Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Oh wat flauw hij had je het toch ook om 12 uur kunnen geven. OH nog even in spanning zitten of weet je het al.

Ik weet meestal al wat ik krijg voor mijn verjaardag hihi

2. Niet meer actief

zo yanouck is flink gegroeid. vorige keer woog ze 8200 gram en nu maar liefst 9000 GRAM. Ze is dus 800 gram aangekomen. Maar ze waren wel tevreden. In de lengte was ze ook flink gegroeid. Ze is nu 71 centimeter.

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    zo dat gaat snel met yanouck! fijn dat ze tevreden waren. ze is nu toch 7,5 maand?

Ik geloof niet dat gijs dat gaat halen hij was met 6 maanden 7265 gram en 66cm.

4. Niet meer actief

Ja ze waren wel tevreden.....

5. Niet meer actief

Mooie cijfertjes weer Tinus ;)

Dhani slaapt bijna altijd op zn buik..echte buikslaper hihi..hij slaapt ook in slaapzak en daarover heen dun dekentje..

Gingen net boodschappen doen..komen we supermarkt uit sneeuwt het :D ..niet super hard ofzo..dus dhani zn eerste sneeuwbuitje meegemaakt :)

6. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    SNEEUW? hier geen sneeuw te zien hoor helemaal niets!

7. Niet meer actief

ja t was echt sneeuw..heeft nog geen tien minuutjes geduurd hoor..

8. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs moet nog even wachten op zijn eerst sneeuw denk ik hihi

9. Niet meer actief

zo net broodje gegeten..nu dhani nog beetje melk geven en dan kijken of hij wil slapen..kan ik ff door het huis sjeesen met de stofzuiger :D

10. Niet meer actief

zou wel leuk zijn als de sneeuw nu beetje doorzet toch :D

11. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Nou dan morgen ofzo als ik vrij ben hihi!
    of vrijdag als ik weekend heb

12. Niet meer actief

ja das waar..is wel lekker als je dan vrij bent..is niks om met dat weer erdoor heen te moeten..

Ik moet echt wat in het huis doen..maar heb echt geen zin :(

13. Niet meer actief

Lin hoe gaat het met Loïs? heb je de HA alweer gesproken?

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ken het gevoel, maar zal morgen toch echt wat moeten doen. Was vouwen en strijken stofzuigen etc etc. dat is het fijne van 2 dagen thuis zijn dan wordt verwacht dat jij dat wel even doet.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin ben ook wel benieuwd hoe het lois gaat hoop echt dat het goed gaat. Dikke knuff van gijs en mij

Lin2 ik heb je een pbtje gestuurd ik hoop echt dat alles goed gaat met jou en dat het allemaal snel is opgelost.

16. Niet meer actief

hier gelukkig ook nog geen sneeuw.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja wij hebben ook een slaapzakje. Heb allerlei manieren geprobeerd maar hoe goed ik hem ook instop het heeft gewoon geen zin meneer trekt alles van zich af en kan zichzelf met slaapzak en al omdraaien :(

18. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Vervelend he in het zuiden wonen hihi

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Keejbie dan heb je een erg sterk mannetje hihi. dat helpt je natuurlijk niets maar ik heb helaas geen oplossing.

het kan toch op deze leeftijd geen kwaad om op z'n buik te slapen. Volgens mij vanaf het moment dat ze hun eigen hoofdje goed kunnen optillen maakt hetniet meer uit.

Maar ik kan me voorstellen dat je het niets vind hoor.

20. Niet meer actief

Nou heb wel overal gelzen zodra de kindjes zelf op hun buik draaien om te gaan slapen mag je de slaapzakjes NIET meer vast maken. Want dan kunnen ze zich zelf vast draaien.
    Yanouck ligt ook sinds een paar dagen af en toe op haar buik te slapen. Dus stop ik haar gewoon onder en kijk af en toe hoe ze ligt. En ligt ze ver boven de dekens leg ik haar gewoon weer een beetje naar beneden.

Nou taatje helemaal niet erg liever geen sneeuw

Share This Page