Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha nee, ze houdt het boek netjes beet zonder blaadjes te scheuren hihi.
    Ze zit altijd heel rustig naar al die plaatjes te kijken.
    Dikkie Dik is favoriet :)

Net hadden we weer wat nieuws. Keukenrol scheuren. Lol dat ze had haha, net als toen op dat filmpje met die katten, zo heerlijk lachen.
    Heb het weer gefilmd hihi.

2. MirandaT

Mmm hopelijk gaat ze nu trouwens niet de boekjes ook voor keukenpapier aanzien :)

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Het is heel koud vandaag brrr vanmorgen twee keer mogen krabben.

Dacht slim te zijn door eerst de auto te krabben en dan een half uur later gijs in te laden hoefde hij de kou tenminste niet in. Was het weer opnieuw gaan bevriezen

4. Niet meer actief

haha wel goedkoop speelgoed miran ;)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuke banner son!

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

We zijn bij de huisarts geweest en ik moet nu alles opschrijven dat er in en er uit gaat.
    Haar ogen waren wel al wat ingevallen maar ze was nog niet uitgedroogd. De diarree is veel te heftig dus als het zo doorgaat moet ze naar de kinderarts. Het is een heftig buikgriep virus dat ze heeft, zei hij.
    Ze heeft vandaag in totaal pas 120 cc op. De 150 cc van half 3 kwam er direct weer helemaal uit :(

Ze is echt zo ziek nu. Ik denk dat ik vanavond gewoon weer ga. Heb nu zelf ook diarree en ben steeds misselijk. Ik vind het zo eng. Wat nou als ik vannacht in slaap val en er is iets echt mis met haar ?

7. MirandaT

Jeetje Lin :(
    Ik zou ook gewoon teruggaan hoor vanavond.

En heb jij het ook nog eens gekregen :(

Sterkte en dikke knuff!

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin heel veel sterkte dikke knuf van ons!

En vanavond gewoon gaan hoor!

9. Niet meer actief

he Lin heel erg veel sterkte en ik zou ook gewoon terug gaan. Wat sneu voor jullie allebei

10. Niet meer actief

Jeetje Lin..Heel veel sterkte..knuff voor jullie allebei

Je hoort haar echt wel hoor vannacht, moederinstinct ;)

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Kiekieboe!

Eerst even bijlezen, kletsmajoren!

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Sterkte lin! en als je het echt eng vindt, kun je misschien een nachtje haar bedje op jullie kamer zetten? beterschap ook voor jou!

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Schrik! wil je dat niet meer doen lin 2 ;)

14. sweetangel100

Hehe stelletje kletsers...

Allereerst... Lin supersuper veel beterschap voor kleine loisje en ook voor jezelf! Buikgriep heerst ook, en helaas heeft Lois het dus te pakken :(
    Als je het niet vertrouwd gewoon gelijk teruggaan hoor, beter een keer te veel bellen of langsgaan dan een keer te weinig!
    Een hele dikke knuffel voor jullie allebei!

Uhm... maat van de schoenen, Iman heeft 17.

Wat hebben jullie allemaal sleeping troubles overdag lees ik hihi... Maar ja, beter dan 's nachts!
    Iman ligt nu in deep sleep :)

Over mijn man:
    Gisteravond was een vriendin op bezoek gekomen, die had zijn auto zien staan onderweg bij een vriend van hem. Ik wist dus waar hij was en ik wist dus al dat hij toch thuis zou komen, want waar moest hij anders gaan slapen?
    Ik lag in bed te puzzelen, kan dan toch niet slapen, kwam hij aanzetten om 2 uur snachts...
    Ging hij zijn was van het voetballen (stink zweet stink) in het washok gooien... Dus ik roep vanuit bed: ik doe je was niet meer hoor... Daar moest ie wel om lachen... Toen kwam hij naar bed, dus ik zeg tegen hem wat kom je doen, waarom ben je teruggekomen? ... Hij zegt ja omdat ik van je hou, jullie zijn toch mijn gezinnetje?.. Nou ja nog uitgepraat en nu is het weer goed... Mijn moeder zei wel vanmorgen tegen hem dat als ie nog eens zegt dat ie voor altijd wegblijft hij dan ook weg moet blijven voor altijd :)

Ziekenhuis: ja ik ben in de scanner geweest... Maar er was iets geks. De schildklier nam niet genoeg radioactieve vloeistof op, zodat ze slecht te zien was op de foto :( ... 1 februari moet ik sowieso naar de internist en als hij op de scan niet goed genoeg alles kon zien moet ik nog een keer :(
    Gezellig...
    Toen bloed gaan prikken en net ben ik naar de nagelstyliste geweest en daarna naar mijn schoonmoeder.

Uhm ik weet niet meer wat er nog gezegd is?
    Pfff een hoofd als een zeef...

15. sweetangel100

Oh ja hier ook geen sneeuw, GELUKKIG

Ik haat koud en sneeuw en alles wat niet met lente en zomer te maken heeft :)

16. Niet meer actief

fijn dat alles toch weer goed is. Hij zal er toch wel goed over nagedacht hebben..... Anders bleef hij vast niet zolang weg.

17. Niet meer actief

gelukkig maar lin dat t weer goed is tussen jullie..
    en je moeder heeft gelijk hoor ;)

ga hier dhani groente geven...doeiiii

eet smakelijk allemaal

18. Niet meer actief

ja eet smakelijk allemaal voor straks.

Wij gaan zo ff naar de ikea. Tot later...... en morgen weer lekker werken. haha

19. sweetangel100

Smakelijk allemaal!

Son, ik was even op jullie site aan het rondstruinen, maar is Steef er nog met bezig?
    Want het onderdeel Steef en Son doet t niet hihi...
    En de foto's van Dhani laden hier niet :confused:
    STEEEEEEEEEEEEEEEEEF SOS :)

Ik wil jullie trouwens nog bedanken voor de lieve PB'tjes, mailtjes en MSNgesprekken gister en vandaag :D

20. sweetangel100

Ohw nu doet de hele site het niet meer... :(:

Deel Deze Pagina