Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @tinus dat bedoelde ik er ook mee ;)

Ik hou ook totaal niet van sneeuw.

2. Niet meer actief

oh ja sorry nog niet gelezen.... slome trut he haha

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Nou dan zal ik gijs maar niet meer vastleggen met zijn slaapzakje. Wist ik niet :oops: toch wel handig z'on site je leert er nog dingen :D

4. Niet meer actief

Hey keejb wanneer ga je weer naar school? Toch je zou toch weer naar school gaan?

Geven jullie me is een schop onder mn kont..misschien dat ik dan op de eerste verdieping kom om de was te doen haha

5. Niet meer actief

ja ik deed dat ook nog. Tot dat ik dat tegen mijn moeder zei. En die zei tegen mij dat het niet verstandig was. Dus ze ligt weer los in bedje nu.

Gister kreeg ik tehoren dat een jongen bij mij in de straat teelbalkanker heeft 24 jaar. En is 3,5 jaar geleden zijn vader verloren aan kanker. Vind het zielig. Maar ja.... hopelijk valt het mee. Ken hem enorm goed. We waren overburen, zaten bij elkaar in de klas. En speelden vroeger samen. Gingen op stap in dezelfde discotheek.

6. Niet meer actief

kom op sonnie de was roept...... wanneer kom je me opruimen, en ik hoor het zelfs in het zuiden,

7. Niet meer actief

heb trouwens een bikini probleem :(
    Mn kont is te klein voor maat 38 en te dik voor maat 36..en er zit geen maat tussenin..vind het lelijk om met zo'n strak broekie te lopen en vind het ook geen pan om met een te grote zwembroek te lopen..grrr.hoezo lastig :rolleyes:

8. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje Tinus dat is echt verschrikkelijk voor die jongen! ik hoop dat het idd mee valt.

Sonnie (sc)hop (sc)hop (sc)hop (sc)hop er wacht was op je hihi

9. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Maat 38 en maat 36 en dat is een probleem? hihi

Ik heb nog steeds maat 42-44 dat is pas een probleem haha

10. Niet meer actief

Dat is jong zeg Tinus..hopelijk komt het goed..getver wat hoor je dat de laatste tijd toch veel dat jonge mensen ziek worden..
    mn oma heeft reuma en moest laatst bloed laten prikken..zat er een meisje van 27 en die had ook reuma..maar zo erg dat ze niet meer kon lopen..sommige dingen waren al vergroeid..ben je 27..pff

11. Niet meer actief

haha nou Taatje..die maten zijn geen probleem..probleem is dat beide maten niet passen en er geen tussenmaat is..
    Mij hoor je niet klagen verder over de maten ;)

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Het is idd allemaal zo jong pff zie je maar weer hoe gelukkig je moet zijn dat je gezond bent!

13. Niet meer actief

Nou echt wel..

Oke de schoppen hebben geholpen van jullie..ik ga NU naar boven :( het moet nou eenmaal...
    Tot strakkies :D

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    tot straks

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Hoop wel dat alles goed is met lin en lois! begin me toch een beetje zorgen te maken :cry:

16. Niet meer actief

JA je bent niet de enige taatje. Maar hopen dat alles mee valt van Loïs.

17. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    zo ik ben weer bij. ik lees net dat het met lois alleen maar slechter gaat. ik vrees als ik het zo hoor dat ze misschien wel naar het ziekenhuis zijn.

en hebben jullie sinds gisteravond nog iets van andere linda gehoord?

en tinus das fijn dat ze zo goed groeit, mag je eindelijk de maxicosi aan de wilgen hangen hihi

18. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    o'ja en mamaatje natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ben ook benieuwd hoe het met Lin en Loïs is...

Ik ga zo naar m'n vriendin!

Doeii!

Succes met opruimen Son ;)

20. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Goedemiddag meiden!

Ik meld me ook weer ff ;)

Hopelijk gaat indd alles goed met lois! Dit is indd echt niet normaal dat ze zo leeg loopt! Sterkte ermee ! Hopelijk is er niets ernstigs ofzo aan de hand.

Tinus, mooie cijfers van je kleintje! Groeit goed!
    Wij mogen overmorgen, moest eig 8 jan ofzoiets, maar toen was ik zelf niet lekker.. dus nu de 25e!

Mamaaantje nu mag ik je vast feliciteren ;) Gefeliciteerd!

Verder weet ik niet meer wat jullie geschreven hebben dusss..

Share This Page