hmmm ze is gearriveerd alleen wilt ivo dat ik wacht tothij terug is van autorijden mijn mannetje woog dinsdag 3810 en is nu 55 cm en zijn hoofdomtrek is 38.1 en cyenna?
Miranda..dit is de link van de fotograaf die hier bij AH komt..de planning staat er ook op waar ze wanneer zijn.. Alleen staat niet alles erop volgens mij..want dat ze in Almere zijn staat er niet bij..maar ze zijn er toch echt Heb ook een brief van ze gehad dat ze deze week fotograveren..als ik deze brief meeneem krijg ik nog extra kortingen dit is de link: http://www.bellphoto.be/
Ok, dank je! Misschien krijg ik ook wel zo'n brief als ze in de buurt zijn. Ik wacht het nog wel ff af. In de lijst staat het iig nog niet.
hehe dat wel en het blijft zolang me kleine babytje Hehe ik geniet er echt helemaal van! Lekker dansen met het jongetje, babbelen met het jongetje Oja, heb gisteren nog niet erover gebabbeld. Had er ff echt geen zin aan! Dus als goed is gaan we het vandaag is ff vragen wie me dat flikt Maar vind het rot weet je, want ja kwil natuurlijk geen ruzie en alles daar zit ik nu echt niet op te wachten. Kijk stel je voor dat me zus het heb gedaan ik wil niet me contact met haar verliezen. En ik ken der, ik weet hoe ze is. Daar heb ik allemaal ff geen behoefte aan nu. Onze eerste punt is gewoon onszelf. We zijn nu druk met onze eigen toekomst en moet dat gezeik er niet bij hebben! Alleen is het er wel...En het juiste moment om het te vragen is er toch nooit! Je kunt gewoon werkelijk niet geloven dat je eigen familie je dit aandoet....
Ja is een vervelende situatie zo..kan me wel voorstellen dat je het contact met je zus niet kwijt wil..maar mocht zij dit gedaan hebben dan is dat toch geen goed gedrag..
Nee idd! het mooiste zal gewoon zijn als we naar Arnhem kunnen verhuizen. Lekker simpel, weg van hier. Voor me familie hoef ik hier niet meer te blijven die redden zichzelf allemaal wel. En ja, zo'n fijne familie issut toch niet! Boefjuh ligt nu lekker te slapen heeft mams ff tijd voor derzelf. Maar weet niet eens wat ik moet doen in de tijd die ik voor mezelf heb
Dhani is nu wakker..ligt in zn box op zn speen te sabbelen.. Heb hem ff stoer aangekleed voor vanmiddag..gaat ie op de foto..yeah ben benieuwd..heb hem spijkerbroekkie aangedaan met een felgekleurd groen poloshirt..
haha tofff Sonnie! Word vast heel leuk! Ik vond het in ieder geval een leuke ervaring. Wel schattig om prachtige foto's te hebben van je kleine jongetje Ik heb nu nog een paar vraagjes Hoevaak laten jullie de kleintjes nog tussendoor boeren?! Ons jongetje krijgt 120 cc en ik laat hem dan 2 keer boeren. Als ik hem alleen dan al laat boeren begintie al te huilen! Maar hij laat wel veel scheetjes dus het lijkt me dat er veel valse lucht in zijn darmpjes zit. En voor de mama's met jongetjes: Trekken jullie jongetjes ook zo naar jullie toe?! (weet wel dat erg vaak jongetjes mama's kindjes zijn) ik merk het bij ons jongetje ook. Tuurlijk kan ivo hem ook ff pakken enz, maar heel vaak blijft ons jongetje maar doorhuilen tot dat ik bij hem ben wezen kijken. Over meisjes word meestal gezegd dat ze papa'skindjes zijn hoe staat het ervoor met jullie kleine meisjes?! Zijn alle baby's in het begin helemaal weg van mams?!
