Hey Lin klagen, zeuren, schelden enz. het mag hier allemaal he?! Als er wat is zijn we er voor elkaar of het nou leuke dingen of minder leuke dingen zijn. Het geeft vaak al wat verlichting als je je gevoelens kunt uiten. Maar ik hoop idd dat het gauw weer goed komt! Ik snap best dat dat zeer doet.. Sterkte meid!
Tuurlijk mag je hier je verhaal vertellen. En of het nu leuk of minder leuk is dat maakt niet uit. Daar zijn we voor. Maar hopelijk eindigt het wel goed.Sterkte meid.
we hadden van alyssa al haar speelgoed op 1 hoop gelegd en ze was echt verbaasd! hier een foto ervan>>
Hey mama's, Ik ga mn kereltje op bedje doen. Fijne avond allemaal. Vanavond ANTM he?! Weltrusten vast en wrs tot morgen. Lin, ook een dikke knuffel van mij!
'tot morgen miekie...... Ik ga yanouck nog ff de fles geven. Misschien nog tot straks en anders tot morgen. Morgen moeten we om 11 uur naar het cb. Ben erg benieuwd hoeveel ze is gegroeid?!
ook een fijne avond tinus.. Ik hoef met Alyssa pas met 11 maanden weer naar cb en ik hoor van jullie dat jullie nog steeds naar het cb gaan, hoe kan dat dan?
ik merk aan alyssa haar kleding dat ze wel erg hard groeit, ze gaat bijna al naar maatje 74, haar truitjes maat 68 beginnen t-shirtjes te worden!
och linda, das indd k#t zeg. Hopelijk draait hij bij! Ziet er indd naar uit dat hij het gehad heeft, gewoon ff met rust laten indd! Wel moeilijk zeg pfff. WAt leuk dat eliesja zo hard groeit! Hahahah of ja, dat kost ook weer geld he Ik vindt dat nooit zo erg, hou wel van shoppen! heb vorige week ook weer wat kleertjes gehaald, en een boel naar zolder gebracht! Hij heeft nu 74, maar koop alles is mt 80! Hopelijk gaat het met lois alleen maar beter! dit is toch echt niets zo he! Ze heeft het wel goed te pakken zeg! aaah taatje niet zwanger? teleurgesteld of niet? sonny, klinkt indd leuk! ik moet nu ook echt maar eens een loopstoeltje kopen! Maar waar koop je die dingen? (en dan geen 1 van 80 euro ) Op MP stondt niet veel soeps!
Leuke foto Eliesja ! Alyssa groeit ook hard he ! Hier zijn ook de truitjes 68 bijna te klein. Lin je klaagt niet ! Alles mag hier toch gedeponeerd worden daar zijn we voor ! Veel sterkte en het komt vast weer goed Suc6 morgen bij het CB Tinus, ben weer benieuwd naar de cijfers. Fijne avond Miek ! Loïsje slaapt nu weer, fles van 210/7 en ORS met water zitten erin en blijven er hopelijk in [-o<
Ik hoop het ook lindaaa voor jullie. Wij zijn eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de cijfers. Maar nog ff geduld.......
heeey ja miekie coool vanavond dat gekibbel van die modellen... ik zit er weer klaar voor eliesja ...leuke foto, dr koppie erbij haha echt heel leuk! uhmmm ff denken... ja Sonnie, in buiten zitten er meerdere... d-reizen op het globeplein, daar boek ik altijd. leuke vriendelijke meiden. is naast de etos. en meer richting de abn amro zit er ook eentje... volgens mij thomas cook, maar weet niet zeker en dan zit er ook nog eentje vlakbij het kruidvat. dus 3 reisbureau's lin2: klote zeg! laat maar gaan, die komt heus wel terug hoor. niet kruipen of slijmen om het goed te krijgen. Gewoon koppie hoog houden anders is het einde zoek. En klagen mag altijd..want weet je: stiekem zijn we ook allemaal best heel nieuwsgierig + als wij steun nodig hebben luchten we ook ons hart hier Taatje: Jammer! maar denk dat het niet heel lang duurt bij jullie hihi...want jouw kriebels zullen vast meer en meer worden Loisje: slaap lekker en beterschap Lin: hoop dat je een fijne nacht zult hebben Tinus: suc6 morgen bij het CB..ben benieuwd! Senna: is leuk hoor zo'n stoeltje..dus hup naar de prenatal hihi. Son en ik hebben de chicco ufo...van de prenatal dus, maar als je dat als zoekopdracht doet op MP vind je hem ook voor minder...deze was 49.95 en afgeprijsd van 69.95
Thanx Suus gaan we daar ff naartoe Ja Senna aanrader hoor zo'n loopstoeltje..ze waren vorige week in de aanbieding bij ik dacht babysuperstore of de babydump..maar idd MP heeft ze ook.. Hoop dat Loïs alles binnenhoudt Lin..duimduim.. Jee Taatje dus negatief..en ben je opgelucht of juist niet? Miekie en Cindy tot morgen maar weer Lin je bent geen zeur hoor..je mag hier lekker komen klagen..maar klote zeg zo..gebeurd wel vaak toch? kun je er neit is met hem over praten..hmm heb je natuurlijk al meerdere malen gedaan.. Sterkte meis KNUFF ennnn verder niks geloof ik he.. Dhani ligt lekker te slapen..alweer een uurtje..we wachten het weer af.. Yeahh vanavond ANTM..zelfs steef kijkt er nu naar haha.. Net onze hondenmand verkocht via MP..dus die zijn we ook weer kwijt.. Ga ff bakkie inschenken..