aah mooie banner sonnie!~ hier is de laptop ook al een keer op de grond gevallen, (gelukkig nog wel heel) heb btw een kinder toetsenbord met dvd's besteld, is vanaf 1 tot 5. kan ie daar straks op rammen. ff wat anders, welke maat schoenen hebben jullie kindjes ? en hoeveel cm zijn de voetjes dan ?
schoenmaat geen idee hij draagt nog geen schoenen! maar leren slofjes Valentijnsdag doen wij niets aan
aan valentijnsdag doen we ook niks. Denk dat ik zo nog ff ga lopen. yanouck is ook alweer klaar wakker.
nou zn voeten zijn 11 cm ongeveer! maar welke maat zou daar nou bij horen? Ik weet wel dat maat 17 te klein is! (had ie nikes van)
hmm geen idee welke maat je dan moet hebben..misschien maat 18/19..ik zou niet eens weten hoeveel cm dhani zn voetjes zijn
Cyenna heeft maat 17 nu. Ik ga ook zo ff een rondje wandelen. Eerst zo even fruithapje geven. Net voorgelezen, vindt ze helemaal geweldig
leuk voorlezen..maar pakken Gijs en Cyenna de blaadjes niet? Dhani rost al die blaadjes eruit..hij is echt veel te druk als ik hem wil voorlezen
ja hier ook, hahaa heb al een hele scheur en een pagina zitten Ga zo ook ff fruithapje geven en wandelen! maar het is koud!