Wat is het hier rustig zeg vandaag Net lekker gewandeld met dhani en de honden..was wel ff lekker..als het goed is komt zo mn ventje thuis en dan op naar de fotograaf hihi.. Dan even je vraagjes keejbie -boeren doe ik na elk flesje..leg hem dan op mn schouder en dan merk ik vaak aan hem of het genoeg is of niet..soms begint ie te huilen als je hem neerlegt en ja dan moet ie vaak nog een x boeren..het komt ook wel eens voor dat hij helemaal niet boert na zn flesje -Dhani is ook wel beetje mama's kindje volgens mij..maar goed kan nog veranderen he hij is nog jong..niet dat dat hoeft van mij Als hij echt flink huilt dan kan alleen ik hem troosten..maar voor de rest hangt ie ook wel aan zn papa hoor..maar ja mij ziet hij natuurlijk constant overdag.. -heb ook wel gehoord dat jongetjes meer naar hun moeder toe trekken.. als ik het ff bekijk in mijn familie klopt het wel hoor..ik en mn zusje zijn absoluut papa kindjes en mijn broertje trekt absoluut meer naar mn moeder toe.. nou ga naar de fotograaf..
Ja ik ben ook echt papa's kindje Ja alleen wij zijn eigenlijk online geweest Dus dames waar hangen jullie uit?! Mijn jongetje is de hele dag alweer zeurderig. Hij heeft gelukkig vanochtend nog wel ff ingedut maar volgens mij is ons jongetje met zijn volgende sprongetje weer bezig Hoe doen jullie het trouwens met als de kleine huilt?! Laten jullie ze rustig een kwartier doorhuilen of ga je er meteen heen?!
Ik ga meestal wel ff kijken als ze huilt. Maar eerlijk gezegd doet ze dat eigenlijk bijna nooit (heb zo'n zoete baby hihi), behalve als ze honger heeft en d'r speen eruit is gevallen (en dan maakt ze meer schreeuwtjes, dan echt huilen) Volgens mij vindt Cyenna ons allebei even lief Als m'n mannetje tv kijkt en zij ligt bij hem en hij lacht, dan gaat ze ook gelijk mee lachen, zo lieff. Maar ja op het moment lacht ze eigenlijk naar iedereen, dus dat zegt ook niets Ik laat ze ook 2 keer boeren. Als ze de helft van het flesje op heeft en dan als ze alles op heeft (of niet meer hoeft). Soms 3x, want dan drinkt ze niet goed en meestal zit er dan een boertje dwars. Ben echt heel benieuwd hoe de foto's van jullie mannetjes geworden zijn! Wel laten zien hoor hier Wanneer krijg jullie ze?
Zo, ik ben ook weer boven water! Moesten gister de computer even wegbrengen en konden hem net weer ophalen, vandaar! Heb heeeerlijk geshopt vandaag! Ben nu wel moe hoor. Heb laarzen, jurkje en legging (voor onder rokje in winter) en een tas gekocht. Sokken voor de man, haha en he4el veel mooie kleertjes van de H&M voor Tijn! Dus weer helemaal geslaagd. Suus wat heb jij allemaal gedaan/gekocht? Wat n gedonder Keejbie zeg!! Ik duim voor goed nieuws maandag!!! O ja, we hebben gister een nieuw bed gekocht!! 8) Een hele mooie boxspring van bruin rib 180 (!!) x 200cm. Lekker ruim!! Ben er helemaal blij mee. t was een showmodel en moest eigenlijk de deur uit, dus hebben we hem voor de helft van de prijs, incl. 2 matrassen, een topmatras, een molton, een hoeslaken, 2 kussens en 2 nachtkastjes!! Donderdag komen ze hem brengen, blij, blij, blij!! Spreek jullie laters!!
