Taatje. Ach arme lois, hopen dat ze dit allemaal binnen houd en de nacht goed verloopt. Allemaal lekker gegeten? Hier wel hoor, alleen was het geen chiliconcarne uit de vries maar het was spagettisaus.. maar het is allemaal op dus het heeft gesmaakt!
Thanks... Ik wil ook niet hier klagen snappen jullie... Maar het doet echt pijn... Hopelijk moet ie idd nog afkoelen en komt het dan wel goed.