Is idd misschien ook wel beter voor je lichaam om nog ff te wachten Taatje.. WE hebben hier trouwens besloten om geen vakantie te boeken..plannen zijn ietswat gewijzigd hihi.. We willen heel graag de badkamer vernieuwen..dit is nog van de vorige bewoners en bevalt ons totaal niet..we willen heel graag een bad..dus we gaan de hele badkamer slopen en helemaal vernieuwen naar onze smaak..kost ook een hoop centjes..we willen wel hoor op vakantie van de zomer, maar kijken gewoon op dat moment wel..je hebt veel last minute dingen..en als het van de zomer niet lukt maakt het nog niet zoveel uit want we gaan zowiezo in oktober nog met het vliegtuig weg.. Dusss weten jullie dat ook weer
Meiden allemaal bedankt voor de felicitaties... Ik vier het vandaag niet, maar zaterdag pas... makkelijker. Valentino heeft nu 3 tandjes..maar er zitten er een paar boven aan te komen. Dus lekkere poepbroeken... Ach arme lois... dat arme kind loopt helemaal leeg... @ Sonnie.. nou gaat de goede kant op toch...
dhani heeft vier tandjes nu..de twee die maandag doorkomen zie je al heel goed en die andere twee begin je nu al beter te zien..zo'n schattig gezicht tinus hoeveel heeft yannouck er nu dan al?
Zaterdag is idd makkelijker mamaantje..en wat heb je van je kleine man gekregen? En hier gaat het zeker de goede kant op..
Nieuwe badkamer is ook leuk sonnie! Wij gaan naar belgie van de zomer we willen niet te ver rijden met Gijs! Gewoon lekker een weekje in een huisje. Zwembadje erbij strand etc heerlijk!
België is ook leuk Taatje..gezelllig toch..ff lekker eruit Dhani heeft het weer aardig gedaan Taatje..hij werd twee keer wakker..naja hij was nog flink in slaaptoestand..aai over zn koppie en een kusje werktte goed..hij werdd pas echt wakker om zeven uur..flesje gegeven en toen nog een uurtje geslapen..
nog ff vlug... Yanouck heeft nu 4 tandjes maar volgens mij komt nummer 5 er ook al aan. Zo dan ga ik mijn schoenen aan doen en dan zullen we eens gaan.
Succes tinus laat snel de cijfertjes weten zijn erg nieuwsgierig. Ik moet namelijk nog wachten tot 16 februari voor de 7,5 maanden checkup hihi
Ohjee arme Loïs Wat zei de huisarts Lin? Moet je langskomen? Mamaantje gefeliciteerd met je verjaardag! Succes zo Tinus bij het CB, ben ook benieuwd! En goed zo Dhani! Lin2 hoe gaat het met je nu?
Goeiesmorgens dames Ons manneke draait zich om in zijn bedje en wil graag op zijn buikje slapen. Ik vind het doodeng maar kan hem wel continu terug draaien maar snachts kan ik dat natuurlijk niet in de gaten houden. Hebben jullie een ideetje?!
Slaapt hij in een slaapzakje? Wij stoppen het slaapzakje heel goed in aan het bedeinde. Gijs kan zich niet omdraaien tot nu toe misschien een idee! als je dit al deed dan weet ik het ook niet hihi
Ja bij Valentino doen we ook het slaapzakje aan het voeteneind goed instoppen. En een duk lakentje en dekentje eroverheen en strak instoppen. Hij blijft nu echt wel liggen...
Nee.. ik vier het niet vandaag en mijn mannetje ging al om half 6 de deur uit... dus zijn kado krijg ik vanavond pas.. Nog een hele dag in spanning..hihihihih...