Lekker geshopt dus Mieke Nou dhani had niet zo heel veel zin om op de foto te gaan Hele middag is hij lief..leuk lachen enzo..Om kwart over vier vanmiddag dacht ik nog ff flesje geven en dan kunnen we gaan..nou hij zette het me toch op een krijzen niet normaal..hij wilde absoluut niet eten..ik beetje met hem gelopen..viel hij gewoon in slaap doet ie anders nooit en het was echt tijd voor zn flesje..heb ik hem in zn box gelegd en hij sliep gewoon verder Mn ventje komt thuis en zegt zooo zijn jullie klaar kunnen we gaan..uhhh nou daan ligt te slapen..en uit ervaring weten we dat als hij nog niet gegeten heeft en we hem wakker maken dat hij niet echt vrolijk is en ja een huilende baby op de foto schiet niet op he..inmiddels was het kwart over vijf..toen werd meneer makker haha..hij heeft maar half uurtje geslapen..toen wilde hij wel eten..maar ja was nu al tien over half 6 en fotograaf was er maar tot zes uur..dus hebben we maar besloten om niet te gaan.. vond het wel jammer hoor..hij zag er zo stoer uit.. Vanavond had hij het trouwens weer..normaal krijgt hij na zn badje zn flesje en dan naar bed..nou vanavond weer krijzen..en wilde niet eten..is hij bij mij op schoot in slaap gevallen..drie kwartier geslapen..hij werd wakker en 140 cc gedronken..zonder een kick te geven ligt hij nu lekker te slapen.. nou ja zeg..gekke dhani..heeft er echt alles voor over om niet op de foto te hoeven haha Sorryyyyy weer beetje lang verhaal geworden Heb het wel gehad voor vandaag..we gaan ffies de hondjes uit laten en dan lekker naar bed toe.. Meiden welterusten
Goede morgen dames...... Zo dit is beter weer. Zonnetje en dan weer een wolkje. Heb echt weer lekker gewandeld met Yanouck. Gelukkig heeft Yanouck helemaal geen last gehad van de prikjes. Zeg hebben jullie ook zoveel last van haar uitval. Het is zo erg dat ik er af en toe gewoon bang van wordt. Zo ik ga straks ff lekker weg. En kijk vanavond nog wel ff weer. Groetjes allemaal en een fijne dag.
Haha dat is fijn he Miekie! Ik ga zodadelijk ff naar de stad met ons jongetje en zowiezo ga ik van de week ook ff inkopen doen hehe. Sonnie, misschien gek maar zit Dhani niet toevallig in zijn volgende sprongetje?! Heb je daar al aangedacht? Gelukkig Tinus dat ze er geen last van heeft. Mijn jongetje heb ook geen last gelukkig Hier het grote nieuws Heb gisteren met me ma gepraat en zij heeft het niet gedaan. Daarna heb ik me zus laten komen en zij heeft het ook niet gedaan Wat blijkt nu waarschijnlijk me zus is 9 maanden geleden ongeveer verhuist heeft ze woningruil gedaan met een vrouwtje. Nu kreeg mijn zus van de week ook een rekening dat er bij een ander iets besteld was ook op haar adres afgeleverd enz. Nu gaan we dus dinsdag aangifte doen van fraude. Mens spoort niet!!
Hoi Tinus, Ik heb idd ook af en toe het idee dat als het zo door gaat ik straks kaal door het leven ga! Begin nu wel een beetje gespannen te raken want ik moet Maandag weer gaan werken en dat betekent dus mijn kleine meisje achterlaten bij de oppas voor de hele dag slik. Veel liefs Vera
hallo allemaal!!! Kben vrolijk heb vannacht lekker kunnen doorslapen want mijn mannetje doet luca in het weekend s'nachts Nog steeds slaapt hij niet door, haha nouja zal vanzelf wel komen he. Vanaf negen uur bezig geweest met schoonmaken, heb het hele huis ff gedaan, wasje, wasje vouwen, overal dweilen, badkamer, keuken, woonkamer etc etc.. heb het nu ook wel gehad Bij de h&m heb je echt leuke kleertjes he! wat heb je allemaal gekocht miekie? Luca heeft echt veel van de h&m, vooral dat disney spul is leuk. Laats was bij de villa happ 70 % korting op alles, ook ff flink inkopen gedaan Voor de moeders die straks weer gaan werken, waar gaat jullie kindje dan heen? Ik had een gastouder, maar de laatste keer dat ik daar kwam had ik een heel naar gevoel erbij, echt zo van, hier komt hij niet heen. Dus nu heb ik niets, kinderopvang is voor mij geen optie want werk onregelmatig, heb elke maand een ander rooster. Luca trekt trouwens ook meer naar mij toe dan naar mijn vriend. (stiekem is dat wel een beetje leu ) Ik wil binnenkort ook eens leuke foto's gaan maken, ga naar een oud klasgenootje van mij (kheb de fotovakschool gedaan) en zij heeft een studio aan huis. Heb al twee grote fotolijsten opgehaald bij de trendhopper